Как точно спортния филтър разваля дебитомера, гледам напоследък доста такива твърдения
Обикновен или спортен филтър-кой пази повече мотора?
- santo_trafficante
- Мнения: 7159
- Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
по принцип и аз съм ги чувал тези работи за дебитомера!но мисля че ако е тръгнал той си заминава, а и се води като консуматив при дизелаL&R написа:Я да ви питам в тази тема :
Как точно спортния филтър разваля дебитомера, гледам напоследък доста такива твърдения
- Dan4ote
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
- Контакти:
L&R написа:Я да ви питам в тази тема :
Как точно спортния филтър разваля дебитомера, гледам напоследък доста такива твърдения
Аз знам, че добитомер се скапва от мръсен филтър. Не ми се вярва да има голям разлика в различните обикновенни филтри. За спортните нямам наблюдения, но си мисля, че тези от илиянци не са много "спортни". Точно такива филтри може би скапват дебитомера. Ако си е качествен спортен филтър, предполагам, че няма да има проблем. До колкото знам малко коли са със спортен филтър от 200 лв.
по моята елементарна логика спортния филтър трябва да е по-пропусклив от нормалния, т.е. да може да влиза повече въздух съответно и можеш да си пуснеш повечко бензин и по този начин да обогатиш сместта и да върви повече
по тази логика ако го няма въобще филтъра трябва да върви и още повече отколкото със спортен филтър нали? еми някои ако иска да пробва да си махен филтъра да си пусне малко повече бензин и да каже колко много повече върви/дали въобще ще го усети/? според мен тези филтри са .....
поредната глупост. а дали спортния филтър пази повече от нормалния естествено че не. иначе фабрично щяха да им ги слагат такива.
п.с. готски форум, рядко забавен:)
п.с. готски форум, рядко забавен:)
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:58, променено общо 1 път.
- neon
- Мнения: 1796
- Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
- Автомобил: S3
- Двигател: BAM
- Местоположение: София
P.S. После по време на разговора се уточнихме, че на една смяна на накладки сменяват 3 пъти ДВИГАТЕЛ!!!!
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
L&R написа:Я да ви питам в тази тема :
Как точно спортния филтър разваля дебитомера, гледам напоследък доста такива твърдения
... ами аз ще ти кажа защото съм сменил два дебитометъра от както карам с К&N филтър. ПРЕОМАСЛЯВАНЕ на филтъра по време на облсужване води до яко нацапване на жичката на дебитометъра, и съответно до бръкване от страна на собственика (аз) за нов дебитометър.
Значи в интерес на истината мисля че само веднъж дебитометъра се прееба поради това. Вторият път, кой знае
Аз вече след като го изчиста и го напръскам с маслото го оставям цяла нощ да се изцеди едно хубаво и тогава го пъхам обратно в кутията.
По темата НЕ МИСЛЯ че спортите филтри (даже и качествените) филтрират по-добре от заводски VW оригинален.
-
golf_tuning
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
pakumba написа:по моята елементарна логика спортния филтър трябва да е по-пропусклив от нормалния, т.е. да може да влиза повече въздух съответно и можеш да си пуснеш повечко бензин и по този начин да обогатиш сместта и да върви повечепо тази логика ако го няма въобще филтъра трябва да върви и още повече отколкото със спортен филтър нали? еми някои ако иска да пробва да си махен филтъра да си пусне малко повече бензин и да каже колко много повече върви/дали въобще ще го усети/? според мен тези филтри са .....
поредната глупост. а дали спортния филтър пази повече от нормалния естествено че не. иначе фабрично щяха да им ги слагат такива.
п.с. готски форум, рядко забавен:)
Хахах караи без филтър и после искам да си погледнеш цилиндрите
То за кфо мислиш са измислени филтрите?
Не лъжи хората
В околния въздух има прашинки,голяма част от които са кварцови кристалчета с голяма твърдост.Ако попаднат в цилиндрите на двигателя,те предизвикват абразивно износване на основните му части и срока за експлоатация намалява от 4 до 10 пъти
За тфа на всеки двигател било то бензинов или дизелов,се поставя въздушен филтър,предназна4ен да пречиства от наи-малките прашинки.
Според принципа на деиствието си въздушните филтри се разделят на: инерционни,контактни и комбинирани.
При инерционното пречистване посокатана на всмукания въздушен поток рязко се изменя и прашинките поради по-голямата си инерция се отделят от него и се задържат в прахоуловител.
Ефективността на инерционните филтри намалява с намаляването на скоростта на въздушния поток,.т.е зависи от режима на работа на двигателя.Затова те се употребяват в комбиннирани въздушни филтри като първа степен на пречистване.
В КОНТАКТНИТЕ филтри въздухът се пречиства като преминава през филтиращ елемент от многослоино нагъната филтрирана хартия,много слоина мрежа,влакнест капрон и др.
КОМБИНИРАНИТЕ въздушни филтри имат две или три степени съчетаващи инерционното с контактното пречистване на въздуха.Всяка от степенните може да бъде мокра или суха.
Изискванията на въздушните филтри са: да имат висока причиствателност;да оказват минимално хидравлично съпростивление;да заглушават шума при всумкване;да са надеждни при работа.
-
golf_tuning
- Мнения: 282
- Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
нееееееее, не казвам да карате без филтри, добре е да си го има
. казах да го махнете, за да видите каква е разликата на практика и ще видите, че едва ли ще я усетите. не казвам в никакъв случай така да си джиткате постоянно. аз лично на предната кола й махнах филтъра заедно с кутията направо/карбуратор беше/ и така си карах година и нещо, но тя и си беше пътник, затова не ми пукаше. никого не агитирам, който иска да си смени хубавия оригинал филтър със спортен лошо няма- обаче единствения положителен ефект ще е че няма да го сменя повече а само пере
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта
