Кой е най-здравият модел на VW
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 29 дек 2016 20:15
- Автомобил: Passat b3 1988
- Двигател: RP
- Местоположение: Шумен
Re: Кой е най-здравият модел на VW
Според мен са здрави всичките модели на VW но когато се подържат.
Re: Кой е най-здравият модел на VW
Зависи какво се разбира под здравина. Двигател и окачване например. Купето също да не гние. Например аз карам с едни задни амортисиори 80К и още са здрави предните изкараха 240K бяха си за смяна след 220К а задните са сменени на 170К
Значе горе долу окачването кара по 200К и през 50К ремонт предница тампони и други. Гарнитура на двигател 250К. Лагери 80К. На италианките много се прецаква вентилатора за охлаждане и то е ясно защо .Това е за голф 3.
Значе горе долу окачването кара по 200К и през 50К ремонт предница тампони и други. Гарнитура на двигател 250К. Лагери 80К. На италианките много се прецаква вентилатора за охлаждане и то е ясно защо .Това е за голф 3.
- Алекси Георгиев
- Мнения: 355
- Регистриран на: Пет 18 ное 2016 13:42
- Автомобил: Skoda Octavia 1
- Двигател: AGN 1998
- Местоположение: под масата
Re: Кой е най-здравият модел на VW
Първата ми кола беше голф 3 101 коня и я карах от 2008 до 2010. Не можах да й се нарадвам дет се вика, защото ме удариха странично за щастие нямаше никой в колата. 2010 до днес карам поло 6n0... Дума нямам!! Само сменям консумативи. То на него няма какво да те ядосва.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 29 дек 2016 20:15
- Автомобил: Passat b3 1988
- Двигател: RP
- Местоположение: Шумен
Re: Кой е най-здравият модел на VW
На мен първата кола ми беше vw corrado VR6 360 коня.Но за жалост катастрофирах и го хвърлих
, голяма катастрофа беше за малко щях да размина с живота си както и да е но го карах 4 години и беше като нов дори още ме е ят за него.Сега карам VW Passat b3 1.8 RP 1988 г. него го има 7 години и той е в много добро състояние макар че колата е удряна 7 пъти но е много здрава и жилава кола от вътре е като нова.Имал съм и голф 2 която също беше много здрава имал съм и други модели VW но тези излязоха много здрави.





Re: Кой е най-здравият модел на VW
yms написа:Най - здравият модел е - добре и правилно поддържаният .
Много точно казано.
Re: Кой е най-здравият модел на VW
Девета година карам Голф 3. Мотора е 1.8, моноинжекция, нискокомпресионния ААМ. Тоя мотор е неречен от немските инженери - Der Ewige ! Вечния ! Когато го взех преди две петилетки детето взе колата и я натресе в един бордюр, вследствие което картера и маслената помпа влязоха почти до вала.Така без масло колата е карана около 10 км, преди да се прибере в къщи.Смених картера и помпата и до ден днешен всичко е безотказно.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13551
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Кой е най-здравият модел на VW
Дебилна тема за мерене на п...
-
- Мнения: 322
- Регистриран на: Пон 09 дек 2013 20:57
- Автомобил: Golf 4
- Двигател: AHW 2000
- Местоположение: София
Re: Кой е най-здравият модел на VW
Много точно казано.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Вто 13 сеп 2022 21:51
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Кой е най-здравият модел на VW
Всички които са правени преди 1985 година . До тогава се гледаше освен качество и надежност ....и издържливост / живучест износоустоичивост на агрегати купе и тн./
След това всичко отиде по дяволите...
Имаше поговорка ,,,Купи си еди си каква кола за да те надживее...
Сега каквато и кола да си вземеш /от по новите модели и години/ Ще те умори да ходиш по сервизи...
Всичко е направено за печалба на производителите на автомобили и то сякаш са се наговорили ...глобално...
И цените им станаха Шведски а заплатите Виетнамски...
Залагаш си апартамента за да си купиш тон, два желязо ...
Да не говорим за електроавтомобилите ...те са по енергоемки от обикновения автомобил- класическия ....
Пример за производството на 1 тон литии за батериите са необходими 2400 тона вода .
/наи много литии има в Чили ...за пояснение../
След изтичане на срока на батериите...какво правят ...ще ги складират някъде ..в Афиканска държава ...или в някоя Бананова държава......може би в Б....я.
За мен по добро от Газта няма поне на този етап ...
Това е мое мнение и не искам никого да обидя или засегна ...новак съм във Форума но не и в живота.
След това всичко отиде по дяволите...
Имаше поговорка ,,,Купи си еди си каква кола за да те надживее...
Сега каквато и кола да си вземеш /от по новите модели и години/ Ще те умори да ходиш по сервизи...
Всичко е направено за печалба на производителите на автомобили и то сякаш са се наговорили ...глобално...
И цените им станаха Шведски а заплатите Виетнамски...
Залагаш си апартамента за да си купиш тон, два желязо ...
Да не говорим за електроавтомобилите ...те са по енергоемки от обикновения автомобил- класическия ....
Пример за производството на 1 тон литии за батериите са необходими 2400 тона вода .
/наи много литии има в Чили ...за пояснение../
След изтичане на срока на батериите...какво правят ...ще ги складират някъде ..в Афиканска държава ...или в някоя Бананова държава......може би в Б....я.
За мен по добро от Газта няма поне на този етап ...
Това е мое мнение и не искам никого да обидя или засегна ...новак съм във Форума но не и в живота.
- jordan17772
- Мнения: 726
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Кой е най-здравият модел на VW
Факт е, че колите се правят вече колкото да изкарат 5 години или 150к км. От 10 години търкалям един оплют от всички 1.6 в голф 4. Сменям маслото на 7-8к км. Сменял съм 3 ангренажа. Сменял съм 1 път всички спирачки и съединител, едната сонда след катализатора. Ревизирал съм веднъж стартер. Нищо повече от 2 чифта гуми зимни и летни. Ако колата не е милионник и си я поддържате по часовник ще ви слуша поне двойно по-дълго.
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: Нед 11 юни 2023 10:53
- Автомобил: Golf V
- Двигател:
Re: Кой е най-здравият модел на VW
Според мен Голф 2 атмосферен дизел. Като цяло атмосферния дизел няма умиране.
Re: Кой е най-здравият модел на VW
За съжаление на по-новите модели чувам, че спират поддръжката на резервни части като станат на 10г. По-рано стандартът май е бил около 20г. Нормално ли е за 10 годишна кола да ти кажат, че дадена оригинална част (която няма алтернативни производители) е спряна от производство и е изчерпана от складовете. А като станат на 18-20г представителите на съответния модел, тогава на какво ще разчитат? Всяка зле проектирана част, която се разваля масово ще е обрана от всички морги. Иначе по ТВ предаванията вземат кола модел 1960 в трагично състояние, започват реставрация и накрая вадят подробна сметка какво са купили и колко пари е излязло. Не ми е ясно как става номерът - как намират нови части. Отделно, че и сборната сметка звучи доста разумно. Може би в Англия търговците на части не слагат по 150% печалба.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12153
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Кой е най-здравият модел на VW
Англичаните са друга бира, наскоро гледах предаване в което намериха нови бутала за дървена кола от 192 и някоя си година. Купиха 1 бутало от частен клиент с голямо молене, че той пък си ги бил купил за неговата кола. Каквото не намират ново, винаги намират кой да им го произведе, пазят си чертежите и схемите от 100+ години назад.
Иначе по темата, не знам кой е най здравия модел на ФВ, карах пасат Б3, доста здраво куче беше до едно време. Никакъв проблем с мотор и скорости, но смених 4-5 кормилни рейки, стартер правех през 2 години и пак не палеше като хората, накрая утечка която така и не разбрах от къде идваше и те така. Здрава кола която харесвах, но като взе да поизгнива на някои места, пробиването на вилката на съединителя от долната помпа ми дойде дюшеш да отиде на скрап.
Иначе преди половин година сменявах оригинален шарнир на мерцедес 190Е
Иначе по темата, не знам кой е най здравия модел на ФВ, карах пасат Б3, доста здраво куче беше до едно време. Никакъв проблем с мотор и скорости, но смених 4-5 кормилни рейки, стартер правех през 2 години и пак не палеше като хората, накрая утечка която така и не разбрах от къде идваше и те така. Здрава кола която харесвах, но като взе да поизгнива на някои места, пробиването на вилката на съединителя от долната помпа ми дойде дюшеш да отиде на скрап.
Иначе преди половин година сменявах оригинален шарнир на мерцедес 190Е