Двигател TSI
Re: Двигател TSI
Без голяма драма с ендоскоп според вас, не може ли да се провери състоянието на клапаните. Т.е. необходим е просто достъп - защото примерно при проверка на малки тръби използваме ендоскоп с дебелина колкото молив, който също така е гъвкав и надали ще трябва чак толкова да се разглобява, за да се осигури достъп ? При такъв тип проверка може да се види в какво състояние са субективно, количествено като цяло май няма как да се измери нагара освен пълно разглобяване.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Варианти много, то и самото откачане на колектора не е повече от 20мин работа, има достатъчно материал в тубата дори. Ключовото е, че някой трябва да се сети да го провери, а за повечето хора, "някой" е местен сервиз, в който не обичат много да мислят - те си сменят.
- Чудомир
- Мнения: 2846
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Двигател TSI
По стечение на обстоятелствата ми се пресякоха пътищата с един Голф 6 с CAXA мотор. И нека хейта да започне сега ...
Преди няколко страници е писано, че колега е сменял верига в Еуратек. Освен тях друг сервиз, където мога без резерви да сменя веригата? При Стефан и Милен съм питал вече, при Никси няма как да ида, а в сервиз, където между другото пишат учебници и водят семинари не искам да преча на печатането на пачки...
Друго място в София или Пловдив? Еуратек Пловдив как е като надежност на ремонтите?
Преди няколко страници е писано, че колега е сменял верига в Еуратек. Освен тях друг сервиз, където мога без резерви да сменя веригата? При Стефан и Милен съм питал вече, при Никси няма как да ида, а в сервиз, където между другото пишат учебници и водят семинари не искам да преча на печатането на пачки...
Друго място в София или Пловдив? Еуратек Пловдив как е като надежност на ремонтите?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Мога да препоръчам 2 места: Danko's Garage или D-Bros
- joro_kem
- VW експерт
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 7:11
- Автомобил: Octavia I Tour Octavia III FL
- Двигател: AXR DFFA
- Местоположение: Пловдив
Re: Двигател TSI
аз нямам оплаквания. търси Мурад - разбира си от работата. има и много положителни менения за Люси сервиз, но нямам преки впечатления.Чудомир написа:...Еуратек Пловдив как е като надежност на ремонтите?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
За Пловдив, не знам дали Касапина няма да може да ти свърши работата - viewtopic.php?f=13&t=124276
- ssssl
- Мнения: 923
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил:
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Двигател TSI
Свещ на 112к
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
На тези свщи по памет им дават интервал за смяна 90х.мили ...така че е нормално така да изглежда....
- alex77777
- Мнения: 63
- Регистриран на: Вто 05 май 2009 0:40
- Автомобил: Поло МК6
- Двигател: tsi
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Здравейте, колеги, да дадете мнение, че съм си харесал тези модели- Шкода Рпид 1.2 TSI 86кс и Поло 1.2 TSI 90кс. 14-15 г. Добри ли са двигателете, някой ако е карал или кара, да каже впечатления, ще съм благодарен
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: Сря 25 юли 2012 17:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Двигател TSI
Чудомир написа:По стечение на обстоятелствата ми се пресякоха пътищата с един Голф 6 с CAXA мотор. И нека хейта да започне сега ...
Преди няколко страници е писано, че колега е сменял верига в Еуратек. Освен тях друг сервиз, където мога без резерви да сменя веригата? При Стефан и Милен съм питал вече, при Никси няма как да ида, а в сервиз, където между другото пишат учебници и водят семинари не искам да преча на печатането на пачки...
Друго място в София или Пловдив? Еуратек Пловдив как е като надежност на ремонтите?
За София - S-Car дават 2г гаранция, ако я смениш с оригинални части и по-малко с афтърмаркет.
За Пловдив Тодор (контакти на ЛС), което много добре се справя, но вече няма кой да ми кара колата от София до Пловдив и обратно и когато се наложи ползвам горният сервиз.
thanis написа:Без голяма драма с ендоскоп според вас, не може ли да се провери състоянието на клапаните. Т.е. необходим е просто достъп - защото примерно при проверка на малки тръби използваме ендоскоп с дебелина колкото молив, който също така е гъвкав и надали ще трябва чак толкова да се разглобява, за да се осигури достъп ? При такъв тип проверка може да се види в какво състояние са субективно, количествено като цяло май няма как да се измери нагара освен пълно разглобяване.
Процедурата поне при 2.0 (CCZA) е лесна, с другите TSI мотори не съм запознат. Минах по тази процедура профилактично миналата или по-миналата година. Спрейчетата са почти безполезни, трябва да се премахне механично голямата част от нагара и задължително да се дръпне и да не остава там.
Не виждам смисъл това да ти е основна проверка, най-малкото защото почистването е хубаво да го правиш профилактично през интервал от км или през няколко години и не струва много ( по спомен май 60лв ми взеха за това, правих го със смяна на вериги).
Re: Двигател TSI
Здравейте. Имам питане относно смяната на свещите на TSI. Като махах последната свещ отдясно счупих въздушната тръбичка, която е между 3-та и 4-та свещ.След това я залепих с лепило, но пък се оказа, че лепилото я е запушило и колата започна да върви зле. Като я отпуших се оправи. Въпросът ми е може ли това да доведе до изкривяване на валовете и ако да, как точно, че като я заведох на майстор ми каза, че това е причината. Струва ми се невероятно.
- jordan17772
- Мнения: 669
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Двигател TSI
ssssl написа:
Свещ на 112к
Това на кой двигател е? ЕА888gen3?
Ако е той то К.Младенов от DasAuto казва да се сменят на всеки 30к км
- Каспър
- Мнения: 2213
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
Двигателя на Опела ми е с директно впръскване, не е TSI, а SiDi. Наименованието на системата при Opel е различно, но принципа на работа е същия.
Колата работи като часовник. Километрите са 109 000 км. Съмняваме, че някой някога е проверявал или чистил нагар.
Питането ми е на какви километри е хубаво да се проверява и почиства такъв нагар?
Къде в София могат да го направят кадърно?
Колата работи като часовник. Километрите са 109 000 км. Съмняваме, че някой някога е проверявал или чистил нагар.
Питането ми е на какви километри е хубаво да се проверява и почиства такъв нагар?
Къде в София могат да го направят кадърно?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19695
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Двигател TSI
Нека не се отклоняваме от темата. Сигурен съм, че двигателят на Опел не е същия като на VW. Темата е за TSI двигателите на VAG.
Re: Двигател TSI
Не би трябвало да има точна препоръка, защото въпросния нагар при директно впръскване зависи от 2 неща основно.
Качеството на горивото и стила на шофиране. Проверка може да направиш с ендоскоп. Почистване не би следвало да има нужда ако двигателя не прави проблем, а ако има проблем, логично е да се отвори главата и да се почистят индивидуално. Теоретично ако нагара е толкова зле, че клапана да не може да затвори и уплътни достатъчно добре в леглото, ще усетиш при шофиране. Ако колата на човек работи по "часовник" превантивно да го правиш не е много целесъобразно, заради сложността на операцията, за да има смисъл.
Това е като да питаш колко често си чистиш резервоара на колата. Прави се, реален проблем е, но никой не го извършва превантивно.
Качеството на горивото и стила на шофиране. Проверка може да направиш с ендоскоп. Почистване не би следвало да има нужда ако двигателя не прави проблем, а ако има проблем, логично е да се отвори главата и да се почистят индивидуално. Теоретично ако нагара е толкова зле, че клапана да не може да затвори и уплътни достатъчно добре в леглото, ще усетиш при шофиране. Ако колата на човек работи по "часовник" превантивно да го правиш не е много целесъобразно, заради сложността на операцията, за да има смисъл.
Това е като да питаш колко често си чистиш резервоара на колата. Прави се, реален проблем е, но никой не го извършва превантивно.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта