Питане за опелски акумулатор

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Питане за опелски акумулатор

Мнениеот dude » Вто 25 дек 2007 15:00


Странно защо, но колата ми е с акумулатор някакъв на опел,
та той има оченце
слагам да го зареждам и на най-крайната степен на зарядното не прокарва над 3 А, демек не е много разреден
но окото си стои черно
за съжаление няма описание на самия акумулатор, (той е необслужваем) и не знам, да не би да си мисля грешно, че трябва да стане зелен?
как да проверя?

P.S за един час падна от 3.2 на 2.2 А леко почна да намирисва, кога да го спирам?




Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Мнениеот skotis » Вто 25 дек 2007 15:09


Най-вероятно е старичък, не че е съвсем стар, но не е нов и няма да стане зелено - имал съм такъв и като мине малко време си е все черно, не се притеснявай :)


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 25 дек 2007 15:15


07.03 е произведен
не е толкова стар
но го карам на къси разстояния и недозарежда мнгоо добре явно


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Вто 25 дек 2007 16:20


акумулатора ти е СУХ и не се зарежда .. щом стане черно "окото" акумулатора се маха..


Потребителски аватар
DanZki
Мнения: 202
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот DanZki » Вто 25 дек 2007 16:50


LuIS написа:акумулатора ти е СУХ и не се зарежда .. щом стане черно "окото" акумулатора се маха..


Не е вярно!Моя е с оченце и то показва колко течност има.Ако е черно да се долее.


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Вто 25 дек 2007 16:53


има си око и око.. стоя не е сух нали?
колегата е казал ,че е необслужваем.. т.е. неможе да се долива..


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Мнениеот H2O » Вто 25 дек 2007 16:56


Опелските акумулатори са необслужваеми! Вътре в акумулатора има една такава желирана маса,която не подлежи на обслужване! Така че пробвай да го заредиш малко,ако стане стане,ако не нов.Върни стария и ще ти направят 10лв отстъпка за новия.И гледай да вземеш акумулатор като за твоя мотор!


Потребителски аватар
jetttlii
Мнения: 1198
Регистриран на: Сря 30 май 2007 23:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jetttlii » Вто 25 дек 2007 16:57


Аз такъв акумулатор нямам, но с един приятел тръгнахме на дълъг път с уговорката, че ще му давам ток, ако се наложи, защото му светело черно и трудно палел на моменти :? та за 500км. от черно стана зелено :wink: и си палеше от раз :lol:


KOKO ГЕОРГИЕВ

Мнениеот KOKO ГЕОРГИЕВ » Вто 25 дек 2007 17:47


Твоя акумулатор се зарежда с малък ток 1-1.5 А. И в никакъв случай с автоматично зарядно. :oops:


Потребителски аватар
dude
Мнения: 1614
Регистриран на: Пет 27 май 2005 13:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dude » Вто 25 дек 2007 22:17


странно, зареждах го 3 часа и половина
и гледам пак черно, а токът си падна на 1 А
и тръгвайки да го свалям по стълбите го разклямбичках и о чудо- видя се зеленото и то ярко, но като не е разклатен си е все черно
ходих и го сложих, по паленето не разбрах нищо, щото и преди това палех без грижи, но покарах 10ина км, всичко свети без да тлее, няма нулиране на бордовия при гасене, ел стъклата не издават звук сякаш се мъчат
та може и да се е оправило
важно да е изкара зимата поне


ikonoma
Мнения: 419
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 22:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот ikonoma » Вто 25 дек 2007 22:23


dude написа:...и тръгвайки да го свалям по стълбите го разклямбичках и о чудо- видя се зеленото и то ярко...

Това е така, защото зеленото е топче, което изплува нагоре с нарастването на гъстотата на електролита.

Ами моя стария тотално беше капнал. Зареждах го 24 часа и стана зелено окото. Но напрежението ден-два след това беше 10,8 V въпреки зеленото око. Но не е по-малко от 7-8 годишен.


Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Мнениеот juve » Сря 26 дек 2007 10:03


Твоя акумулатор се зарежда с малък ток 1-1.5 А. И в никакъв случай с автоматично зарядно.

Колега , аз , като известен заядливец по въпросите на акумулаторите :wink: искам да попитам каква е теоретичната обосновка на това ти твърдение ? защото в колата , при нормална експлоатация не вярвам , че има такъв или даже близък режим за заряд ..... много е странно ....може ли да се обосновеш ?
мерси предварително ...
п.с Една от старите теории е , че акумулатор ( оловен ) се зарежда по добре ако се зарежда с много малък ток продължително време , обаче за практически удобно са се наложили някои други методи ... и все пак 1 А ... :roll:


Потребителски аватар
Winner25
Мнения: 7339
Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
Автомобил: VW Passat B4 B6
Двигател: ABS BKC
Местоположение: Казанлък

Мнениеот Winner25 » Сря 26 дек 2007 10:25


Мой близък кара голфа с такъв необслужваем. По принцип трябва да е зелено окото, ама колкото да го зарежда не позеленява. Въпреки това и в най големите студове пали без проблем. Така че карай докато напълно се предаде и не се притеснявай.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта