Дано не е така, въпреки че съм чувал от доста места,че колите които са за Бг са с по-лошо качество от тези примерно предлагани в Германия....
Изобщо има ли нещо вярно в това или .... звучи най малкото гнусно ...
А честито на новия Пасат В7
- DragoGT
- 1/8 перничанин
- Мнения: 10772
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: А честито на новия Пасат В7
да правят специални детайли във специални заводи за пазар от 1000 коли годишно...
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: А честито на новия Пасат В7
JC написа:Дано не е така, въпреки че съм чувал от доста места,че колите които са за Бг са с по-лошо качество от тези примерно предлагани в Германия....
Изобщо има ли нещо вярно в това или .... звучи най малкото гнусно ...
Зачекна много интересна тема, макар и да е оффтопик. Няма да споменавам името на марка, но колега от един форум беше написал цяла тема с премеждията с "новата" си кола, която според рамата излязло, че е стояла към две години по складовете. Та за това не е виновен производителят а дилърът, който вероятно е купил въпросната кола с доста голяма, предполагам, отстъпка, а я е продал на цена каквато са си "пресните" бройки коли и си е прибрал хубава сума. По неофициална информация повечето промоции на нови коли с бомбастични цени са именно на "залежали" складови количества.
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 14:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SF
- Контакти:
Re: А честито на новия Пасат В7
Е - за новия пасат не е имало много време да залежава. На пазара е от има няма един месец.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: А честито на новия Пасат В7
stefan4o написа:JC написа:
Зачекна много интересна тема, макар и да е оффтопик. Няма да споменавам името на марка, но колега от един форум беше написал цяла тема с премеждията с "новата" си кола, която според рамата излязло, че е стояла към две години по складовете. Та за това не е виновен производителят а дилърът, който вероятно е купил въпросната кола с доста голяма, предполагам, отстъпка, а я е продал на цена каквато са си "пресните" бройки коли и си е прибрал хубава сума. По неофициална информация повечето промоции на нови коли с бомбастични цени са именно на "залежали" складови количества.
Също така мога да допълня, ако не се бъркам за темата, колата кято е гледал колегата, гумите и били с дот 2 години по стари от самата кола, което е непоносимо, просто нямам думи, немога да се изкажа!
А относно по темата, лично на мен По-новият пасат не ми харесва, честно да си призная падам си по-по стандартните автомобили, но всеки си има виждане! Обаче Пасат СС няма равен!
Имам чувството че наистина все по-новите автомобили ги правят все по дървени, бетер Москвич и Волга

-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: А честито на новия Пасат В7
DragoGT написа:
Колега, то това е ясно. Тука в тази тема излезе, че след Голф 3 и Пасат 3, другите всички коли са много зле. Вече почнаха и други сравнения


П.П Дай снимки и отвътре да видим колко по-назад е Б7

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: А честито на новия Пасат В7
или ме грабва от пръв поглед или не, няма вариант да ми хреса в последствие.
Е..не ми харесва въобще. Единствения модел от новите години който ме впечатли, при това много силно, е СС.
Незнам как да го опиша усещането, но в тази кола липсва емоция, може би е добре да седиш и возиш в нея, но не те изкушава да я подкараш- просто е МПС. Липсва индивидуалност. Не може туарег, пасат, голф и широко да изглеждат еднакво. Недопустимо
Давам ли пари за кола от тия години, пак ще е немска, но определено няма да е ФВ. Съжалявам да го кажа.
В мненията по назад се споменаваше за олигофрени и Б3/Б4... По скромните ми наблюдения, след тези модели , Пасат си е пак Пасат като клас, с тази разлика че вече поддържаш премиум марка, като здравина, надежност и т.н е под всякакво ниво. И да не забравяме, че ФВ като синоним на народна кола(здравина, надеждност, достъпност като цена и поддръжка) го дължи точно на коли като голф2/3, пасатб3/б4...
Пожелавам на новия пасат да е поне толкова сполучлив като модел, като кола... като дядо си.
Е..не ми харесва въобще. Единствения модел от новите години който ме впечатли, при това много силно, е СС.
Незнам как да го опиша усещането, но в тази кола липсва емоция, може би е добре да седиш и возиш в нея, но не те изкушава да я подкараш- просто е МПС. Липсва индивидуалност. Не може туарег, пасат, голф и широко да изглеждат еднакво. Недопустимо

Давам ли пари за кола от тия години, пак ще е немска, но определено няма да е ФВ. Съжалявам да го кажа.
В мненията по назад се споменаваше за олигофрени и Б3/Б4... По скромните ми наблюдения, след тези модели , Пасат си е пак Пасат като клас, с тази разлика че вече поддържаш премиум марка, като здравина, надежност и т.н е под всякакво ниво. И да не забравяме, че ФВ като синоним на народна кола(здравина, надеждност, достъпност като цена и поддръжка) го дължи точно на коли като голф2/3, пасатб3/б4...
Пожелавам на новия пасат да е поне толкова сполучлив като модел, като кола... като дядо си.
-
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Съб 15 май 2010 16:27
- Автомобил: Passat B8
- Двигател: ACDF 2019
- Местоположение: София
Re: А честито на новия Пасат В7
pe6kata написа:В мненията по назад се споменаваше за олигофрени и Б3/Б4... По скромните ми наблюдения, след тези модели , Пасат си е пак Пасат като клас, с тази разлика че вече поддържаш премиум марка, като здравина, надежност и т.н е под всякакво ниво. И да не забравяме, че ФВ като синоним на народна кола(здравина, надеждност, достъпност като цена и поддръжка) го дължи точно на коли като голф2/3, пасатб3/б4...
Пожелавам на новия пасат да е поне толкова сполучлив като модел, като кола... като дядо си.
Колега за каква надеждност говориш. Ти карал ли си Б5, Б5,5 или Б6 на 20 години за да знаеш как ще се представи. С какво е по-надежден Голф2, Пасат3 или особено Голф3 и Б4, с ръждата ли, с чупещите се ел механизми на стъклата, ако въобще ги има




- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: А честито на новия Пасат В7
знаех си че ще се намери такъв, който да ми преиначи думите и да не разбере за какво говоря. Поради това много се чудех дали въобще да изразя мнение по тази тема
Пряка съпоставка м/у два модела, от различно поколение е крайно нелепа. Въпросът е с какво име ще остане модела в историята на марката- сполучлив, посредствен или катастрофа. Така след култовите 124-ки например, Мерцедес се издънва много със следващите модели. Същото важи и за много други марки...
След Б4, ФВ дърпа назад като кола... Технологиите се развиват, номрално е колите да се товарят с все повече екстри, всички го правят, не е само ФВ. Да не говорим че ФВ не е от колите по принцип дето могат да се похвалят кой знае с какво- ако се гледа това пред един обикновен ситроен С5 от същата година пасат е каруца, ама колко биха си го купили и защо. Добре е на колата да се гледа преди всичко като на кола... дано ме разбирате...
Пак казвам, пасат си е пасат, посредствен е и когато ти удря в джоба така, както да караш мерцедес, бмв ии ауди нещата стават зле. Знаете че Б5 и Б5.5 е чисто ауди(като кола, в случая обаче е голям минус) в евтина опаковка. Е от това по-лошо няма!
Б3/Б4 се е наложил за времето си категорично на пазара, смазал е конкуренцията в класа си...
И още нещо, не си позволявам да пиша празни приказки, старая се мненията ми да са смисени и аргументирани.
Темата е за Б7, нека си направи име поне като б3/б4, ако ги надрастне като модел още по-добре за самата марка. Времето ще покаже.

Пряка съпоставка м/у два модела, от различно поколение е крайно нелепа. Въпросът е с какво име ще остане модела в историята на марката- сполучлив, посредствен или катастрофа. Така след култовите 124-ки например, Мерцедес се издънва много със следващите модели. Същото важи и за много други марки...
След Б4, ФВ дърпа назад като кола... Технологиите се развиват, номрално е колите да се товарят с все повече екстри, всички го правят, не е само ФВ. Да не говорим че ФВ не е от колите по принцип дето могат да се похвалят кой знае с какво- ако се гледа това пред един обикновен ситроен С5 от същата година пасат е каруца, ама колко биха си го купили и защо. Добре е на колата да се гледа преди всичко като на кола... дано ме разбирате...
Пак казвам, пасат си е пасат, посредствен е и когато ти удря в джоба така, както да караш мерцедес, бмв ии ауди нещата стават зле. Знаете че Б5 и Б5.5 е чисто ауди(като кола, в случая обаче е голям минус) в евтина опаковка. Е от това по-лошо няма!
Б3/Б4 се е наложил за времето си категорично на пазара, смазал е конкуренцията в класа си...
И още нещо, не си позволявам да пиша празни приказки, старая се мненията ми да са смисени и аргументирани.
Темата е за Б7, нека си направи име поне като б3/б4, ако ги надрастне като модел още по-добре за самата марка. Времето ще покаже.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10072
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: А честито на новия Пасат В7
pe6kata написа:
След Б4, ФВ дърпа назад като кола...
...Пак казвам, пасат си е пасат, посредствен е и когато ти удря в джоба така, както да караш мерцедес, бмв ии ауди нещата стават зле. Знаете че Б5 и Б5.5 е чисто ауди(като кола, в случая обаче е голям минус) в евтина опаковка. Е от това по-лошо няма!
Б3/Б4 се е наложил за времето си категорично на пазара, смазал е конкуренцията в класа си...
Аз те разбирам отлично какво казваш, но то е базирано на някакви твои лични интерпретации и наблюдения, които уважавам, но съм крайно не съгласен с тях. Нормално е де и всеки човек си има собствен вкус и мнение за нещата, но опрем ли до цифри и факти е друго ...
Покажи един реален довод за това, което казваш, че VW дърпа назад?!
Статистика, намалени продажби, повече дефекти, по-ниска удовлетвореност на собствениците, по-ниска надежност .... - нещо с цифри и факти!!!
Тогава можем да обсъждаме такава закономерност

И аз имам стар Голф и много му се кефя, но нека не губим връзка с реалността.
Сам каза - глупаво е да се сравняват автомобили от различни поколения! Най-малката причина да е така, е че са констроирани при различни икономически, технологични, политически, екологични и мн.мн. други такива фактори.
Затова сравни с тези от същото поколение

Къде е Б4 сравнено с колите от същите години и къде е Б5, 5.5, 6, СС(на него не му е много мястото тук, защото идеята му е съвсем друга) и 7 сравнени с наборите си?!
Цените на употребявани коли и обезценяването е достатъчно ясен показател. Сравни ...

По втората част от поста ти:
Кое е евтиното на опаковката при 5 и 5.5 не разбрах?
Това с минуса също

Да Пасата е посредствен - не е А8, не е Фаетон,не е БМВ7, не е ролс, не е S500
Но сравнен със съответните модели и години на горните марки ще дойдем отново до личния вкус и предпочитания на човек.
Сравнението с Ауди - всички по грамотни тук го знаем, както и концепцията на двете марки, таргета им, технологиите и т.н.
Та пак на 7цата - макар да я разгледах доста детайлно в шоурума, още не мога да я преценя. Трябва да я погледам повечко по улиците, да я покарам и тогаз. 6цата след тези тестове не ми допада нещо. За СС съм си направил касичка със стотинки, но за мен той няма общо с пасат идеята и просто са допуснали грешка, че са оставили името или може би не

- Ivailo
- Мнения: 9497
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 15:21
- Автомобил: VW Golf mk3
- Двигател: AAZ
- Местоположение: София/Видин
- Контакти:
Re: А честито на новия Пасат В7
DragoGT написа:





Е как бе, едно към едно са



Относно колегата, дето искаше емоция като влезе в пасат... Купи си голф или сироко!
Пасат не е кола, която да те кара да я ръчкаш. Пасат е с друга индивидуалност.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: А честито на новия Пасат В7
group® ще трябва да го обърнем на спам, в смисъл че не е по темата, но поне няма да са глупости.
Само да уточня, това че карам пасат Б3/Б4 не ознчава че ми харесва, дизайна му не ми допада въобще, и така се случи... единствено заради мотора. Незнам кога ще се наканя и ще го метна в корадо... ама немога да не призная че ми върши страхотна работа това комби...
Нека изясним кои са конкуренти на пасат- това не е 7 серия, не е и ЕС класа
Това са коли долу-горе като: мондео, вектра, ситроен Ц5, пежо40х..., авенсис и т.н мисля че стана ясно, нека имаме реален поглд и не се надценяваме. БМВ и мерцедес особено, и ауди са друга работа. Дори и пасат да е нещо средно м/у Це класа и Екласа, или м/у 3 и 5 серия на бмв като габарити, пак няма да им е конкуренция щото са премиум марки и няма бза за сравнение в каквото и да е.
Ти вне взе б5.5, аиде кажи ми, но реално, можеш ли да го сравниш с ауди а6, ти си хайлайн,най-високия клас като оборуване и мотор и хвани ЕС лайн оборудването на ауди. Б5/Б5.5 като двигател(вкл и разположението му), ходова част не е ФВ,а ауди.
Ходовата част е пълен ташак, съпоставена със предното поколение. При две изправни коли невиждам голяма разлика във возията със б3/б4. Само ще вмена че наскоро например карах една це-класа от тия години, дето е по-малка като габарити, по обичаен маршрут, дето съм го минавал много коли, еми какво да кажа братле...на светлинни години сме
И Б6 не е нещо по-различно като поведение(незнам обаче то как е изпънено), айде кажи ми за какъв чеп е това усложнено окачване- толкова се троши... толкова е скъпо, а какво ти дава.
Конкретно за Б5- караш пасат, поддържаш ауди и това ако не е преебавка...
Помнете ми думата, до 1-2 години запазена, сравнитено оборудвана Б4 ще върви не по-евтино от подобна Б5!!! Щото ако искаш голяма кола, практична да ти служи и да я спукваш от каране без да ти удря по джоба(щото това е пасат), не е Б5. В същото време ако търсиш нещо повече(гъзария, емоция, ниво), пак не е Б5, щото марките са други за тази цел.
По отношение на моторите- направили са дизели(но много шумни и вибриращи!!!), но като цяло добре с 4 цилиндровите, ами с бензновите мотори?! трагедия, абсолютна трагедия, не важи 1.8т, за твоя 2.8 незнам нищо и естествено нищо немога да кажа.
Б5 е чувствително скопен от пространство в купето!
Знаеш че б3/б4 изкарват по 200-300 000км преди да пипнеш нещо. Тия два пасата Б4 дето ги взех за донори- знаеш ли че са с оригиналните си части още, като ходовата част на единия я качих директно на моята и продължава да се кара?! Съедиителя също! Имах и джета- 280000км изкара пък нейната, след което смених всичко...
Това са непостижими цифри за б5, а ако се прави сравнение в цените за ремонт пък...
Ясн е че б3/б4 са си морално стари вече, няма да кажа "вместо б5 си вземи б4", просто ще задам въпроса дали по-новите пасат оправдават очаквнията на нас, потребителите и в правилна посока ли се развива
Да видим каква ще се окаже Б7
п.п стана отвратилно дълго за четене
Само да уточня, това че карам пасат Б3/Б4 не ознчава че ми харесва, дизайна му не ми допада въобще, и така се случи... единствено заради мотора. Незнам кога ще се наканя и ще го метна в корадо... ама немога да не призная че ми върши страхотна работа това комби...
Нека изясним кои са конкуренти на пасат- това не е 7 серия, не е и ЕС класа

Това са коли долу-горе като: мондео, вектра, ситроен Ц5, пежо40х..., авенсис и т.н мисля че стана ясно, нека имаме реален поглд и не се надценяваме. БМВ и мерцедес особено, и ауди са друга работа. Дори и пасат да е нещо средно м/у Це класа и Екласа, или м/у 3 и 5 серия на бмв като габарити, пак няма да им е конкуренция щото са премиум марки и няма бза за сравнение в каквото и да е.
Ти вне взе б5.5, аиде кажи ми, но реално, можеш ли да го сравниш с ауди а6, ти си хайлайн,най-високия клас като оборуване и мотор и хвани ЕС лайн оборудването на ауди. Б5/Б5.5 като двигател(вкл и разположението му), ходова част не е ФВ,а ауди.
Ходовата част е пълен ташак, съпоставена със предното поколение. При две изправни коли невиждам голяма разлика във возията със б3/б4. Само ще вмена че наскоро например карах една це-класа от тия години, дето е по-малка като габарити, по обичаен маршрут, дето съм го минавал много коли, еми какво да кажа братле...на светлинни години сме

Конкретно за Б5- караш пасат, поддържаш ауди и това ако не е преебавка...
Помнете ми думата, до 1-2 години запазена, сравнитено оборудвана Б4 ще върви не по-евтино от подобна Б5!!! Щото ако искаш голяма кола, практична да ти служи и да я спукваш от каране без да ти удря по джоба(щото това е пасат), не е Б5. В същото време ако търсиш нещо повече(гъзария, емоция, ниво), пак не е Б5, щото марките са други за тази цел.
По отношение на моторите- направили са дизели(но много шумни и вибриращи!!!), но като цяло добре с 4 цилиндровите, ами с бензновите мотори?! трагедия, абсолютна трагедия, не важи 1.8т, за твоя 2.8 незнам нищо и естествено нищо немога да кажа.
Б5 е чувствително скопен от пространство в купето!
Знаеш че б3/б4 изкарват по 200-300 000км преди да пипнеш нещо. Тия два пасата Б4 дето ги взех за донори- знаеш ли че са с оригиналните си части още, като ходовата част на единия я качих директно на моята и продължава да се кара?! Съедиителя също! Имах и джета- 280000км изкара пък нейната, след което смених всичко...
Това са непостижими цифри за б5, а ако се прави сравнение в цените за ремонт пък...
Ясн е че б3/б4 са си морално стари вече, няма да кажа "вместо б5 си вземи б4", просто ще задам въпроса дали по-новите пасат оправдават очаквнията на нас, потребителите и в правилна посока ли се развива
Да видим каква ще се окаже Б7

п.п стана отвратилно дълго за четене

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: А честито на новия Пасат В7
pe6kata написа:Б5 е чувствително скопен от пространство в купето!
Това е така, защото откъм пасивна безопасност Б5 е много напред от Б4. И изолацията - също.
Re: А честито на новия Пасат В7
stefan4o написа:pe6kata написа:Б5 е чувствително скопен от пространство в купето!
Това е така, защото откъм пасивна безопасност Б5 е много напред от Б4. И изолацията - също.
Е много е добре, някъде бях гледал тест на В4 и доста по-добре се представи ....
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта