inspektora написа:Шаги, от научно-техническа гледна точка ми е интересно какво е състоянието на автомобила и двигателя след 420 К. Ще споделиш ли?
имам я от 5 год. за тези 5 аз навъртях грубо около 70 хил. преди мене незнам при кого и какъв е била колата купих я на късмет, продавача ми каза само, че колата била карана по магистрали на дълги разстояния, незнам дали е правен някакъв основен ремонт или не. За сега нямам проблеми с двигател и прочеи (няма друсания, чукания и т.н.), НЕ ползвам добавки гледам колкото е възможно хубаво гориво да слагам. за почти 20 години от тия 116 коне незнам колко магарета са останали, но все още си е пъргава.
Не го ли пипвам няколко дни, след това такава димна завеса вади отзад, че да си помислиш дизеляк със заминали подгревни свещи, че паля..
Иначе съм си го научил вече.. Почнат ли да тракат повдигачите при старт, значи е време за поредното доливане.
