
Двигател TSI
- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
с екото харчи повече и не върви колкото с карера100,вече е пробвано 

- MiLaNoTo
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
kimif2008 написа:с екото харчи повече и не върви колкото с карера100,вече е пробвано
А кога ще те хвана аз теб някъде да те пробвам

- kimif2008
- Мнения: 564
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
това е добра идея,като се открие възможност ще ги сравним ако искаш 

Re: Двигател TSI
Привет колеги,
При различни бензини, които съм зареждал на моето TSI, съм забелязвал минимална разлика в разхода и динамиката в полза на 100 октана от OMV. Всичко зависи от стила на шофиране.
Но наистина тези двигатели са чувствителни откъм качеството на горивото. Наскоро колата започна да придърпва, да се дави, губи мощност, светва лампата за моторна електроника...ужас! Оказва се прецакана горивна помпа за високо налягане вследствие на лошо гориво и я смениха в Сакар Ауто. Добре че колата (golf variant 1.4TSI, 160к.с. DSG7) още е в гаранция, та не плащах за ремонта. Карам я вече година и половина, навъртени 35 хил.км, по принцип зареждам от ОMV 95 или 95 carrera, като първите месеци сипвах само 100. Периодично зареждам и с 96 от Петрол.
От сервиза не могат да дадат препоръка от коя верига бензиностанция да се зарежда гориво, защото като цяло горивото в БГ било некачествено.
Дано да не се случва такъв проблем, че цената на въпросната помпа е над 1000 лв.
Поздрави
При различни бензини, които съм зареждал на моето TSI, съм забелязвал минимална разлика в разхода и динамиката в полза на 100 октана от OMV. Всичко зависи от стила на шофиране.
Но наистина тези двигатели са чувствителни откъм качеството на горивото. Наскоро колата започна да придърпва, да се дави, губи мощност, светва лампата за моторна електроника...ужас! Оказва се прецакана горивна помпа за високо налягане вследствие на лошо гориво и я смениха в Сакар Ауто. Добре че колата (golf variant 1.4TSI, 160к.с. DSG7) още е в гаранция, та не плащах за ремонта. Карам я вече година и половина, навъртени 35 хил.км, по принцип зареждам от ОMV 95 или 95 carrera, като първите месеци сипвах само 100. Периодично зареждам и с 96 от Петрол.
От сервиза не могат да дадат препоръка от коя верига бензиностанция да се зарежда гориво, защото като цяло горивото в БГ било некачествено.
Дано да не се случва такъв проблем, че цената на въпросната помпа е над 1000 лв.
Поздрави
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
kind написа:Привет колеги,
При различни бензини, които съм зареждал на моето TSI, съм забелязвал минимална разлика в разхода и динамиката в полза на 100 октана от OMV. Всичко зависи от стила на шофиране.
Но наистина тези двигатели са чувствителни откъм качеството на горивото. Наскоро колата започна да придърпва, да се дави, губи мощност, светва лампата за моторна електроника...ужас! Оказва се прецакана горивна помпа за високо налягане вследствие на лошо гориво и я смениха в Сакар Ауто. Добре че колата (golf variant 1.4TSI, 160к.с. DSG7) още е в гаранция, та не плащах за ремонта. Карам я вече година и половина, навъртени 35 хил.км, по принцип зареждам от ОMV 95 или 95 carrera, като първите месеци сипвах само 100. Периодично зареждам и с 96 от Петрол.
От сервиза не могат да дадат препоръка от коя верига бензиностанция да се зарежда гориво, защото като цяло горивото в БГ било некачествено.
Дано да не се случва такъв проблем, че цената на въпросната помпа е над 1000 лв.
Поздрави
А свършвало ли ти е горивото в движение?
Re: Двигател TSI
Резервоара на голфа е 55л. Обикновено когато стрелката на бензиномера падне на 1/4, зареждам до горе (досъбира около 35-40л).
Само веднъж се случи да светне лампата, че горивото е на минимума, но след 5-6 км допълних, но проблема с придърпването вече се беше появил. Помпата, която ми смениха, се намира отпред при двигателя, а по принцип в резервоара има друга.
Само веднъж се случи да светне лампата, че горивото е на минимума, но след 5-6 км допълних, но проблема с придърпването вече се беше появил. Помпата, която ми смениха, се намира отпред при двигателя, а по принцип в резервоара има друга.
Последна промяна от kind на Съб 28 авг 2010 15:52, променено общо 1 път.
Re: Двигател TSI
kind написа:Привет колеги,
При различни бензини, които съм зареждал на моето TSI, съм забелязвал минимална разлика в разхода и динамиката в полза на 100 октана от OMV. Всичко зависи от стила на шофиране.
Но наистина тези двигатели са чувствителни откъм качеството на горивото. Наскоро колата започна да придърпва, да се дави, губи мощност, светва лампата за моторна електроника...ужас! Оказва се прецакана горивна помпа за високо налягане вследствие на лошо гориво и я смениха в Сакар Ауто. Добре че колата (golf variant 1.4TSI, 160к.с. DSG7) още е в гаранция, та не плащах за ремонта. Карам я вече година и половина, навъртени 35 хил.км, по принцип зареждам от ОMV 95 или 95 carrera, като първите месеци сипвах само 100. Периодично зареждам и с 96 от Петрол.
От сервиза не могат да дадат препоръка от коя верига бензиностанция да се зарежда гориво, защото като цяло горивото в БГ било некачествено.
Дано да не се случва такъв проблем, че цената на въпросната помпа е над 1000 лв.
Поздрави
А може ли да споделиш какъв среден разход ти дава колата извъградско и да споделиш с каква скорост евентуално?
Интервалите на смяна на масло какви са? Доколкото знам мотора е с ангренажна верига и се сменя само пистовия ремък който задвижва, компресора, хидравка, климатик и т.н.т, евентуално той на какъв пробег се сменя?
Re: Двигател TSI
Разхода на гориво е следния:
1) извънградско: 6-6.5л/100 при средна скорост 120-130км/ч. При по-ниски скорости разхода пада до 5-5.5л/100;
2) смесено (градско+извънградско) 7.5-8.5л/100 в зависимост от трафика.
Смяната на масло е през 15 хил.км пробег. За ремъците и ангренажната верига не зная, но мога да попитам в сервиза когато ходя следващия път. В сервизната книжка инфото за тези неща е малко оскъдно.
1) извънградско: 6-6.5л/100 при средна скорост 120-130км/ч. При по-ниски скорости разхода пада до 5-5.5л/100;
2) смесено (градско+извънградско) 7.5-8.5л/100 в зависимост от трафика.
Смяната на масло е през 15 хил.км пробег. За ремъците и ангренажната верига не зная, но мога да попитам в сервиза когато ходя следващия път. В сервизната книжка инфото за тези неща е малко оскъдно.
Re: Двигател TSI
kind написа:Разхода на гориво е следния:
1) извънградско: 6-6.5л/100 при средна скорост 120-130км/ч. При по-ниски скорости разхода пада до 5-5.5л/100;
2) смесено (градско+извънградско) 7.5-8.5л/100 в зависимост от трафика.
Смяната на масло е през 15 хил.км пробег. За ремъците и ангренажната верига не зная, но мога да попитам в сервиза когато ходя следващия път. В сервизната книжка инфото за тези неща е малко оскъдно.
Това с гуми 205-55-16? 120 -130км средна по бордови или по километраж, каране с около тази скорост? Маслото на 15000км не е ли малко този пробег?
- MiLaNoTo
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
morfei1 написа:kind написа:Разхода на гориво е следния:
1) извънградско: 6-6.5л/100 при средна скорост 120-130км/ч. При по-ниски скорости разхода пада до 5-5.5л/100;
2) смесено (градско+извънградско) 7.5-8.5л/100 в зависимост от трафика.
Смяната на масло е през 15 хил.км пробег. За ремъците и ангренажната верига не зная, но мога да попитам в сервиза когато ходя следващия път. В сервизната книжка инфото за тези неща е малко оскъдно.
Това с гуми 205-55-16? 120 -130км средна по бордови или по километраж, каране с около тази скорост? Маслото на 15000км не е ли малко този пробег?
По принцип от Порше София Изток казаха, че може да се сменя и на 30 000 (както е при почти всички бензинови модели на БМВ между другото), но тъй като условията в България са "неприемливи" (лошо гориво, много замърсена среда, т.н.) е решено на 15 000 да се сменя.
За разхода можеш да видиш по-горе какво съм писал и аз. Напълно реално е да се падне на тоя разход с тази скорост както твърди колегата, но за жалост аз например извънградско под 160 много рядко карам и едно ходене до морето си е около 10.5/100l.
А иначе предполагам, че на колегата гумите са 205-55-16 (същите като моите).
Каране само градско, няма как да паднеш под 10, особено с включен климатроник.
Конкретен пример - Сутрин в 09:45 до работата ми (от Център до Лозенец), разстоянието от 3.8 километра ми дава среден разход от 11.5 до 13.5 с климатроник.
Поздрави,
Re: Двигател TSI
Значи като се кара сериозно моторетката си гори.... 10л на 100км с каране по километраж 160км не е малък разход, с 225-45-17 нещата ще се влошат още
10л градско, също не е малък разход за Голф
На годишен пробег от около 40000км разликите ще са сериозни. Цифрите които са сложени на сайта на VW изглеждаха прекалено примамливи и затова исках да поразпитам какъв е реалният разход на TSI от собствениците му
.
Благодаря за което


На годишен пробег от около 40000км разликите ще са сериозни. Цифрите които са сложени на сайта на VW изглеждаха прекалено примамливи и затова исках да поразпитам какъв е реалният разход на TSI от собствениците му

Благодаря за което

- MiLaNoTo
- Мнения: 162
- Регистриран на: Нед 18 апр 2010 23:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
morfei1 написа:Значи като се кара сериозно моторетката си гори.... 10л на 100км с каране по километраж 160км не е малък разход, с 225-45-17 нещата ще се влошат още10л градско, също не е малък разход за Голф
![]()
На годишен пробег от около 40000км разликите ще са сериозни. Цифрите които са сложени на сайта на VW изглеждаха прекалено примамливи и затова исках да поразпитам какъв е реалният разход на TSI от собствениците му.
Благодаря за което
Само едно малко уточнение: 10 на 100 харчи ако не падаш под 160 (което не значи, че карам само с 160, по-скоро около 200, 220


Ако минаваш 40к км на година, определено дизел би бил по-правилния избор за теб.
Поздрави,
- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI

- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Двигател TSI
doubledTSI написа::D здр и от мен. Да споделя и аз за моето 1.4 122 кончета TSI. Вече съм на 18 000 км с 1 смяна на масло и филтри -320 лв. в Нааs. 3.5 литра масло. Сипвам му 100 октана от Еко-то. Доволен съм. Разход от 6 до 9 на 100 с климатика. Средно 7 на мой стил на шофиране. Максимално съм го настъпвал до 230 км над 5 000 об, но не в критични. 200 ги държи без проблем на 4 600 об. На 1 500 об. спокойно караш на 6-а предавка. За мен е супер моторче. Има и по-мощни от него, но с лекота наказва някои батковци. Поздрави
Как го направи това като V Max на твоята кола е 197км/ч за 6 степенна мех. кутия

- doubledTSI
- Мнения: 539
- Регистриран на: Чет 22 юли 2010 19:48
- Автомобил: Golf 5 1.4 TSI Caddy life 4motion
- Двигател: CAXA 2008 1.9 BLS 2009
Re: Двигател TSI
на Тракия към Ст. Загора колега... А 197 и дават макс поддържана скорост на 4 500 об. Даже съм качил снимка.hooligan_sk написа:doubledTSI написа::D здр и от мен. Да споделя и аз за моето 1.4 122 кончета TSI. Вече съм на 18 000 км с 1 смяна на масло и филтри -320 лв. в Нааs. 3.5 литра масло. Сипвам му 100 октана от Еко-то. Доволен съм. Разход от 6 до 9 на 100 с климатика. Средно 7 на мой стил на шофиране. Максимално съм го настъпвал до 230 км над 5 000 об, но не в критични. 200 ги държи без проблем на 4 600 об. На 1 500 об. спокойно караш на 6-а предавка. За мен е супер моторче. Има и по-мощни от него, но с лекота наказва някои батковци. Поздрави
Как го направи това като V Max на твоята кола е 197км/ч за 6 степенна мех. кутия
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта