Проблема не е в зелената диктатура, а в грешни решения и неуспехи на VW в електро сегмента.
Другите компании дръпнаха много в момента много трудно ще ги настигнат в ел. технологиите, ще мине доста време.
Дано се възстановят, но няма да е лесно, следващите години ще са им много трудни, дано вземат правилни решеният този път за ел. сегмента.
НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
fur1ous написа:Проблема не е в зелената диктатура, а в грешни решения и неуспехи на VW в електро сегмента.
Другите компании дръпнаха много в момента много трудно ще ги настигнат в ел. технологиите, ще мине доста време.
Дано се възстановят, но няма да е лесно, следващите години ще са им много трудни, дано вземат правилни решеният този път за ел. сегмента.
Кои европейски, а и японски компании дръпнаха много при електричките, че нещо не мога да се сетя?
https://www.focus-news.net/novini/mejdu ... na-2317465
https://www.focus-news.net/novini/mejdu ... ya-2317861
https://www-investor-bg.cdn.ampproject. ... otni-mesta
Това е истината! Не съм противник на електричките, а на диктатурата за налагането им.
- fur1ous
- Мнения: 1644
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил:
- Двигател: CFMA
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Хибридите са си ок в момента, но то и там е зле положението при VW.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10065
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Spikul написа:Не може да се очаква и друг резултат, когато някакви малоумни политици вземат решения, без да се съобразяват с инженерите и икономистите.
Начи, на инженери и икономисти вЕрваме, а на доктори, климатолози, еколози, статистици и т.н. учени ангажирани с проблемЪ, не вЕрваме?!

В тея времена, където думите либерал и еколог се използват за обида, без да се познава дори значението им, нищУ хубаво не ни чака!
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
group® написа:Spikul написа:Не може да се очаква и друг резултат, когато някакви малоумни политици вземат решения, без да се съобразяват с инженерите и икономистите.
Начи, на инженери и икономисти вЕрваме, а на доктори, климатолози, еколози, статистици и т.н. учени ангажирани с проблемЪ, не вЕрваме?!![]()
В тея времена, където думите либерал и еколог се използват за обида, без да се познава дори значението им, нищУ хубаво не ни чака!
Ко речи

Виж сега, ако трябва да сме сериозни, нито ми е работа дали си либерал, нито дали си еколог - това си е твой избор и не смятам, че са мръсни думи. Шапка свалям на хората, които залесяват и наистина се грижат за природата, а не крещят като болни неуки фанатици, че СО2 трябва да бъде премахнат от атмосферата, без да имат и най-малка идея, че съдържанието му в атмосферата е 0,039%, а всеки човек отделя при дишане около 200 кг в годината СО2.
Също така не обичам празните приказки и мантрите за научния консенсус за Глобалното затопляне. Точно такъв научен консенсус е имало и преди 60-70 години, че оловния бензин е безвреден, после пак е имало научен консенсус, че тефлонът също е безвреден, малко по-късно пък пак имаше научен консенсус, че Земята се охлажда и т.н. все научни консенсуси

Та хайде да не се уповаваме безрезервно на всички НПО-та, които се имат за научни институции, само защото някое от тях се казва "Институт за климатичните промени". Мога да ти дам доста имена на учени, които пък са на различно мнение, но без факти, това просто си е чист бизнес. И само да ти кажа, че един инженер има доста познания що е то конвенция на газовете, спектрален анализ, магнитно поле, прецесия и нутация на земната ос и още доста неща, които са в пряка връзка с формирането на климата на Земята.
Както казах, мога да пиша доста по темата с факти, които не аз съм събирал и доказвал, но ако модератора реши, може да отдели отделна тема.
Да, петролът трябва да се замени като гориво, но определено не с диктатура, забрани, субсидии и псевдо доводи.
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: CJS A 2016
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
[quote="Spikul"][/quote]
Поздравления за всичко, което написа, колега! Разсъждавам 1 към 1 с теб! Такива като онова болно същество Грета управляват ЕС и ни принуждават да станем от най- развития континент в най- изостаналия заради техните идиотски зелени либерастки политики!
Поздравления за всичко, което написа, колега! Разсъждавам 1 към 1 с теб! Такива като онова болно същество Грета управляват ЕС и ни принуждават да станем от най- развития континент в най- изостаналия заради техните идиотски зелени либерастки политики!
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: Нед 28 фев 2016 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
А как ти наложиха да си слагаш колана , пък сега ти се струва нормално ?!
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
ilkapavlova написа:А как ти наложиха да си слагаш колана , пък сега ти се струва нормално ?!
Хубаво е все пак да се прави разлика между системи за задвижване и системи за безопасност. За това е важно да се слушат инженерите, а не самозванците.
И нека вметна, че електрички масово е имало половин век преди ДВГ и историята ги е отхвърлиха поради ред причини.
Той пазарът сам си показва, след като 1/3 от собствениците на електрички в Германия не ги искат и биха ги сменили пак с ДВГ - https://fakti-bg.cdn.ampproject.org/v/s ... koli-s-dvg
В САЩ почти половината от собствениците на електрички искат да се върнат към ДВГ - https://automedia-investor-bg.cdn.amppr ... at-kam-dvg
Така, че не бленувайте за диктатура, защото идея си нямате дали утре няма да се обърне срещу вас.
- deepd
- Мнения: 78
- Регистриран на: Пон 25 май 2009 20:17
- Автомобил: Golf VII
- Двигател: CLHB - 2015
- Местоположение: BG / Шумен
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Да започна от последното - колана. За жалост лош опит от катастрофа с фатални последици за човека до мен като пътник със счупени кости, мога да кажа, че с такъв удар заради един завеян пенсия, колана ме спаси не само живота, а и от по-сериозни травми. Някои неща са за наше добро, така че който иска да помисли два пъти преди да каже до колко са нужни без значение дали карате с 10 или 100км/ч. Малко извън темата, но се случва абсолютно същия ден със новината на концерна - https://www.flagman.bg/article/334180. Случайност? Едва ли.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20185
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Айде малко да се поспрем с политиката.
Тия мисирки от флагман ясно защо пишат глупости, но не разбирам защо във форума трябва да се публикуват фалшиви новини? Видеото в тоя жълто-кафяв сайт е фейк и е заснето януари месец в Куала Лумпур, а пропагандата го приписва първо на посещението в Индия, а после на посещението в Китай, като се придават и измислените коментари
Айде моля подобни фекалии да не носите във форума и си мийте ръцете - добре е за личната хигиена!
https://www.indiatoday.in/fact-check/story/fact-check-german-foreign-minister-annalena-baerbock-not-formally-welcomed-at-delhi-airport-2625115-2024-10-29
Всяко следващо мнение, което не е свързано с темата ще бъде изтрито, а авторът - предупреден официално.

Тия мисирки от флагман ясно защо пишат глупости, но не разбирам защо във форума трябва да се публикуват фалшиви новини? Видеото в тоя жълто-кафяв сайт е фейк и е заснето януари месец в Куала Лумпур, а пропагандата го приписва първо на посещението в Индия, а после на посещението в Китай, като се придават и измислените коментари

Айде моля подобни фекалии да не носите във форума и си мийте ръцете - добре е за личната хигиена!
https://www.indiatoday.in/fact-check/story/fact-check-german-foreign-minister-annalena-baerbock-not-formally-welcomed-at-delhi-airport-2625115-2024-10-29
Всяко следващо мнение, което не е свързано с темата ще бъде изтрито, а авторът - предупреден официално.
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
https://automedia.investor.bg/a/2-novin ... ana-rivian
Без коментар за поредния прибързан огромен разход, в името на политкоректността.
Без коментар за поредния прибързан огромен разход, в името на политкоректността.
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
https://www.focus-news.net/novini/mejdu ... ti-2360562
"Ръководството на VW и синдикалните лидери не могат да постигнат съгласие за това как да се справят с намаляващото търсене на електрически автомобили, по-високите оперативни разходи и конкуренцията от страна на китайските производители".
"Ръководството на VW и синдикалните лидери не могат да постигнат съгласие за това как да се справят с намаляващото търсене на електрически автомобили, по-високите оперативни разходи и конкуренцията от страна на китайските производители".
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Това вярно ли е? И ако е така, на какво се дължи?
https://fakti.bg/avto/954924?fbclid=IwZ ... 0lFOCqJswg
https://fakti.bg/avto/954924?fbclid=IwZ ... 0lFOCqJswg
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
Вярно е. В Китай всички коли са значително по-евтини от колкото в Америка / Европа.
Цената е 119 888 юана. Има си го в сайта и може да се провери ( https://www.vw.com.cn/BrandCarModel.html?source=ID3 ) Излиза си тъкмо около 15 хил евро.
Цената е 119 888 юана. Има си го в сайта и може да се провери ( https://www.vw.com.cn/BrandCarModel.html?source=ID3 ) Излиза си тъкмо около 15 хил евро.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10065
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: НОВИНИ oт cвeтa нa VW
VWGT написа:на какво се дължи?
Икономии.
Пример давам, без да знам конретно vw от какво спестява:
Спрингът там няма и мокет. Директно на ламарина стъпваш.
По същия начин vw в щатите е назад със задвижване и екстри.
Това е. Икономии според изискванията на клиентите и регламенти.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта