Оня ден моя пасатор ми направи такъв номер, че без малко да го оставя на пътя. Ама то винаги става така като бързаш. Влизам сутринта в гаража и паля от раз-на бензин е 1.8. Изкарвам я, затварям вратите и газ. За какъв ми трябваше да спирам на една отбивка-исках да погледна нещо, вече забравих даже какво

Отворих капака кво съм гледал - не знам, обаче като тръгнах...Влизам, върти и не пали,брях кво стана.Въртя така няколко пъти неще. Пък ми слагаха аларма преди няколко дни и понеже има блокировка на запалването първата ми мисъл беше тва.Обаче стана и по лошо - след няколко завъртания на стартера акумулатора дето си беше слаб си беше ама баш сега в студа още по паднал.Отбивката беше веднага след вкъщи-даже не можа и да се възбуди малко акумулатора.Мама му да еба сега кво да прая-пък бързам.След вкъщи има надолнище и аз го пуснах аха да запали - неще, пак и пак и пак-на трета по надолнището, чувам че прохърква ама неще да пали и разбрах че има тоци ама не на всички цилиндри.Не знам от къде на къде се броят ама с лице към предницата от ляво на дясно втория цилиндър му бутам кабела и той ми остана в ръцете.извади се от лулата.Иначе другите са добре и към свещите захващането е добро само тази дето си излезе както той си знай. Натиках го обратно позавъртях го и го понатиснах и бръм-бръм запали. Толкова се бях ядосал, че на всичкото отгоре бях сам и свърши и надолнището... абе кво да ви кажа...Като го изпиташ си е друго, а също и облекчението като запали. Добре че жената не беше с мен. Все по празниците трябва да станат тез неща.
Не можах да разбера само защо на три цилиндъра не запали-има ли значение кой от тях няма искра на свеща.
И този кабел как да го поправя-захваща ли се някакси за лулата или нов и само един ли или всички.
Много благодаря на всички за идеите които очаквам да ми дадете и да се надяваме , че през новата 2005-та няма да ни тормозят толкова нашите любими ( и жените де)
И по леко по празниците, че януари са доста Beer