Странно защо, но колата ми е с акумулатор някакъв на опел,
та той има оченце
слагам да го зареждам и на най-крайната степен на зарядното не прокарва над 3 А, демек не е много разреден
но окото си стои черно
за съжаление няма описание на самия акумулатор, (той е необслужваем) и не знам, да не би да си мисля грешно, че трябва да стане зелен?
как да проверя?
P.S за един час падна от 3.2 на 2.2 А леко почна да намирисва, кога да го спирам?
Питане за опелски акумулатор
- dude
- Мнения: 1614
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
странно, зареждах го 3 часа и половина
и гледам пак черно, а токът си падна на 1 А
и тръгвайки да го свалям по стълбите го разклямбичках и о чудо- видя се зеленото и то ярко, но като не е разклатен си е все черно
ходих и го сложих, по паленето не разбрах нищо, щото и преди това палех без грижи, но покарах 10ина км, всичко свети без да тлее, няма нулиране на бордовия при гасене, ел стъклата не издават звук сякаш се мъчат
та може и да се е оправило
важно да е изкара зимата поне
и гледам пак черно, а токът си падна на 1 А
и тръгвайки да го свалям по стълбите го разклямбичках и о чудо- видя се зеленото и то ярко, но като не е разклатен си е все черно
ходих и го сложих, по паленето не разбрах нищо, щото и преди това палех без грижи, но покарах 10ина км, всичко свети без да тлее, няма нулиране на бордовия при гасене, ел стъклата не издават звук сякаш се мъчат
та може и да се е оправило
важно да е изкара зимата поне
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Габрово
dude написа:...и тръгвайки да го свалям по стълбите го разклямбичках и о чудо- видя се зеленото и то ярко...
Това е така, защото зеленото е топче, което изплува нагоре с нарастването на гъстотата на електролита.
Ами моя стария тотално беше капнал. Зареждах го 24 часа и стана зелено окото. Но напрежението ден-два след това беше 10,8 V въпреки зеленото око. Но не е по-малко от 7-8 годишен.
- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Твоя акумулатор се зарежда с малък ток 1-1.5 А. И в никакъв случай с автоматично зарядно.
Колега , аз , като известен заядливец по въпросите на акумулаторите

мерси предварително ...
п.с Една от старите теории е , че акумулатор ( оловен ) се зарежда по добре ако се зарежда с много малък ток продължително време , обаче за практически удобно са се наложили някои други методи ... и все пак 1 А ...

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта