поло компресор или винтилка????

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
bijuto_nx
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

поло компресор или винтилка????

Мнениеот bijuto_nx » Съб 29 дек 2007 3:27


така вьпросьт е следния поло 1,4 с компресор и 1,4 16v фрапирашта ли е разликата и предимства и недостатаци ?

моето мнение е че при едно добро изпьлнение на винтилката + малко доработки но не осножни тоя компресор отива в тиквите . моля за малко обяснение по вьпроса




G60

Мнениеот G60 » Съб 29 дек 2007 3:53


Незнам кви ще са тия малки доработки по 1.4 16в че да бие Г40 това е малък самолет,виждал съм такова Поло да убива КР на 400м


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Съб 29 дек 2007 9:27


компресора си е компресор....не е толкова скъпо обслужването, въпреки че се скапва от време на време...по запознати да кажат колко е цената на целия ремонтен комплект...


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Съб 29 дек 2007 10:22


Аз ли нещо не разбирам въпроса? :roll:
Питаш за G40 спрямо 6N 1,4 16v? Щото ако е така, наистина на атмосферния му трябват доста доработки за да гони компресора... пък и купетата имат не малка разлика в теглото... в полза на G-то :twisted:
... Или пък става въпрос за присаждане на компресор на обикновено 6N ?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Съб 29 дек 2007 16:05


G60 написа:Незнам кви ще са тия малки доработки по 1.4 16в че да бие Г40 това е малък самолет,виждал съм такова Поло да убива КР на 400м


аз пък видях такова поло.. яко набримчено да го държи един читав кр ;)

за справка владко г40 и ХаВаТа ;)

иначе по темата .. 1,4 компресор няма .. полото е PY двигател и е 1,3 8 клапанов


Потребителски аватар
MITKO_DVD
Мнения: 6383
Регистриран на: Пет 09 юни 2006 20:54
Автомобил: Passat B4
Двигател: 2E 1994
Местоположение: София/Монтана
Контакти:

Мнениеот MITKO_DVD » Съб 29 дек 2007 16:55


Абе на Владко Г40 върви много полото ей аз лично го пробвах с Пасата когат ходихме на Калояново.На магистралата аз карам с 180 полото зад мен направо ми недаде да дишам,кат разбрах с какво съм се бил захванал направо ми стана неудобно :oops: ,че не му дадох път,или той неискаше :wink:


Потребителски аватар
bijuto_nx
Мнения: 36
Регистриран на: Чет 15 ное 2007 17:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bijuto_nx » Съб 29 дек 2007 16:57


POLOver написа:Аз ли нещо не разбирам въпроса? :roll:
Питаш за G40 спрямо 6N 1,4 16v? Щото ако е така, наистина на атмосферния му трябват доста доработки за да гони компресора... пък и купетата имат не малка разлика в теглото... в полза на G-то :twisted:
... Или пък става въпрос за присаждане на компресор на обикновено 6N ?



става дума ако компресора е присаден ??


Потребителски аватар
POLOver
Мнения: 228
Регистриран на: Чет 25 авг 2005 21:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот POLOver » Съб 29 дек 2007 17:25


За механичен компресор (G-ladder) нямам идея :?
Обаче за турбо... виж тук - 127 коня и 234 Nm, а може и още ;)
По отношение на това кое е за предпочитане - атмосферна кола за да се опъва на турбо такава (със същия обем на ДВГ) ще е доста неприятна за нормално (ежедневно) каране...
Та за мен, ако ще се наливат пари е по-добре изпипана конверсия с не много високо налягане (0.4-0.6 бара) и :drive


Потребителски аватар
fast_t
Мнения: 364
Регистриран на: Нед 10 юни 2007 21:47
Автомобил: VW Corrado G60 1992
Двигател: PG
Местоположение: EU

Re: поло компресор или винтилка????

Мнениеот fast_t » Съб 29 дек 2007 21:50


bijuto_nx написа:така вьпросьт е следния поло 1,4 с компресор и 1,4 16v фрапирашта ли е разликата и предимства и недостатаци ?

моето мнение е че при едно добро изпьлнение на винтилката + малко доработки но не осножни тоя компресор отива в тиквите . моля за малко обяснение по вьпроса

Ако питаш за разлика във вървенето, да ще е фрапираща и то в полза на компресора. С "компреса" можеш да вземеш всичко от двигателя(целия ресурс) до момента до който могат да му издържат частите, което си е сериозна работа! :wink:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: поло компресор или винтилка????

Мнениеот KingoftheROAD » Нед 30 дек 2007 23:57


...поло 1,4 с компресор и 1,4 16v фрапирашта ли е разликата ...

1,4 ли е най-големия двигател за полото? няма ли 1,6 поне? ако има 1,6 16 клапана, по-добре вземи по-голям двигател без турбо.


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Пон 31 дек 2007 10:30


не съм запознат с модификациите на полотата обаче мога да ти кажа следното.
Вентилката както ти я наричаш е атмосферен мотор който е по-малко претенциозен откъм потдръжка,тоест по-малко ще му трепериш
Компресорният двигател/с механичен компресор/ превъзхожда най-вече атмосферния при долу горе сходни конски сили със едно около 20% по-висок въртящ момент и същевременно изместването му в по-ниските обороти около1000 об по-надолу ще разполагаш с максималния си въртящ момент,тези мотори са по-принцип 8 клапанови,но потдръжката на компресора трябва да е винаги на ниво тоест на 50 000км смяна на консумативите за компресора та да няма изненади,след закопуването на колата задължително освен ако не си присъствал на скорошната му подмяна .
Това е в общи линии .


Потребителски аватар
martineli
Мнения: 1469
Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот martineli » Пон 31 дек 2007 12:42


тая тема май требе да слезе малко по-надолу демек в тунинг раздела ма тва го решават други хора.иначе компресора си е компресор ама въпроса е дали ше вкараш яко лев да стане кат хората щот тея 120 и кусур и130 коня дет писа един колега по-нагоре не стават ей тъй туй се пак не е баница да режеш и да ядеш. :D



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 101 госта