Кажете кой Голф 3 да избера

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
guard
Мнения: 975
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 13:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Silicon Valley, CA

Re: 2000 кубика

Мнениеот guard » Пон 20 юни 2005 10:11


mv4 написа:да ви кажа за мен най-добрия мотор винаги ще е 2000 кубика:))
още на времето карах един Опел Рекорд 2000 кубика и си бях много доволен-колата се срина но мотора докрай се държеше отлично..после преминах на по-слабички..даже по едно време карах дизел...сега твърдо съм решен да карам отново 2.0,просто трябва да пресметна дали ще ми е по джоба и ако не да видя алтернативите(1,6 и 1,8)


Чакай сега да хвана да обясня малко, защото те гледам че не чаткаш много нещата.
как стои въпроса с газта, ти искаш 2.0 мотор, ок,...........обаче препоръчително е на такъв мотор да сложиш Газов инжекцион, който върви към 1500лв. 2.0вия мотор е с мощност 115кс, след слагането на газ мощността е 102кс, или поне такава е мощността на заводската модификация на Голф4 със 2.0 мотор газ-бензин. Това е единия ти вариант.
Естествено може да сложиш и нормална стандартна газова уредба, обаче какво губиш - колата ти вече не е пълен многоточков инжекцион, а скупяваш двигателя до моно, тоест реши си сам какво да правиш.
Другия вариант е този който аз ти казвам 1.8 АБС 90 кс, който е съвсем достатъчен за купето на Голф 3, слагаш една газова за 400-500лв и си свиркаш..............

Решавай сам..........

А ако не слагаш газ, естествено е че мотора 2.0 2 Е е доста по-пъргав, мощен, и въобще по-добре.




Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Пон 20 юни 2005 12:07


също, като говориш за джоба, освен, че есплоатационните разходи/бензин, масло, консумативи,части/ са ти по големи за мотор 2.0 и 2.0 16в. и гражданската ти е по висока/защото е над 1.8/ а данъка е много по висок - на 1.6 и 1.8 е до 30лв. а на 2.0 е 1.36 х к.с. х 1.5 ти си го сметни :!:
Иначе, като се абстрстрахираме от казаното до тук, тоест ако парите нямат значение и все пак искаш Г3 аз бих си взел само VR6 mhihi


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 20 юни 2005 18:13


За газ определено 1,8 Ми, но най0- железен си е 2,0 л - 115 к.с на Дигифант. Поне мое мнение е и не го налагам.


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Пон 20 юни 2005 19:22


ChampioN написа:П.П:Чекай аз да те подхвана сега, ти на твоя мотор, като ти гледам под профила съдя че си със 1.8 ABS, колко ти е степента на сгъстяване, а на 2.0 2Е, колко му е?



моя мотор е RP, степента му е 9 и е много неподходящ за каране на газ но така съм го купил и съм се примирил с това. не се опитвам да слагам глава от KR, турбо от незнам кво си и т.н.


mufin
Мнения: 1019
Регистриран на: Пет 27 май 2005 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

1.8

Мнениеот mufin » Чет 23 юни 2005 20:39


1.8 моно е най-здравия мотор на VW
Произвежда се от 88 до 97-а с два вида моноинжекцион и съответно с две означения RP и ABS.
Газовите уредби са просто създадени за тоя мотор, като с подходящ изпарител разхода на газ може да падне до 7,5 за Голф и 8-8,3 за Пасат.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта