
Опел Астра 1.6i или фолксваген Голф 3 1.6i ?
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Ами да те повозя в сивик седан, да премерим колко кучета се хващат, защото съм качвал отзад 3ма собственици на Астри и се чудеха как сядатdevil_vas написа:някой колеги намесиха сивик. имал съм пряко наблюдение върху 1.5 90 коня.
доста пъргав мотор (за класа си може би един от най!)
слаби ламарини (според мен по слаби от на Астрата)
ниска позиция на шофьора. таблото е все едно издялано с брадва, отзад няма място и за куче. багажника също е много малък
но пък визията е много добра. колата е дуракоустойчева. и отговаря на българските представи за здравинане се лъжете за цените на частите, не са чак толкова скъпи. но значително по скъпи от на Голф/Астра.



Според мен ако иска хеч - Голф 1.8моно/90кс, ако иска комби - Астра, ако иска седан - Сивик 1.5моно/90кс


-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
restless написа: Ами да те повозя в сивик седан, да премерим колко кучета се хващат, защото съм качвал отзад 3ма собственици на Астри и се чудеха как сядат.
говорех за сивик 5 ген. 2/3 врати

но говорим за хечбеци


- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13545
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
За лична Опел никога , камо ли с ЕКОТРАК мотори. До Екотрака двигателите бяха добри, но ламарините ... И таксиметърджиите заобикалят тези мотори. Капризни двигатели , липса на стендове и разбирачи.И проблема с ламарините не е отсранен . Не , че Г 3 е идеален откъм ламарини , но поне е в пъти по-ремонтопригоден.
За ламарини да не чува дявола - я се поогледайте по моргите.
Все пак за VW VagComa помага.
Зависи какви са изискванията за колата :
За дизайн и бегачка - Алфа и стар модел все още хваща окото и бяга.
За евтина и безпроблемна поддръжка VW - без Пасат Б5 и сие
Опел може за служебна кола.
Далече от японки. Докато са до 4-5 години стават. Оттам нагоре започват Одисеите. Проблем с частите - много модификации, не се поддържат на склад, чака се за доставка.
Представете си да отворитедвигателя за ремонт и да чакате 30-40 дни я за сегменти , я за лагери защото точно тези ги няма на склад./ За Тойота съм чакал толкова време за сегменти , защото имало уж 2 модификации - и то са талон и с номер на двигател .май имаха склад голям в Белгия, ама и там нямало.......и премеждия/. Може да са много хубави , ама много хубавото не е хубаво - мерси за чакането с разпарчосан мотор и то зимата.
За ламарини да не чува дявола - я се поогледайте по моргите.
Все пак за VW VagComa помага.
Зависи какви са изискванията за колата :
За дизайн и бегачка - Алфа и стар модел все още хваща окото и бяга.
За евтина и безпроблемна поддръжка VW - без Пасат Б5 и сие
Опел може за служебна кола.
Далече от японки. Докато са до 4-5 години стават. Оттам нагоре започват Одисеите. Проблем с частите - много модификации, не се поддържат на склад, чака се за доставка.
Представете си да отворитедвигателя за ремонт и да чакате 30-40 дни я за сегменти , я за лагери защото точно тези ги няма на склад./ За Тойота съм чакал толкова време за сегменти , защото имало уж 2 модификации - и то са талон и с номер на двигател .май имаха склад голям в Белгия, ама и там нямало.......и премеждия/. Може да са много хубави , ама много хубавото не е хубаво - мерси за чакането с разпарчосан мотор и то зимата.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта