Температурен датчик

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 29 дек 2006 23:20


Жоро написа:Моят смукач изключва след около минута,осезаемо е,защото от 1100 оборотите рязко падат на 900 и такива си остават (с оборотомер съм).

Е бате,при мене такава маневра няма :roll:
Кво да правя :roll:




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 29 дек 2006 23:41


Сменяй тем. датчик подава грешна инф. на компа.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 29 дек 2006 23:45


По-нагоре в темата Калоян беше казал,че много ръчкаме по тия колици...и си е верно.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 30 дек 2006 14:51


Стария датчик показваше винаги 70 градуса, които се равняват на 90 (при 72-73 пуска перката).

Сложих новия датчик (жълт пръстен) и той започна да показва точно 100 градуса

Колегата, дето го е писал това, бас държа, че си е купил датчика от Ауто + :D При мене нещата са точно обратната - имах сложен жълт , Ваското1 ме светна, че за дизелите трябва зелен , прав беше , взех си зелен и .... о изненада ! Преди температурата ми показваше, че е около 80 , с новия си мислих , че ще стане 90 но не , взе да показва точно 110 !! Леле как ме стресна, че не се е обезвъздушила и че термостата е блокирал заворен.... :shock и сега температурата седи като закована точно на 110 при 85 градуса в казанчето и пред мене седи нова дилема на кого точно да ***** майката, бабата и цялата му рода до 9 коляно :evil:

Последна промяна от juve на Пон 01 яну 2007 0:59, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 30 дек 2006 15:55


Колега със абсолютно ама буквално същия проблем съм аз.

1. Стария датчик показва 70 градуса при темп в казана 88.

2. Купувам нов - 30лв - слагам го уж всичко по каталог жълт датчик ала бала и хоп. 110 градуса при темп в казана 90.

3. Днес вече ми писна и бях решил да не се занимавам и колегата DXD ми даде някъв датчик с лилав пръстен и сега положението е:

90 градуса стабилна темп. При стоене много време на място стрелката отива към 94-95 и се пуска перката. След това пада на 90 и така.....

ТЕМП ДАТЧИЦИ - САМО ELTH MADE IN LUXENBURG - 30лв!

П.С Колега JUVe зеления ти датчик има ли марка стойности и дата на производство.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 30 дек 2006 16:26



ТЕМП ДАТЧИЦИ - САМО ELTH MADE IN LUXENBURG - 30лв!

П.С Колега JUVe зеления ти датчик има ли марка стойности и дата на производство.

Хаааа колега точно там е проблема я ! тоя дето го свалих е от Люксембург точно..... както и този който сложих :evil: разликата е в една букава ( А ) в партномера ама той е заради гривната ( нали ми беше жълт като за бензин... а сега си ми е зелен... така че..... :evil: на сваления има маркировка audi i vw на новия няма ...година на производство не обърнах внимание - толкова бях самонадеян , че няма да ми трябва ( то пак не ми и трябва де ;) ) Гложди ме предположението , че някои може да е бъркал центровката на уредчето ама...казано недоказано! сега се чудя и се мая ....ама накрая ще сложа един датчик на някоя тръба , знам как да го направя перфектно ,ще му свържа един контролер и на този уред в таблото ще му тегля една ...... засукана каруцарска :twisted: :twisted: :x


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 30 дек 2006 16:31


Некъв пунта кунта са ти дали и на теб. На моя жълтия немаше никва маркировка. Ей така гол ОЕМ версия. След НГ ела пред моя блок ще тестваме с моя работещ датчик как ще ти се държи на теб.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Съб 30 дек 2006 16:39


Некъв пунта кунта са ти дали и на теб.

а бе не съм съвсем съгласен ..... за маркировките де.... на моя пишеше същото както и на стария без знаците на VW имаше някакъв допълнителен номер и надписа made in L*** така че ако пунта кунта се прави в люксенбург съм съгласен :wink: просто нямам място да си го поместя красиво, иначе като сложа един Dixell със сонда Платина 100 , ще го питам кои ще ме лъже за температурата, дето с температури си вадя парите :) ( макар и минусови )



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 90 госта