FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 18186
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: 2xGolf 2 + Jetta 2 + B8
Двигател: RP+PG+PB+DFCA
Местоположение: София
Контакти:

Re: Двигател TSI

Мнениеот Vlad777 » Сря 04 ное 2020 12:59


Според писаното във форума, за да не се спуква мехатроника, маслото трябва да се замени с минерално. Това беше ли направено на DSG-то? Сега при смяната направено ли е?




dimitar_ak
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: Двигател TSI

Мнениеот dimitar_ak » Сря 04 ное 2020 13:34


Vlad777 написа:Според писаното във форума, за да не се спуква мехатроника, маслото трябва да се замени с минерално. Това беше ли направено на DSG-то? Сега при смяната направено ли е?


Не ми казаха дали е правено преди, но при смяна на мехатроник се сменя масло, така че вече съм с минерално


Nodgaming
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 05 ное 2020 18:18
Автомобил:
Двигател:

Голф 5 1.6fsi автоматик мнения

Мнениеот Nodgaming » Чет 05 ное 2020 18:21


Здравейте, моля ви да споделите мнения за Голф 5 2004г., 1.6fsi с автоматична скоростна кутия? Какви са най-честите проблеми и какъв разход дава? :)


Потребителски аватар
papa franku
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 1.6fsi автоматик мнения

Мнениеот papa franku » Чет 05 ное 2020 20:20


Nodgaming написа:Здравейте, моля ви да споделите мнения за Голф 5 2004г., 1.6fsi с автоматична скоростна кутия? Какви са най-честите проблеми и какъв разход дава? :)

Моторите с директно впръскване са доста проблемни, когато станат на годинки, имат проблеми близки до дизеловите двигатели с горивната система
- Зацапват клапаните с нагари - не затварят добре и двигателя не работи добре, няма хубава тяга
- не са чак толкова икономични, особено като навъртят годинки
- капризни са към бензина
- доста скъпи дюзи и бензинова помпа за високо налягане. В помпата има един чарк който се сменя и е хубаво да се смени когато вземеш колата
- не можеш да я караш на алтернативни горива - опцията за газово отпада

Не очаквай някакъв особен вървеж от този мотор, като се има в предвид че голфа не е от най-леките автомобили, нищо че е малък на габарити. Ако настъпваш повечко разхода скача доста.
Ако си се насочилкъм 1.6 мотор бих ти препоръчал да вземеш 1.6 без директно впръскване (не fsi). Разлиаката във вървежа едва ли ще усетиш (щом искаш такъв мотор няма да те интересува), но няма да имаш скъпа поддръжка и винаги може да си хакнеш едно газово и да си свиркаш.


Nodgaming
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 05 ное 2020 18:18
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот Nodgaming » Чет 05 ное 2020 21:43


Благодаря, за подробния отговор. Всъщност се колебая между 1.9 tdi автоматик и 1.6fsi автоматик. Предполагам,че проблемите са сходни.


dimitar_ak
Мнения: 55
Регистриран на: Пет 09 ное 2018 14:30
Автомобил: Skoda Superb
Двигател: CDAA 2011

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот dimitar_ak » Пет 06 ное 2020 11:12


1.8tsi е с много по-приятна динамика, но е свързан с големи разходи при купуване на старо. Взима се с много на ум


Stanislaw0
Мнения: 3
Регистриран на: Чет 12 ное 2020 21:22
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот Stanislaw0 » Съб 14 ное 2020 11:49


StS написа:В тази тема ...

Моля за помощ.. Наскоро си купих Туран 2014 година на метан 1.4тси 6 степенна дсг. Имам следния проблем p10a5. Смених дроселова клапа с оригинална на VDO проблема остана. Смених всички кабели в оторезирания сервиз на въпросната марка проблема остана.... При потегляне има жестоко блъскане грешката неможе да се изтрие стои перманентна моля за помощ

Последна промяна от radotom на Съб 14 ное 2020 12:34, променено общо 1 път.
Причина: Моля, избягвайте ненужните цитати. Има бутон Нов Отговор


paramaxx
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 27 юли 2020 19:23
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот paramaxx » Сря 25 ное 2020 11:58


Имам същият проблем като колегата p10a5 1.4tsi някои да помогне ако може


radostcheto78@abv.bg
Мнения: 2
Регистриран на: Пет 27 ное 2020 10:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Голф 5 1.6fsi автоматик мнения

Мнениеот radostcheto78@abv.bg » Нед 29 ное 2020 21:16


papa franku написа:
Nodgaming написа:Здравейте, моля ви да споделите мнения за Голф 5 2004г., 1.6fsi с автоматична скоростна кутия? Какви са най-честите проблеми и какъв разход дава? :)

Моторите с директно впръскване са доста проблемни, когато станат на годинки, имат проблеми близки до дизеловите двигатели с горивната система
- Зацапват клапаните с нагари - не затварят добре и двигателя не работи добре, няма хубава тяга
- не са чак толкова икономични, особено като навъртят годинки
- капризни са към бензина
- доста скъпи дюзи и бензинова помпа за високо налягане. В помпата има един чарк който се сменя и е хубаво да се смени когато вземеш колата
- не можеш да я караш на алтернативни горива - опцията за газово отпада

Не очаквай някакъв особен вървеж от този мотор, като се има в предвид че голфа не е от най-леките автомобили, нищо че е малък на габарити. Ако настъпваш повечко разхода скача доста.
Ако си се насочилкъм 1.6 мотор бих ти препоръчал да вземеш 1.6 без директно впръскване (не fsi). Разлиаката във вървежа едва ли ще усетиш (щом искаш такъв мотор няма да те интересува), но няма да имаш скъпа поддръжка и винаги може да си хакнеш едно газово и да си свиркаш.

Аз карам автомат 1.6 FSI 2006 г. Разхода е висок. С 48 литра изминах 540 км


Потребителски аватар
papa franku
Мнения: 42
Регистриран на: Чет 06 авг 2020 19:22
Автомобил:
Двигател:

Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.

Мнениеот papa franku » Пон 30 ное 2020 23:22


Nodgaming написа:Благодаря, за подробния отговор. Всъщност се колебая между 1.9 tdi автоматик и 1.6fsi автоматик. Предполагам,че проблемите са сходни.


Ако си се спрял на vag групата, за мен е по-добре 2.0тди 110 или 140 коня, комон рейл (не помпа дюза, там има по-голям риск) и да бъде прегледан обстойно в сервиз.
105 коня 1.9тди не е толкова корав като старите 1.9три-та, само е наследил шума и вибрациите на трактор без да дава надежността и динамиката на по-старите 131 коня версии, за мен не си струва пред 2.0тди (комон рейл варианта).

Ако толкова искаш 1.6 бензин вземи си тойота, стават на газ, доста непретенциозни мотори, примитивни технологии (малко неща има които да се счупят и повечето майстори ще ти помогнат без да се чудят какво и има), частите никак не са скъпи. Карах авенсис 1.6 на газ 10 години, няма такава корава машина, повечето неща можеш да си ги ремонтираш сам. Единствен минус е че горят масло, но това май го правят и ваговите мотори.

Ако държиш на fsi vag мотор, всеми си нещо по-мощно, така и така ще даваш пари поне да ти носи усмивка като караш.

Но каквото и да вземеш - преглед преди това в сервиз и поне хиледарка в джоба готова за евентуални проблеми (все пак щом се продава колата ще има такива)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта