


Падат ли митата на колите от догодина
- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
От прехвалени маистори съм имал само ядове добре че малко или много имам някаква авто грамотност та съм спестил много пари. В един от наи хвалените сервизи в града БОША на Скобелева маика си вкарах колата на собствен ход за диагностика и я изкарах на въже след като си платих 18 лева за прегледа. Там влезе ли пълна инжекция или е за смяна на бензинова помпа защото мерят налягането на 5 дюза без явно да знаят че на входа на инжекциона има филтърче (механичния)в моя случаи и диагнозата е нова бенз...помпа ламбда сонда и кабели за свещи около 500 лева и има хора които ги дават . Частите може да ги купиш и от тях
Rabbit_TDI написа:rudolf написа:Rabbit_TDI написа:Няма как даржавата да се лиши от тия пари.Данак ще измислят 100%.Като се има и предвид политиката за намаляване броя на старите коли като нищо за наще бараки да е по-висок.
тя няма как да се лиши,,ма от европа може да я натиснат да си взима ддс-то по релани пазарни цени,,,все пак и те гледат как да се отърват от ръждилките...що откак влезоха новите членки -цените скочиха,,нали и преди това можеха да си ги купуват без проблемно?
европа ще ни натиска да сваляме гарда за техни стоки,,що мислите че ще ни остави да не си наводним пазара и с коли 2 ра употреба?
Щото европа иска да продава Г5 и Астра3 та да не сакращава заводи.Пак старите коли отодавна не са им чак такъв проблем като през 90.Отодавна сме им обрали трошките.
,,найстина гадаем,,,но от друга страна ,ние не сме фактор за новите им продажби,,,а колкото по скъпи при тях стават старите,толко и на запад ще им се вдигат продажбите на нови...урегулирането при избора на стар и нов автомобил според мен ще бъде по скоро с еко такси и пътни застраховки ,като по рискови,,,а не толко с еднократни бариери..те и сега могат да ни дигнат на трупчета ако е стриктен газ-анализатора за всички...
а пък си мисля че ако се измислят еко-пинизи, държавата ще е по надалавера да ти взима всяка година по 100тина евро отгоре,отколкото еднократно 500 лева примерно...а и много е спорно дали вносителите на нови автомобили ще са толко задружни и ще лобират така...и сега има хора който си взимат нови МПС-та от други представители извън страната ,а и според мен ще има и нови представители ...бе гадаем верно,,нищо се не знае
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
За стотина евро сяка година ще си ги зимат и тях и такса при вноса в добавка.Тарговците на нови автомобили са задружни имат си съюз и си лобират от 2-3 ггодини вече
Така че не се съмняваи.А за европа се водим апетитен развиващ се пазар,старите коли могат и на арабите да си ги продават и на руснаците.

...
те ясно че си лобират сега,,ма си мисля че официялните представителства на комшийте също ще нахлуят-на което наще дори и само заради ограничените си пакети или по малкото заявени бройки-няма как да удържат....та ако стане няква каша може и лобито да не е много ясно кой кого...поне на първо време де...бе божа работа си мисля че е
Ами и аз да се поизкажа... :
- НЕ Е СИГУРНО, че ще влезем в ЕС от догодината (макар, че е много вероятно). Ако това не стане няма да има промени в данъците, които да повлияят върху цената на старо.
- СИГУРНО Е, че ако вземат и ни приемат в ЕС автоматично всички данъци, такси, мита и др. подобни, които се плащат по повод пресичане на вътрешноевропейска граница отпадат.
- НЕ Е СИГУРНО дали и какви мерки ще предприеме държавата, ако реши да провежда политика за ограничаване вторичния пазар на автомобили (независимо дали е внос или не).
- СИГУРНО Е, че че дори и да има такива мерки, провокирани от лобита и др. подобни, никоя политическа сила няма да си посволи да предприеме драстични мерки, защото на фона на жизнения стандарт за нея това ще е самоубийство. Простичко казано 95% от избирателите имат много основателни причини да държат на достъпността на употребяваните автомобили.
- НЕ Е СИГУРНО, че ще влезем в ЕС от догодината (макар, че е много вероятно). Ако това не стане няма да има промени в данъците, които да повлияят върху цената на старо.
- СИГУРНО Е, че ако вземат и ни приемат в ЕС автоматично всички данъци, такси, мита и др. подобни, които се плащат по повод пресичане на вътрешноевропейска граница отпадат.
- НЕ Е СИГУРНО дали и какви мерки ще предприеме държавата, ако реши да провежда политика за ограничаване вторичния пазар на автомобили (независимо дали е внос или не).
- СИГУРНО Е, че че дори и да има такива мерки, провокирани от лобита и др. подобни, никоя политическа сила няма да си посволи да предприеме драстични мерки, защото на фона на жизнения стандарт за нея това ще е самоубийство. Простичко казано 95% от избирателите имат много основателни причини да държат на достъпността на употребяваните автомобили.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:А бюджетния недостиг заради отпадането на вноса според тебе сигурно с магическа пръчка ще се реши?
еко такси,такси при бракуване,по високи данъци и от новите автомобили...технически погледнато разликата между новото мпс и употребяването е витрината ,,,прекрачи ли я новото вече е употребявано...
идеята на отпадането на ддс е все едно община софия да ми сложи ддс ако си взема мпс, от община пловдив, доколкото разбирам....
но верно само гадаем мисля
- sport generation
- Мнения: 219
- Регистриран на: Чет 29 юни 2006 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта