Опел Астра 1.6i или фолксваген Голф 3 1.6i ?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
webdude
Мнения: 999
Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
Автомобил: Ford Mondeo MK3
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот webdude » Пон 21 яну 2008 9:35


:roll:




restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Пон 21 яну 2008 14:41


devil_vas написа:някой колеги намесиха сивик. имал съм пряко наблюдение върху 1.5 90 коня.
доста пъргав мотор (за класа си може би един от най!)
слаби ламарини (според мен по слаби от на Астрата)
ниска позиция на шофьора. таблото е все едно издялано с брадва, отзад няма място и за куче. багажника също е много малък
но пък визията е много добра. колата е дуракоустойчева. и отговаря на българските представи за здравина :D не се лъжете за цените на частите, не са чак толкова скъпи. но значително по скъпи от на Голф/Астра.
Ами да те повозя в сивик седан, да премерим колко кучета се хващат, защото съм качвал отзад 3ма собственици на Астри и се чудеха как сядат :). А оригиналните части са скъпи... не по-евтини от оригиналните за Голф3 :evil: , то в нормална държава ли сме та официален вносител да не дере 3 кожи - факт че ако не сикаш да сложиш китайско/турско менте, оригиналните части излиза по-евтино да се купят от щатите :? , ламарините са слаби спор няма, а таблото, хм, въпрос на вкус.
Според мен ако иска хеч - Голф 1.8моно/90кс, ако иска комби - Астра, ако иска седан - Сивик 1.5моно/90кс :D, говоря за моделите от началото на 90-те. И най-важното конкретната кола да е читава - то че нещо ще се пипа е ясно, въпроса е за колко :)


Потребителски аватар
batesecko
Мнения: 170
Регистриран на: Пет 17 ное 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batesecko » Пон 21 яну 2008 21:43


Относно служебните коли чух един лаф:
Служебната кола се кара като.. крадено балканче...
:D


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Вто 22 яну 2008 0:55


restless написа: Ами да те повозя в сивик седан, да премерим колко кучета се хващат, защото съм качвал отзад 3ма собственици на Астри и се чудеха как сядат :).


говорех за сивик 5 ген. 2/3 врати :wink: . ако ще си говорим за седани, нека да видим как седят нещата при Венто и Астра седан.
но говорим за хечбеци :D и в сивика е тясно отзад :!:


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13545
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пет 25 яну 2008 20:02


За лична Опел никога , камо ли с ЕКОТРАК мотори. До Екотрака двигателите бяха добри, но ламарините ... И таксиметърджиите заобикалят тези мотори. Капризни двигатели , липса на стендове и разбирачи.И проблема с ламарините не е отсранен . Не , че Г 3 е идеален откъм ламарини , но поне е в пъти по-ремонтопригоден.
За ламарини да не чува дявола - я се поогледайте по моргите.
Все пак за VW VagComa помага.
Зависи какви са изискванията за колата :
За дизайн и бегачка - Алфа и стар модел все още хваща окото и бяга.
За евтина и безпроблемна поддръжка VW - без Пасат Б5 и сие
Опел може за служебна кола.
Далече от японки. Докато са до 4-5 години стават. Оттам нагоре започват Одисеите. Проблем с частите - много модификации, не се поддържат на склад, чака се за доставка.
Представете си да отворитедвигателя за ремонт и да чакате 30-40 дни я за сегменти , я за лагери защото точно тези ги няма на склад./ За Тойота съм чакал толкова време за сегменти , защото имало уж 2 модификации - и то са талон и с номер на двигател .май имаха склад голям в Белгия, ама и там нямало.......и премеждия/. Може да са много хубави , ама много хубавото не е хубаво - мерси за чакането с разпарчосан мотор и то зимата.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта