След смяна на външно каре

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 12 яну 2008 11:08


negodnika написа:Найстина зависи от метода на смяна но развият ли се двата болта на макферсона центровката на страничния наклон заминава,може да се бележи мястото,но пак няма да е много точно :!:
    Кои два болта имаш предвид :?:




Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 12 яну 2008 11:24


Теодор написа:
negodnika написа:Найстина зависи от метода на смяна но развият ли се двата болта на макферсона центровката на страничния наклон заминава,може да се бележи мястото,но пак няма да е много точно :!:
    Кои два болта имаш предвид :?:


Тези и по-скоро долния :arrow:
Изображение


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 12 яну 2008 11:32


negodnika написа:
Теодор написа:
negodnika написа:Найстина зависи от метода на смяна но развият ли се двата болта на макферсона центровката на страничния наклон заминава,може да се бележи мястото,но пак няма да е много точно :!:
    Кои два болта имаш предвид :?:


Тези и по-скоро долния :arrow:
Изображение
    Е нали точно това обяснявам за кой ли път вече отдолу нищо не се пипа даже може да не сваляш и гумата, само отгоре се развиват гайките на амортисьора които държат тампона :idea:


Потребителски аватар
negodnika
Мнения: 891
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 10:13
Автомобил: Golf MK II GTI+GL
Двигател: PB+EZ
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот negodnika » Съб 12 яну 2008 11:57


Еми хубаво значи няма смисъл от реглаж на предница :D


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 12 яну 2008 12:15


negodnika написа:Еми хубаво значи няма смисъл от реглаж на предница :D
    :да: Поне ти ме разбра :handshake


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Re: ...

Мнениеот Jerom » Съб 12 яну 2008 12:35


Tishku написа:
Jerom написа:Е, ако не иска да излезне от шенкела няма начин...
Е в кой случай не ИСКА да излезне от шенкела че не се сещтам?

преди няма месец сменявах мойте...и двете полусоки майстора ги извади пред мен без да разкачва НИЩО :shock бях там през цялото време и видях всичко... късата излезна малко по трудно щото е доста тесничко и трябва леко да се бутне двг. ама излезе. :shock


Потребителски аватар
Danny boy
Мнения: 1959
Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Danny boy » Съб 12 яну 2008 14:08


Аз го правя по следния начин и съм доволен.Може да не е правилно но нямам проблеми после,който ще да вярва:
Така след като съм отвил двата болта на шенкела дето го държат за долната амортисионна стойка и съм си сменил там каре ли ,маншон ли ,полуоска ли съм свалял за да ми е по-лесно и за повече място без значение кво е ,а и евентулно ако съм разкачил и шарнира н а носоча дето влиза отдолу на шенкела.
Първо сверявам колко се подава шарнира от носача след като е монтиран отгоре/сравнявам го по разстояние с този на срещуположното колело със шублер с дълбокомер,сверявам го и го стягам.Вече имаме равни бази.Сега идва ред на болтовете на долната амортисьорна стойка.Тука трябват двама човека.След като съм сложил болтовете да минат през шенкела и долната амортисьорна стойка единият човек хваща диска на колелото дърпа го надолу и навътре до крайни положения а другия затяга.Това се повтаря и за другото срещуположно колело.Теоритично страничните ъгли трябва да са близки...Трябва обаче болтовете да са с еднакво сечение горните срещуположни и долните такива. На практика 100% има някакво отклонение но според мен не е много.Тази процедура съм я правил 3пъти първо когато сменях лагерите на предните колела,второ когато сменях каре,и когато сменях скъсан маншон.И трите пъти не съм имал проблеми с колата след това като пусна волана колата не тегли.Гуми като гледам за 3 год не ми е изяла.Преди това ми беше правен реглаж на оптичен стенд и колата теглеше надясно е.... как да го е.. да ида пак на стенд.


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Съб 12 яну 2008 14:27


[quote="Danny boy"]
Danny boy това да обясни кое как се прави си отнасяше за Tishku а не за тебе, извинявай ако така си ме разбрал :roll: :oops: [/list]



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 46 госта