Направо паднах!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Пет 01 юни 2007 14:55


The Red Guy написа:
zaro написа:
restless написа:само не знам по какво съдите, че газта е много по-екологично чисто гориво ... http://www.autoreview.ru/new_site/year2 ... id=1151662

Колега, колкото и да си обичам братушките, на това изследване не вярвам. Вярвам на газ-анализатора, който показва при работа на газ няколко пъти по-ниски стойности на вредните емисии.

А на Австралийците вярваш ли?
LPG Autogas powered vehicles emit significantly fewer greenhouse gases and other pollutants than petrol-powered equivalents. LPG typically has around 20 per cent less ozone forming potential (a measure of the tendency to generate photochemical smog), between 10 and 15 per cent lower greenhouse gas emissions and only one fifth air toxics emissions.

Аз не твърдя, че газта е по-мръсна, а че не e много по-екологична :) - 10-20% не е много - ако погледнеш измерванията на руснаците дават горе-долу такова предимство на газта + забележката, че при къси разстояния незагрял двигател разликата е повече в полза на газта
Със сигурност бензинов ДВГ+катализатор е по-чист от газ без катализатор... и го има момента, че катализаторите се птимизират за бензин и при каране на газ вероятно са по-неефективни...

Иначе и аз си карам на газ, де :), просто не е нужно да се заблуждаваме ;)

PS: и нещо интересно за дизелите:
[edit] LPG injection for diesel vehicles
The performance, economy and emission profile of diesel engines can be improved by injecting a small quantity of LPG into the inlet manifold. It is claimed that the LPG increases the burning efficiency of the diesel fuel from typically 75-85%, to 95-98%. [1]

The systems typically operate by metering a small quantity of LPG, at a pressure slightly above atmospheric, into the intake manifold, where it enters the combustion chamber and is ignited with the diesel. LPG flow is regulated to ensure smooth operation, and will typically only deliver LPG under power.

Some companies claim a 10% to 20% increase in power and torque [2][3], and a reduction in overall fuel costs. Any actual savings are dependent on the relative cost of diesel versus LPG. In Australia, where diesel costs substantially more than LPG, savings of 10 to 20% are claimed.

Ако не се лъжа миналата година фирма модифицираща дизелови двигатели(за камиони) към работа на дизел+газ е получила наградата за иновация във Великобритания





Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 89 госта