:arrow Фолксваген Фолклорен Събор Узана 22-23.08.2025: Важна информация!

Какви нови VW-та се внасят в България от Юнитрейд/Порше-БГ

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Нед 14 окт 2007 15:08


пак не сте прави колеги. складовете за готова продукция са общи за даден регион, с други думи от там може да взима коли всеки дилър. нямам как да знаеш коя къде ще отиде




Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Мнениеот Чудомир » Нед 14 окт 2007 16:28


musura написа:Някой виждал ли е съвременен завод за автомобили? Говоря нещо като VW, Audi, BMW? Да не си мислите, че все още хора монтират мигачи, фарове, брони и т.н. :?: :roll:Както писах по-горе...


Както писах и аз по горе :) бил съм в VW и Опел - точно мигачи, фарове, брони, кабелаци, електрики, вътрешен интериор, кори се слагат от хора. Това, което е работа на роботите, е щанцоването и заварките, рязане на ламарина и такива "груби" металообработващи дейности. Пипкавата работа се прави от хора.

KOKO ГЕОРГИЕВ написа:
Чудомир написа:А по въпроса, че това не можело да се направи иначе (частите да се разделят на А и Б), щото си било много работа: Може да се направи, и още как. Но хората не го правят.

ПРАВЯТ ГО!!!Точно това е смисълът на темата ми.


Значи дай пак да разграничим: Аз твърдя, че няма разлика в качеството на един детайл, най-много да има в техническите характеристики (както някой вече каза арктическо или пустинно изпълнение например). Също така има разлика в модификациите (тоя пример с Евро 4 и пасатите е точно това, че колите са вкарвани без или с други катализатори, защото за екологията доскоро в БГ никой не еб""ше, или поне не официално).

Отделен е въпроса, че ако Порше БГ купуват 2ра ръка автомобили (например одраскано при паркиране в завода), или коли с технически отклонения извън нормативите на качество то това не е проблем на VW, че ги продават, а проблем на българския дилър, че ги "клати" на редовни цени. Естествено клиента в БГ си мисли че кара безпроблемна кола.


Потребителски аватар
Tougi
Мнения: 281
Регистриран на: Пет 13 юли 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Tougi » Нед 14 окт 2007 16:47


Чудомир написа:Както писах и аз по горе :) бил съм в VW и Опел - точно мигачи, фарове, брони, кабелаци, електрики, вътрешен интериор, кори се слагат от хора. Това, което е работа на роботите, е щанцоването и заварките, рязане на ламарина и такива "груби" металообработващи дейности. Пипкавата работа се прави от хора.


В линка който пуснах за фабриката за файтони в Дрезден има пример за това - роботът не можел да сложи точно стъклото защото му пречели отбясъци от слънцето. Да им имам проблемите, както казват по българско...


Потребителски аватар
mladvampirTDI
Мнения: 1398
Регистриран на: Пет 11 мар 2005 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sale, UK

Мнениеот mladvampirTDI » Нед 14 окт 2007 18:53


Tomcat написа:пак не сте прави колеги.складовете за готова продукция са общи за даден регион , с други думи от там може да взима коли всеки дилър. нямам как да знаеш коя къде ще отиде


така си е, нали Порше БГ не се меси в продукцията за Германия?


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Нед 14 окт 2007 21:52


X4L - national sales program Bulgaria

Това би трябвало да фигурира в етикета който е в багажника и сервизната книжка, ако е за тук точно.

http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect

най- накрая са описани тези неща.
А дали има разлика в качеството това и господ неможе да каже, според мен въпросът е дилърът, какво взима да продава а не VW какво са произвели.

Последна промяна от bobidi на Нед 14 окт 2007 22:23, променено общо 1 път.


KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Нед 14 окт 2007 22:04


Според мен аз и Tougi след малък спор намерихме точния отговор, а Tomcat, който разбира отлично от търговия също даде много полезните си мнения. Разбира се съм изключително благодарен на "младия вампир", който безрезервно ме подкрепяше и подкрепя. :D
Според мен мнозина от форума имат служебни VW-та и ще изкажат своето мнение след почивните дни. :)


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Пон 15 окт 2007 9:28


.. ето и моите наблюдения по въпроса ..
.. първата ми кола ..свалена от витрината .. Пежо 405 '92г. .. колата беше "изпусната" при свалянето от автовоза .. калник .. капак .. фар 6м. престой в сервиза на фирмата .. купих я с намаление защото м/у временно 405 претърпя фейслифт .. карах я 16-17 месеца .. никакви проблеми ..
.. втората .. Опел Фронтера 2.5 ТДС '97 .. с много мерак купена .. голям таралеж в гащите се оказа .. никакви проблени освен ... ДВИГАТЕЛЯ .. ама там пък .. колко само .. 101500 км. :shock /до 100к. е гаранцията/ .. тотал капут двигател .. клапан на турбината се отчупва .. чупи турбината .. заедно с нея в двигателя .. всички заедно в гърнетата .. двигател тотал .. идва един капут от Опел централата и един още по голям капут от GM за източна европа .. гледаха .. почесваха се .. мрънкаха .. официално не ми признаха рекламацията .. неофициално ми отремонтираха двигателя като смениха 90% от частите му .. платих около 10% от ремонта .. 124000 км. .. ПАК горното :cry: .. този път .. всичко оправиха ,, нищо не плащах .. само маслата и филтрите .. 143000км. .. прецакани лагери на турбото .. пълни с масло интеркулера .. влиза в цилиндрите .. на загрял двигател е равносилно на катастрофа .. детонациите са жестоки .. резултат .. две пробити бутала и главите за скраб .. спукана на 3 от цилиндрите .. /този двигател е с отделни глави на всеки цилиндър/ .. закрепиха го криво ляво .. и аз не рискувах повече .. 150000 км. ПРОДАЖБААААААА 8)
.. третата .. Деу Нексия 1.5 16V '99 .. вносителя ми стана клиент .. даже колата не я плащах .. на бартер с/у услугите ми я взех .. всички коли които идваха в БГ бяха спрени от ОТК контрола на завода .. и имаха списък на локализираните дефекти .. тази която аз взех .. беше със относително малко такива .. и несъществени .. не работеха стъклоповдигачите /дефектни уплътнения на прозореца .. много тесни .. бяха забравили да сложат крушки във фаровете .. и т.н. .. /имаше и други .. но от този род/ .. тези коли отиват при дилърите с изричната уговорка да се отремонтират .. преди да се продадат .. предимно за пазари където труда е евтин .. на корейците им е тегаво да ги оправят сами .. задъствали им производството .. и затова .. по евтинко .. пък да се оправят .. неофициално съм чувал .. че много от вносителите в Бг .. пазаруват такива партиди коли .. оправят най забележимите дефекти .. или каквота са хванали че не е наред .. и продават .. ако се обади още нещо .. се кръстят .. да е извън гаранция .. :wink:


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пон 15 окт 2007 10:11


rado_mit написа: .. неофициално съм чувал .. че много от вносителите в Бг .. пазаруват такива партиди коли .. оправят най забележимите дефекти .. или каквота са хванали че не е наред .. и продават .. ако се обади още нещо .. се кръстят .. да е извън гаранция .. :wink:


абсолютно вярно !!!!
взамат коли с отбелязани повече от 2 страници дефекти
оправят видимото и айде да му е честита на клиента новата придобивка .....
кола - нова от магазина - да ама не от Бг


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Пон 15 окт 2007 11:36


хихи браво ве..
Ми моят опит:
-добър ден ей ви на тва капаро..
-ей ви на тоз договор, след 2 дни, ще има и рама..
-брейй убу..
-след 2 дни.. ей ви на номера на рамета.. вече си имате рама към колата.. в момента колата ви се прави еди какво си.. еди що си.. чака за еди какво си еди що си.. таквиз.
5 дни по-късно
-Честито, вече си имате автомобил.. седи на паркинга на завода и чака..
-кво чака.. ми да го докараме до тук..
добре
-10 дни по-късно... добър ден.. колата е в БГ.. още 2 дни и елате да я вземете..
-ИИИ що така... цели 2 дни
-Ми щото е омазана с специална консервираща смазка... кат я ичистим ша ви я дадем..
- след 2 дни..
-Ей тва са ключовете.. земи тея документи.. я да видим .. платено било всичко..
-Айде лек път
-Благодаря..Чао...

Та къде може да се прокрадне второто качество тук?


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Пон 15 окт 2007 14:39


добри срокове :)

много добре описано


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Пон 15 окт 2007 15:27


wili98 написа:Та къде може да се прокрадне второто качество тук?

.. м/у
"ей ви на тоз договор, след 2 дни, ще има и рама.. "
и
"след 2 дни.. ей ви на номера на рамета.. вече си имате рама към колата.. в момента колата ви се прави еди какво си.. еди що си.. чака за еди какво си еди що си.. таквиз. " .. с разликата .. че колата ти е вече направена .. намерена е "намалена" .. с желаните от теб параметри /екстри .. цвят и т.н./ .. или ти си сверявал по VIN номера датата на производство ?????



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 99 госта