Опел без пари да ми го дават нема го зема.За мене тва не е кола
А и колегата дет каза Пасат 131РS TDI не е зле виждал сам го и аз ко праи



Помогнете да направя избор Голф5 или Пасат комби 2003год.
- autochoice
- Мнения: 28
- Регистриран на: Сря 24 май 2006 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Golf V
Здрасти от мен след малко затишие.
Накратко моите лични съвети към ChronoS.
1. Забрави Пасата. Пасатите все още отвратително много пазят цената си и този 5-ицата ще ти излезе на близки пари до Голф 5.
2. Голф 5 е на светлинни години пред Пасат 5, бил той и Хайлайн с ЕСП. С новото окачване автомобила е отвратително стабилен на всякаква настилка и при всякаква скорост.
3. Малко за двигателите - Пасат 131 коня не съм карал много но също е много вървяща кола. Естествено - излязла отдавна от гаранция и с онова лигаво и освен това чупливо окачване с алуминиеви носачи. За щастие Голф 5ици съм карал бол - 2,0 ТДИ 140к.с. около 2000км, 1,9 ТДИ 105к.с. около 17000км и 1,9 ТДИ 90 к.с. около 6000км.
Накратко - 140к.с. Нов(всички екстри - около 38000-39000лв). Велик двигател. Върви отвратително много и много трудно може някой да ви изпревари - мен лично само БМВ 335и(новото) и една S8(пак нова). На третата седмица, след кратка разработка вдигна 245км/ч. Наистина уникално. 4000 оборота - 215км/ч. В завои е единственото неудобство - когато подадеш газ почва да върти гуми и се включва тракшъна, което е досадно - изключва се лесно и бързо.
105к.с. Нов(всички екстри около 34500лева.) Най-баланцираният двигател, най-сигурен в завой, по-трудно поднася, няма онзи смазващ въртящ момент, като на 2,0ТДИ но е истинско удоволствие да го караш. С него ми е рекорда София-Търново (1 час и 24 мин), с 2,0 съм го правил за 1 час и 27 само че по тъмно. Добре поддържа 190км/ч. 200км/ч 4000об/мин но зор се поддържат. При бързо каране харчи повече от 2,0.
90к.с. Нов(всички екстри около 33200лева.) Ужасно икономичен - най-многото което видях от БГ до Чехия на пълната газ беше 6,6л/100км(4 човека с багаж за 1 седмица). Иначе набира долу-горе като 105к.с., защото е с 5-степенна кутия - до 160км/ч. Лесно поддържа 180км/ч - на около 4000об/мин. 200 вдигнах едва едва на около 4200об/мин. Приятен е за каране. При спокоен водач може да се смъкне под 5 на 100. На мен ми се случи само веднъж.
Няма да сбъркаш с никой от трите Голфа. Аз лично бих взел 2,0, защото 1,9 го изживях. После няма да ти се кара друга кола обаче. Внимавай на каква цена ще ти излязат употребявани защото новите в момента са на доста добри цени - да не си земеш на 3 години 1,9 105к.с. с климатик и без задни ел.стъкла и подлакътник за 24000, след като за 10000 отгоре можеш да земеш чисто нов със всичките му там глупости:)
Надявам се да съм помогнал поне малко в избора!
Пасат:не:
Голф
Накратко моите лични съвети към ChronoS.
1. Забрави Пасата. Пасатите все още отвратително много пазят цената си и този 5-ицата ще ти излезе на близки пари до Голф 5.
2. Голф 5 е на светлинни години пред Пасат 5, бил той и Хайлайн с ЕСП. С новото окачване автомобила е отвратително стабилен на всякаква настилка и при всякаква скорост.
3. Малко за двигателите - Пасат 131 коня не съм карал много но също е много вървяща кола. Естествено - излязла отдавна от гаранция и с онова лигаво и освен това чупливо окачване с алуминиеви носачи. За щастие Голф 5ици съм карал бол - 2,0 ТДИ 140к.с. около 2000км, 1,9 ТДИ 105к.с. около 17000км и 1,9 ТДИ 90 к.с. около 6000км.
Накратко - 140к.с. Нов(всички екстри - около 38000-39000лв). Велик двигател. Върви отвратително много и много трудно може някой да ви изпревари - мен лично само БМВ 335и(новото) и една S8(пак нова). На третата седмица, след кратка разработка вдигна 245км/ч. Наистина уникално. 4000 оборота - 215км/ч. В завои е единственото неудобство - когато подадеш газ почва да върти гуми и се включва тракшъна, което е досадно - изключва се лесно и бързо.
105к.с. Нов(всички екстри около 34500лева.) Най-баланцираният двигател, най-сигурен в завой, по-трудно поднася, няма онзи смазващ въртящ момент, като на 2,0ТДИ но е истинско удоволствие да го караш. С него ми е рекорда София-Търново (1 час и 24 мин), с 2,0 съм го правил за 1 час и 27 само че по тъмно. Добре поддържа 190км/ч. 200км/ч 4000об/мин но зор се поддържат. При бързо каране харчи повече от 2,0.
90к.с. Нов(всички екстри около 33200лева.) Ужасно икономичен - най-многото което видях от БГ до Чехия на пълната газ беше 6,6л/100км(4 човека с багаж за 1 седмица). Иначе набира долу-горе като 105к.с., защото е с 5-степенна кутия - до 160км/ч. Лесно поддържа 180км/ч - на около 4000об/мин. 200 вдигнах едва едва на около 4200об/мин. Приятен е за каране. При спокоен водач може да се смъкне под 5 на 100. На мен ми се случи само веднъж.
Няма да сбъркаш с никой от трите Голфа. Аз лично бих взел 2,0, защото 1,9 го изживях. После няма да ти се кара друга кола обаче. Внимавай на каква цена ще ти излязат употребявани защото новите в момента са на доста добри цени - да не си земеш на 3 години 1,9 105к.с. с климатик и без задни ел.стъкла и подлакътник за 24000, след като за 10000 отгоре можеш да земеш чисто нов със всичките му там глупости:)
Надявам се да съм помогнал поне малко в избора!
Пасат:не:
Голф

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 103 госта