така вьпросьт е следния поло 1,4 с компресор и 1,4 16v фрапирашта ли е разликата и предимства и недостатаци ?
моето мнение е че при едно добро изпьлнение на винтилката + малко доработки но не осножни тоя компресор отива в тиквите . моля за малко обяснение по вьпроса
поло компресор или винтилка????
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
G60 написа:Незнам кви ще са тия малки доработки по 1.4 16в че да бие Г40 това е малък самолет,виждал съм такова Поло да убива КР на 400м
аз пък видях такова поло.. яко набримчено да го държи един читав кр

за справка владко г40 и ХаВаТа

иначе по темата .. 1,4 компресор няма .. полото е PY двигател и е 1,3 8 клапанов
- bijuto_nx
- Мнения: 36
- Регистриран на: Чет 15 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
POLOver написа:Аз ли нещо не разбирам въпроса?![]()
Питаш за G40 спрямо 6N 1,4 16v? Щото ако е така, наистина на атмосферния му трябват доста доработки за да гони компресора... пък и купетата имат не малка разлика в теглото... в полза на G-то![]()
... Или пък става въпрос за присаждане на компресор на обикновено 6N ?
става дума ако компресора е присаден ??
- POLOver
- Мнения: 228
- Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
За механичен компресор (G-ladder) нямам идея
Обаче за турбо... виж тук - 127 коня и 234 Nm, а може и още
По отношение на това кое е за предпочитане - атмосферна кола за да се опъва на турбо такава (със същия обем на ДВГ) ще е доста неприятна за нормално (ежедневно) каране...
Та за мен, ако ще се наливат пари е по-добре изпипана конверсия с не много високо налягане (0.4-0.6 бара) и

Обаче за турбо... виж тук - 127 коня и 234 Nm, а може и още

По отношение на това кое е за предпочитане - атмосферна кола за да се опъва на турбо такава (със същия обем на ДВГ) ще е доста неприятна за нормално (ежедневно) каране...
Та за мен, ако ще се наливат пари е по-добре изпипана конверсия с не много високо налягане (0.4-0.6 бара) и

- fast_t
- Мнения: 364
- Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
- Автомобил: VW Corrado G60 1992
- Двигател: PG
- Местоположение: EU
Re: поло компресор или винтилка????
bijuto_nx написа:така вьпросьт е следния поло 1,4 с компресор и 1,4 16v фрапирашта ли е разликата и предимства и недостатаци ?
моето мнение е че при едно добро изпьлнение на винтилката + малко доработки но не осножни тоя компресор отива в тиквите . моля за малко обяснение по вьпроса
Ако питаш за разлика във вървенето, да ще е фрапираща и то в полза на компресора. С "компреса" можеш да вземеш всичко от двигателя(целия ресурс) до момента до който могат да му издържат частите, което си е сериозна работа!

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: поло компресор или винтилка????
...поло 1,4 с компресор и 1,4 16v фрапирашта ли е разликата ...
1,4 ли е най-големия двигател за полото? няма ли 1,6 поне? ако има 1,6 16 клапана, по-добре вземи по-голям двигател без турбо.
- Danny boy
- Мнения: 1959
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
не съм запознат с модификациите на полотата обаче мога да ти кажа следното.
Вентилката както ти я наричаш е атмосферен мотор който е по-малко претенциозен откъм потдръжка,тоест по-малко ще му трепериш
Компресорният двигател/с механичен компресор/ превъзхожда най-вече атмосферния при долу горе сходни конски сили със едно около 20% по-висок въртящ момент и същевременно изместването му в по-ниските обороти около1000 об по-надолу ще разполагаш с максималния си въртящ момент,тези мотори са по-принцип 8 клапанови,но потдръжката на компресора трябва да е винаги на ниво тоест на 50 000км смяна на консумативите за компресора та да няма изненади,след закопуването на колата задължително освен ако не си присъствал на скорошната му подмяна .
Това е в общи линии .
Вентилката както ти я наричаш е атмосферен мотор който е по-малко претенциозен откъм потдръжка,тоест по-малко ще му трепериш
Компресорният двигател/с механичен компресор/ превъзхожда най-вече атмосферния при долу горе сходни конски сили със едно около 20% по-висок въртящ момент и същевременно изместването му в по-ниските обороти около1000 об по-надолу ще разполагаш с максималния си въртящ момент,тези мотори са по-принцип 8 клапанови,но потдръжката на компресора трябва да е винаги на ниво тоест на 50 000км смяна на консумативите за компресора та да няма изненади,след закопуването на колата задължително освен ако не си присъствал на скорошната му подмяна .
Това е в общи линии .
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
тая тема май требе да слезе малко по-надолу демек в тунинг раздела ма тва го решават други хора.иначе компресора си е компресор ама въпроса е дали ше вкараш яко лев да стане кат хората щот тея 120 и кусур и130 коня дет писа един колега по-нагоре не стават ей тъй туй се пак не е баница да режеш и да ядеш. 

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 101 госта