Обикновен или спортен филтър-кой пази повече мотора?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Пон 17 юли 2006 8:49


Я да ви питам в тази тема :
Как точно спортния филтър разваля дебитомера, гледам напоследък доста такива твърдения :twisted:




Потребителски аватар
santo_trafficante
Мнения: 7159
Регистриран на: Сря 21 дек 2005 11:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот santo_trafficante » Пон 17 юли 2006 9:13


L&R написа:Я да ви питам в тази тема :
Как точно спортния филтър разваля дебитомера, гледам напоследък доста такива твърдения :twisted:
по принцип и аз съм ги чувал тези работи за дебитомера!но мисля че ако е тръгнал той си заминава, а и се води като консуматив при дизела :roll: сложихме един КН риплеисмънт на една като моята кола. значи колата отпуши много, защото вкарва повече въздух, турбото се чува малко повече, но има хубав ефект във вървежа, а и дебитомера е здрав за сега и не показва признаци на прецакване.


Dosy
Мнения: 343
Регистриран на: Сря 13 юли 2005 10:35
Автомобил: Golf 6 Variant
Двигател: CAXA 2012
Местоположение: София

Мнениеот Dosy » Пон 17 юли 2006 9:34


itso написа:абе вие луди ли сте :?:
който е трагнал да кара Париж-Дакар да слага къвто си иска филтър, но за наште 5-10-15 год. коли дето не си знаят километрите един Филтрон си върши чудесна работа ако го сменяш на 10 х. км.


:да: :wink:


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Пон 17 юли 2006 15:11


L&R написа:Я да ви питам в тази тема :
Как точно спортния филтър разваля дебитомера, гледам напоследък доста такива твърдения :twisted:

Аз знам, че добитомер се скапва от мръсен филтър. Не ми се вярва да има голям разлика в различните обикновенни филтри. За спортните нямам наблюдения, но си мисля, че тези от илиянци не са много "спортни". Точно такива филтри може би скапват дебитомера. Ако си е качествен спортен филтър, предполагам, че няма да има проблем. До колкото знам малко коли са със спортен филтър от 200 лв.


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Пон 17 юли 2006 15:30


по моята елементарна логика спортния филтър трябва да е по-пропусклив от нормалния, т.е. да може да влиза повече въздух съответно и можеш да си пуснеш повечко бензин и по този начин да обогатиш сместта и да върви повече :roll: по тази логика ако го няма въобще филтъра трябва да върви и още повече отколкото със спортен филтър нали? еми някои ако иска да пробва да си махен филтъра да си пусне малко повече бензин и да каже колко много повече върви/дали въобще ще го усети/? според мен тези филтри са ..... :wink: поредната глупост. а дали спортния филтър пази повече от нормалния естествено че не. иначе фабрично щяха да им ги слагат такива.

п.с. готски форум, рядко забавен:)


Потребителски аватар
Dan4ote
Мнения: 1056
Регистриран на: Сря 08 дек 2004 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник
Контакти:

Мнениеот Dan4ote » Пон 17 юли 2006 16:02


pakumba, това че нещо е по-добро от друго, не значи че ще се слага фабрично. Тук не си прав!


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Пон 17 юли 2006 16:16


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Съб 22 яну 2011 19:58, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
neon
Мнения: 1796
Регистриран на: Вто 04 апр 2006 21:38
Автомобил: S3
Двигател: BAM
Местоположение: София

Мнениеот neon » Пон 17 юли 2006 17:57


:D искам да дам мнението на мой приятел за въздушните филтри и тяхната употреба: " А бе K&N са хубави, ама са цифра! Аз като се бегам го свалям моя." През това време се обажда друг: "МИ, аз моята си я карам без филтър!" Естествено моя въпрос е:" Е така няма ли да си ПРЕ...Ш колата?" Отговор:"Е ВРЕДНО Е, АМА И ДА ДАВАШ МНОГО ГАЗ Е ВРЕДНО! И К'ВО ДА Я КАРАМ КРОТКО ЛИ?"
P.S. После по време на разговора се уточнихме, че на една смяна на накладки сменяват 3 пъти ДВИГАТЕЛ!!!! :lol:


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пон 17 юли 2006 19:30


L&R написа:Я да ви питам в тази тема :
Как точно спортния филтър разваля дебитомера, гледам напоследък доста такива твърдения :twisted:


... ами аз ще ти кажа защото съм сменил два дебитометъра от както карам с К&N филтър. ПРЕОМАСЛЯВАНЕ на филтъра по време на облсужване води до яко нацапване на жичката на дебитометъра, и съответно до бръкване от страна на собственика (аз) за нов дебитометър.

Значи в интерес на истината мисля че само веднъж дебитометъра се прееба поради това. Вторият път, кой знае :dontknow:

Аз вече след като го изчиста и го напръскам с маслото го оставям цяла нощ да се изцеди едно хубаво и тогава го пъхам обратно в кутията.

По темата НЕ МИСЛЯ че спортите филтри (даже и качествените) филтрират по-добре от заводски VW оригинален.


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Пон 17 юли 2006 23:10


pakumba написа:по моята елементарна логика спортния филтър трябва да е по-пропусклив от нормалния, т.е. да може да влиза повече въздух съответно и можеш да си пуснеш повечко бензин и по този начин да обогатиш сместта и да върви повече :roll: по тази логика ако го няма въобще филтъра трябва да върви и още повече отколкото със спортен филтър нали? еми някои ако иска да пробва да си махен филтъра да си пусне малко повече бензин и да каже колко много повече върви/дали въобще ще го усети/? според мен тези филтри са ..... :wink: поредната глупост. а дали спортния филтър пази повече от нормалния естествено че не. иначе фабрично щяха да им ги слагат такива.

п.с. готски форум, рядко забавен:)


Хахах караи без филтър и после искам да си погледнеш цилиндрите :roll:
То за кфо мислиш са измислени филтрите? :roll:
Не лъжи хората :!: :evil:

В околния въздух има прашинки,голяма част от които са кварцови кристалчета с голяма твърдост.Ако попаднат в цилиндрите на двигателя,те предизвикват абразивно износване на основните му части и срока за експлоатация намалява от 4 до 10 пъти :lol:
За тфа на всеки двигател било то бензинов или дизелов,се поставя въздушен филтър,предназна4ен да пречиства от наи-малките прашинки.
Според принципа на деиствието си въздушните филтри се разделят на: инерционни,контактни и комбинирани.

При инерционното пречистване посокатана на всмукания въздушен поток рязко се изменя и прашинките поради по-голямата си инерция се отделят от него и се задържат в прахоуловител.
Ефективността на инерционните филтри намалява с намаляването на скоростта на въздушния поток,.т.е зависи от режима на работа на двигателя.Затова те се употребяват в комбиннирани въздушни филтри като първа степен на пречистване.

В КОНТАКТНИТЕ филтри въздухът се пречиства като преминава през филтиращ елемент от многослоино нагъната филтрирана хартия,много слоина мрежа,влакнест капрон и др.

КОМБИНИРАНИТЕ въздушни филтри имат две или три степени съчетаващи инерционното с контактното пречистване на въздуха.Всяка от степенните може да бъде мокра или суха.

Изискванията на въздушните филтри са: да имат висока причиствателност;да оказват минимално хидравлично съпростивление;да заглушават шума при всумкване;да са надеждни при работа.


golf_tuning
Мнения: 282
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот golf_tuning » Пон 17 юли 2006 23:47


ТА с две думи караите без филтри :shock :lol: :lol: В софия въздуха е много чист и без тфа :lol: :lol: :lol: :lol:
Пакумба а когато караш на бедна смес ко стааа? :idea:


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Вто 18 юли 2006 7:44


нееееееее, не казвам да карате без филтри, добре е да си го има :lol: . казах да го махнете, за да видите каква е разликата на практика и ще видите, че едва ли ще я усетите. не казвам в никакъв случай така да си джиткате постоянно. аз лично на предната кола й махнах филтъра заедно с кутията направо/карбуратор беше/ и така си карах година и нещо, но тя и си беше пътник, затова не ми пукаше. никого не агитирам, който иска да си смени хубавия оригинал филтър със спортен лошо няма- обаче единствения положителен ефект ще е че няма да го сменя повече а само пере


Потребителски аватар
bomber
Мнения: 4315
Регистриран на: Вто 13 дек 2005 17:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Софията

Мнениеот bomber » Вто 18 юли 2006 13:09


За мен от качествен обикновен по-хубав няма.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 21 юли 2006 23:15


като направих равносметката-К&N за моя автомобил 170лв без омасляващия комплект довеждащ до някакво недоказуемо увеличение на мощноста но и до евентуално прецакване на дебитомера и 10 обикновенни на MANN с гарантирано предпазване на двигателя избрах втория вариант :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 80 госта