ACCELERATOR написа:Не че дачия ми е любимата марка, обаче искам да доуточня някои неща, защото този тест е направен изключително подвеждащо (както повечето тестове на Auto Build, където се сравняват немски коли с техни конкуренти).
Първо, Логан още не се внася официално в Германия, а сравнявания модел е купен от неофициален представител, който купува колите, които са предназначени за вътрешния пазар на Румъния, кара ги с автовоз до Германия, и там им слага разни допълнителни джаджи, за да отговаря колата на определени немски еко и др. стандарти и ги продава с печалба. Ако не се лъжа, цената на тази Дачия нова в Румъния е около 5000 евро, а те след цялата тази процедура я продават за 8500 евро в Германия.
Официалния вносител ще предлага модела за 7500 евро, който е специално за западните страни, и има доста доработки, за да отговаря на техните стандарти, вкл. и други гуми, по-стегнато окачване и вероятно по-силни спирачки.
Така че в този тест швабите сравняват
Голф за 8500 евро с/у Дачия за 5000 евро.
Първо при тази Дачия качеството на изпълнение е много по ниско, от варианта, който ще е предлаган официално в Германия.
Второ - окачването на тази Дачия е твърде високо и стегнато, съобразено с Румънските пътища, и оттам идва нестабилността на колата.
Трето - гумите на тази Дачия са най-долнопробните Матадор, от твърд каучук, които на всичко отгоре са и доста тесни

по-голям спирачен път и пак - нестабилност.
И четвърто - за 7500 евро голфа ще е на около 100 000 км (справка - mobile.de), да не говорим, ако е за 5000 евро...