Корите под двигателя

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пон 21 яну 2008 21:14


Iavor написа:
Asen_D написа:
Iavor написа:Що да не може?!
Само провери откъде минава насрещния въздушен поток!
И дали кората няма да пречи на охлаждането на двигателя.

Няма много общо между кората и охлаждането на двг.
По скоро кората подобрява загряването,
пази двг по-чист и предпазва от удари по картера.

Щом ще се правим на разбирачи...
Кората не може да предпази от удар картера.Защото е или от стъклопласти,или-от тънка пластмаса.Пука се при удар......
Иначе,гледам,и ти си на мнение,че може да се сложи. :wink:
Ако технологичните отвори саъвпадат.

Не знам кои кори са пластмасови и кои са от стъклопласт.

Моята кора под двг. на буса е метална,яка ламарина около 1мм,
подплатена с вата от вътре..
и си е оригинална,
не виждам особено голям смисъл да е пластмасова,
поне не и в Бг.
Все си мисля,че за охлаждането не се разчита на въздушният поток под колата,а има охл. с-ма за тази работа.
А разбирач е




Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пон 21 яну 2008 23:26


Asen_D написа:Все си мисля,че за охлаждането не се разчита на въздушният поток под колата,а има охл. с-ма за тази работа.
А разбирач е

За последно пиша по тази тема.
С въпрос към теб.
Когато охлаждащата система(тя не е само охлаждаща,но ти,явно,не можеш да го разбереш)включи перката на вентилатора,топлият въздух откъде излиза?
Жокер: не само покрай капака и калниците.
Пък и на кой ли му пука! :wink:
Със здраве,че аз съм болен,да му се не види!


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 22 яну 2008 8:57


Я да поспамя и аз малко тук.
1-во да кажа че въздух от двигателният отсег покрай и под капака НЕ-минава. Именно затова е сложено гуменото уплатниение, в противен случай миризмите на стекло се по двигателят масло биха влизали през решетката на вентилатора (под чистачките) директно в купето. Неприятно нали!
2-ро за кората и охлаждането. Тук можем доста да поспорим. Да видим какво става без кора:
Бронята е почти вертикална преграда. след нея-празно (кухина). Кво ли се получава-Турпболенция (завихряне). Какво става зад нея (и зад радиаяора) - Вихър който подпира насрещният въздух. Тема за размисъл: Защо комбито се "охвърля" отзад ???!!!
Слагаме кората :
Пак вертикалната броня: След нея- равна плоскост успоредна на потока, запазваща разстоянието -земя броня! Брееййй , какво става : Няма вихри, няма турболенция, ламинарен поток. Между магарето (кормилната рейка) и купето тесен и дълъг процеп! Защо ли е ???!!!
Дали пък нямаше един закон.....май беше нещо..."Висока скорост, ниско налягане" хммм значи под кората скороста е висока, налягането ниско...яяяяяяя то имало вакуум бре. Нестига, че няма турболенции, потока е ламинарен, ами точно там където се "изтича" въздуха от радиатора, има вакуум който допълнително га засмуква.
И каква стана тя ?
:lol:


Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Вто 22 яну 2008 9:16


Dobromirski написа:Между магарето (кормилната рейка) и купето тесен и дълъг процеп! Защо ли е ???!!!
Дали пък нямаше един закон.....май беше нещо..."Висока скорост, ниско налягане" хммм значи под кората скороста е висока, налягането ниско...яяяяяяя то имало вакуум бре. Нестига, че няма турболенции, потока е ламинарен, ами точно там където се "изтича" въздуха от радиатора, има вакуум който допълнително га засмуква.
И каква стана тя ?
:lol:

:да:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: stanislav.yanakiev и 106 госта