НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Съб 29 дек 2007 19:31


VW Gol: най-продаваната кола в Южна Америка
27.12.2007 08:12

Над 5 милиона автомобила с марката Gol бяха произведени в Бразилия от дебюта на модела през 1980 г.


Изображение

Досега само в страната на кафето са продадени над 3,3 милиона екземпляра на VW Gol.

Името на автомобила, както сигурно се досещате, е свързано с любимата на милиони южноамериканци футболна игра.
Може би това е причината, от 1987 г. до днес, това да е най-продаваният автомобил в Бразилия, а от 1998 г. насам моделът Gol оглавява неизменно и продажбите в Аржентина.

В момента, освен базовият вариант с три врати, съществуват и други версии на VW Gol: комби, пикап и автомобил с четири врати.




Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Volkswagen реализира идеи за пестене на гориво

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Съб 05 яну 2008 14:06


Volkswagen реализира идеи за пестене на гориво

За 2008 година Volkswagen планира няколко икономисващи гориво нововъведения.
Шестото поколение на компактния Golf ще бъде оборудвано с първото по рода си съчетаниe на автоматична трансмисия (DSG) и система старт-стоп, която загася двигателя при спиране на светофар с цел пестене на гориво.

По настоящем предавателната кутия с директна смяна на предавките се комбинира единствено с агрегати, чиито максимален въртящ момент не надхвърля 500 Нм. През 2008 година обаче VW ще пусне в продажба по-стабилно изпълнение на трансмисията, подхождащо на двигатели с още повече тяга.

Догодина инженерите от Волфсбург ще бъдат готови и с дизелов агрегат, възприел принципа на бензиновите TSI-мотори - двойно принудително пълнене с механичен компресор и турбокомпресор или с два турбокомпресора. Технологията ще позволи извличането на 204 к. с. от 2 000 куб. сантиметра работен обем.

Изображение


Потребителски аватар
Дон Хуан Голфа
Мнения: 1000
Регистриран на: Съб 05 ное 2005 20:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Представяне на четиривратото купе Passat CC

Мнениеот Дон Хуан Голфа » Вто 15 яну 2008 0:58


Представяне на четиривратото купе Passat CC ...

На автосалона в Детройт Volkswagen най-сетне разкри своето четириврато купе Passat CC. Автомобилът се отличава с елегантна форма, но залага не по-малко и на високотехнологичната електроника под ламарините.
Със своите 4,79 метра Passat CC изпреварва своя първообраз с 30 мм на дължина и с цели 36 мм на широчина (1,85 м). Най-високата точка на покрива му обаче се намира пет сантиметра по-ниско, отколкото при стандартната версия седан. Силуетът на Passat CC е силно изтеглен назад - в профил се открояват широката задна колона и лишените от рамки странични прозорци.

В предната част на автомобила също има раздвижване - радиаторната решетка вече е по-широка, а в средата си капакът изпъква дискретно. Част от капака на багажника е покрита с тъмно стъкло, също както и половината покрив.

Четириместен салон

Интериорът на Passat CC предлага място за четирима в климатизирани спортни седалки с кожен салон и приглушена светлина. Обемът на багажника възлиза на 535 литра, като задните облегалки могат да се сгъват, позволявайки превозването на големи предмети.

Автомобилът разполага с множество електронни системи, някои от които подпомагат следването на пътното платно, спазването на необходима дистанция и паркирането.

Избор сред пет двигателя

Базов задвижващ агрегат за четиривратото купе се явява двулитровият TDI (140 к. с. и 320 Нм), който ускорява до 100 км/ч за 9,8 секунди и достига 213 км/ч максимална скорост. Неговата версия със 170 "коня" пък изпълнява класическият спринт за 8,6 секунди.

Гамата на бензините включва 1,8-литров TSI (160 к. с. и 250 Нм), двулитров TSI (200 к. с. и 280 Нм) и 3,6-литров FSI (300 к. с и 350 Нм). Томоделът, оборудван с постоянно задвижване на четирите колела и директна трансмисия с двоен съединител, се изстрелва от 0 до 100 км/ч за 5,6 секунди и харчи средно 10,1 литра на 100 км.

Passat CC се бъде достъпен за клиенти на пазара в Европа след 1 юли 2008 година.

Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 18 яну 2008 13:55


Първият VW Tiguan забелязан в центъра на София

7.12.2007 17:12

Само няколко месеца след световната премиера на компактния SUV на Volkswagen – Tiguan, първият представител на новия модел беше забелязан в центъра на София.


Tiguan е първият автомобил с две лица – можете да изберете между on- и offroad предница според вашите индивидуални изисквания. Затова и името му комбинира пъргавостта и характера на тигъра и гъвкавостта и увереността на игуаната.

Изображение

Малкият брат на Touareg e изцяло нова разработка на Фолксваген, която пренася концепцията на популярния Touareg в класа на A-SUV. Той се характеризира с компактност и икономичност, има неповторимо лайфстайл излъчване и неукротим offroad характер. Осигурява висока гъвкавост при ежедневно шофиране и суверенно поведение при преминаването през пресечени терени. Tiguan предлага най-добрия пътен комфорт в своя клас и изключително богато оборудване в три нива - Trend & Fun, Sport & Style, Track & Field. Интериорният дизайн съответно също е индивидуализиран в три линии, от които можете да избирате.

Tiguan е олицетворение на концепцията „Един автомобил за всичко”. Подходящ е както при градски условия, така и за offroad приключения. Отличава се със забележителна маневреност.

Двете различни предници са съответно с наклон от 18 и 28 градуса. Offroad-модулът предлага умела гъвкавост при преминаване през пресечени терени. С едно натискане на бутон, намиращ се в предната средна конзола, близо до скоростния лост, се активират асистиращи системи, които улесняват управлението на автомобила. Те осигуряват асистент при спускане по наклон, настройка на педала на газта, за по-прецизно дозиране, настройка на анти блокиращата система за подобряване на действието на спирачките върху неравна повърхност.

Една от най-впечатляващите технологии в новия Tiguan е системата Park Asist, която представлява комбинация от контрол на дистанцията при паркиране със заден парк-пилот и асистент за потегляне при наклон. Посредством нея автомобилът напълно автоматизирано намира подходящо място за паркиране, известява ви на мултифункционалния дисплей и извършва самостоятелно маневрата за паркиране на автомобила. Вашето участие се свежда до подаване на газ и спирачка.

Стъкленият покрив с интегриран шибидах и внушителни размери от 1.1 кв.м създава атмосфера на кабриолет в купето и ви кара да се чувствате свободни.

Изображение

Високата сигурност се обуславя от високата якост на каросерията, подсилена пътническа кабина и лазерни заварки и слепващи техники. Автомобилът се отличава с висока ефективност и икономичност. Двигателите са с нагнетяване и директно впръскване. Предлага се с 3 TSI двигателя със 150, 170 и 200 к.с., два дизелови мотора със 140 и 170 к.с. и един TDI двигател Common-Rail.

Новият Tiguan ще се предлага в България на цени от 47 403 лева с ДДС.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 18 яну 2008 13:59


Австрийци доработиха VW Golf GTI и Seat Leon Cupra
03.01.2008 08:01

Австрийската тюнингова фирма O.CT Tuning представи най-новата си доработка, при това на два автомобила едновременно – „горещите” Volkswagen Golf GTI и Seat Leon Cupra.

Тюнинговото ателие е разработило спортен пакет за двата автомобила, като няма съществени промени във външния вид на колите.

Изображение

При базовите варианти на VW Golf GTI и Seat Leon Cupra двигателите са турбобензинови с обем 2.0 литра и мощност съответно 200 и 240 к.с. След намесата на О.СТ мощността на двигателя при Golf GTI е достигнала 270 к.с., а при Leon - 315 к.с.

Новата мощност тюнерите са постигнали за сметка на ново програмиране на електронния блок за управление на двигателя, нова изпускателна система и нова система за впръскване на горивото. Според представители на O.CT, ускорението на доработения Seat Leon Cupra от място до 100 км/час е за 5.2 секунди. Това е с цяла секунда по-бързо от базисната версия. Максималната скорост на доработения Leon е 265 км.

Изображение

В официалното съобщение на тюнинговата фирма не се споменава какви са динамичните показатели на Golf GTI. Освен промени в двигателите двата автомобила са получили и ново окачване, по-ефективни спирачни механизми с 372 мм дискове и нови лети джанти с размер 19 цола.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 18 яну 2008 14:00


Skoda иска да произвежда малкия модел на VW „Up“

03.01.2008 12:01

Чехите, които продадоха рекордни 630 000 автомобила през 2007 г., планират най-късно от 2012 г. нататък да пласират над 1 милион автомобила годишно.

Изображение

Шефът на Škoda Райнхард Юнг заяви пред немското специализирано издание "auto motor und sport": „Бихме се радвали да сглобяваме модела Up при нас заедно с един нов модел на Škoda. И двата автомобила ще са предназначени за европейския пазар. Търсене има“.

„Как точно ще изглежда новата Škoda все още не е ясно“, допълни Юнг. Той не пожела да каже и кога може да се очаква появата на новия модел, но обясни, че съществува възможност от него да се продават между 150 000 и 300 000 екземпляра годишно.
При флагмана на компанията Škoda Superb Юнг очаква продажбите да се удвоят, но това ще стане възможно само, ако компанията продължава да завоюва нови пазари със същите темпове, както досега.

Спортният офроудър Yeti, който беше представен на автоизложението във Франкфурт през септември 2007 г., ще се появи на пазара през 2009 г. От Škoda планират да произвеждат по 50 000 Yeti-та годишно.
В заключение Юнг заяви, че очаква значителен ръст на пазарите в Източна Европа, където моделите на Škoda се приемат особено добре. „ В момента работим по нова версия на Fabia, която ще бъде с по-ниска цена, отговаряйки изцяло на нуждите на тези страни“.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 18 яну 2008 14:02


Появи се и VW Touareg Cabrio
04.01.2008 09:01

Майтап бе, Уили...

В Испания обичат да се посмеят, а майтапите по Нова година са еквивалент на нашите първоаприлски шеги. На интернет адреса www.touaregcabrio.com все още можете да се порадвате на новия кабрио-офроудър на VW .

Изображение

За съжаление, няма изгледи той да стигне до серийно производство.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 18 яну 2008 14:05


VW с рекордни продажби в Китай

11.01.2008 09:01

910 491 автомобила са продали немците в Китай през 2007 г.

Изображение

В сравнение с предходната година това прави ръст от 28 %. Пазарният дял на концерна и неговите дъщерни дружества FAW-VW и Shanghai Volkswagen в страната е цели 18 %. От продадените коли, 780 784 са с марка VW, 101 996 Audi, a Skoda са продали 27 325 автомобила.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 18 яну 2008 14:08


Volkswagen обмисля строителството на нов завод в Чехия

14.01.2008 11:01

Чешката република може да получи нова голяма инвестиция в областта на автомобилостроенето.

Според информации в немската преса, Volkswagen може да започне строителството на нов завод в Чехия, където да се произвежда компактен автомобил на базата на студията Up!

Евентуалното строителство ще бъде в района на Врхлаби, където групата VW вече има мощности и се произвеждат някои модели на Skoda.

Изображение

В завода ще се произвежда европейската версия на Volkswagen Up!, който ще се превърне в най-малкият модел на групата.

Версия на този автомобил за развиващите се пазари ще бъде произвеждана в Индия.

Окончателното решение за инвестицията ще бъде взето на второто заседание за тази година на Борда на директорите на групата VW, което ще се състои през март.

Според предварителните данни, от Volkswagen планират да произвеждат годишно по около 700 хиляди броя от новия малък модел. Интересно е, че той ще бъде произвеждан под три марки - Volkswagen (500 хиляди броя), Skoda (75 до 100 хиляди) и Seat (75 до 100 хиляди).

Серийното производство трябва да започне най-късно до края на 2010 г.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 18 яну 2008 14:11


!!!Volkswagen Passat CC – първи снимки и техническа информация

15.01.2008 10:01

Четири врати, твърд покрив и въпреки това СС. Новият динамично изглеждащ Passat е наречен от създателите си във Волфсбург СС без да има много общо с Coupé-Cabrio.

Вероятно най-важното нещо за новия Passat CC е неговия дизайн. Каросерията е дълга 4796 мм (+31 мм спрямо стандартния Passat), широка 1856 мм (+36 мм в сравнение със стандартния Passat). Тези размери и силуета на СС дават оптическа представа за доста дълъг автомобил, като това се подсилва и от височината- 1420 мм, която е с 50 мм по-ниска от тази на обикновения Passat.

Изображение

Volkswagen Passat CC запълва нишата между Passat и Phaeton. Относително голямата широчина на колата се подсилва от широката предна маска. В същото време предницата на СС е много обща с тази на повечето нови модели на VW. Капака на мотора е широк и ограничава до минимум размера на калниците.

Изображение

Силуета е силно издължен, като отзад свършва доста след задната ос. За да бъде „купе” ефекта още по-силен, задното стъкло е слято с непрозрачна тъмна материя изглеждаща като стъкло, която всъщност е част от капака на багажника. Ниската линия на страничните прозорци напомня с нещо на Mercedes-Benz CLS. Задните светлини, също като фаровете са с големи размери. Аеродинамичният коефициент на новия Passat CC е cx=0,29. Прави впечатление и панорамния прозрачен покрив с размери 750 x 1120 mm.

Изображение

В интериора можем да видим познати компоненти от досегашния Passat. Изцяло нова обаче е задната част. Тя е само за двама пътници въпреки голямата широчина на колата. Двете места са разделени със специална конзола, която може да се използва за поставяне на напитки и други неща. Обемът на багажника е 535 литра

Изображение

Предните седалки стандартно се настройват в 6 позиции автоматично, а срещу доплащане може да се вземат седалки настройвани в 12 позиции със затопляне и охлаждане.

Двигателите предлагани с Passat CC са познати –три бензинови и два турбодизелови агрегати. Базисен е 1.8 TSI (118 kW), с който Passat CC ускорява от място до 100 км/час за 8.6 секунди. След него са 2.0 TSI (147 kW) и 3.6 FSI (220 kW). За американския пазар ще се предлага и версия с двигател 3.6 FSI (206 kW), който ще ускорява от място до 100 км/час за 6.6 секунди и ще има максимална скорост 210 км/час.

Изображение

За Европа сега ще бъдат предлагани и два турбодизелови двигатели с обем 2.0 литра TDI CR и мощност 103 и 125 kW. Като стандартна ще се използва познатата механична скоростна кутия с шест степени, но при различните версии ще се предлагат и седем степенната DSG, както и шест степенна автоматична скоростна кутия.

В Европа VW Passat CC ще се продава от второто тримесечие на тази година, в Америка към края на годината.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 18 яну 2008 14:13


VW: нов завод на компанията в САЩ

15.01.2008 11:01

Сред предпочитаните локации за строежа на съоръжението са щатитие Южна Каролина и Джорджия.

Съгласно информация на немското специализирано издание "Automobilwoche", окончателното решение по въпроса ръководството на концерна ще вземе в средата на 2008 г

Изображение

Сред предимствата на Южна Каролина е изградената инфраструктура за доставка на части за автомобилите на VW, благодарение на голямото презокеанско пристанище в град Чарлстън.

В надпреварата за новия завод участват и щатът Алабама и мексиканският град Пуебла, където вече има изградена фабрика на VW.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 18 яну 2008 14:15


Който иска Tiguan, ще трябва да почака

16.01.2008 09:01

От Volkswagen едва ли са очаквали компактният SUV да стане бестселър, още преди да са предали първите си произведени броики.

Според немското списание Automobilwoche, от Volkswagen не са готови да посрещнат повече поръчки за Tiguan. Въпреки многото допълнителни смени в заводите, произвеждащи градския джип, времето за доставка вече става повече от шест месеца. Има записване и дълго чакане дори и за пробно шофиране на модела. Поради тази причина, от Volkswagen вече ще приемат поръчки за Tiguan от моделна година 2009.



Изображение

Плановете на концерна, за бъдещето на компактиния SUV, включват представяне на активно окачване след средата на годината, както и версия само с предно предаване с уникалния 1,4 TSI двигател.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пет 18 яну 2008 14:18


Премиерата на VW Routan

17.01.2008 09:01

Новият ван, предназначен изключително за американския пазар ще бъде показан на автоизложението в Чикаго от 8 до 17 февруари т.г.

Моделът Routan разполага със седем седалки и е с обща дължина над пет метра. Автомобилът е създаден в сътрудничество с Chrysler и ще се произвежда в завода на американската компания в канадския град Онтарио.

Изображение

Заедно с току-що представения на изложението в Детройт VW Passat CC, основната цел на Routan е да даде нови импулси за по-добри продажби на конкурентния американски пазар.

От ръководството на немската компания планират, до 2018 г., да увеличат продажбите си в САЩ на 800 000 автомобила годишно.


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пон 28 яну 2008 18:07


Volkswagen остава най-продавана марка в Европа

23.01.2008 10:01

Volkswagen и този път потвърди позицията си на най-продавана марка на Стария континент.

През 2007 г. втори по продажби е Opel, а трeти Ford.

Изображение

Според фирмата JATO Dynamics, която се занимава с анализи на автомобилния пазар, през миналата година Volkswagen продава в Европа 1 607 750 броя свои автомобили.

Втори е Opel с реализирани на пазара 1 323 076 автомобили, а третият Ford е успял през миналата година да продаде в Европа 1 272 877 автомобили. По този начин американската фирма измества от призовата тройка Renault, който през 2007 г. остава четвърти.

Трябва да се каже обаче, че и петте марки класирани на първите пет места по продажби, не са имали много успешна 2007 година. През миналата година продажбите на Volkswagen падат с 3.8%, при Opel има незабележим ръст от 0.1%, при Ford ръстът на продажбите е малко по-висок – 1.1%, но не е достатъчен, за да компенсира спада в САЩ, четвъртият по продажби, Renault отбелязва най-голям спад през 2007 г. – 8.3%. Петият по продажби Peugeot, също отбелязва спад спрямо 2006 г. от 1.4%.

От първите десет марки по продажби в Европа, 2007 г. беше доста успешна само за Fiat, който отбеляза ръст на продажбите от 7.7%, което го изкачва на 6 позиция на Стария континент, позиция на която преди това беше Citroen.

Ето какви са били продажбите в Европа на първите десет:

Марка Продажби Продажби Промяна

2007 2006 в %

VW 1 607 750 1 671 550 -3.8

OPEL 1 323 076 1 322 316 +0.1

FORD 1 287 182 1 272 877 +1.1

RENAULT 1 179 729 1 286 563 -8.3

PEUGEOT 1 092 388 1 108 142 -1.4

FIAT 964 116 895 022 +7.7

CITROEN 937 066 912 857 +2.7

TOYOTA 894 323 874 158 +2.3

MERCEDES 728 628 725 771 +0.4

BMW 704 669 680 073 +3.6[/img]


Потребителски аватар
DrugiaBliznak
Мнения: 762
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 21:24
Автомобил: Ford Mustang V8 GT CS
Двигател: 450bhp
Местоположение: София - Плевен

Мнениеот DrugiaBliznak » Пон 28 яну 2008 18:10


VW не иска да предлага повече конвенционални автоматични трансмисии

23.01.2008 11:01

В дългосрочен план немският концерн ще залага все повече на скоростната кутия DSG, която има двоен съединител.

Със скоростна кутия DSG ще се сдобият постепенно всички модели на VW, които в момента разполагат с автоматична трансмисия.

Изображение

Това заяви шефът на отдел „Развитие на двигателите“ на VW Франк Томас Мецнер по време на фирмено мероприятие в Барселона. Германците вече обявиха, че за моделите VW Golf и VW Jetta ще бъде създадена нова генерация скоростни кутии.

Още през 2009 г. във всички модели на VW, с изключение на Passat, няма да присъстват повече традиционните автоматични трансмисии, каза Мецнер. В допълнение германците искат да се наложат и на американския пазар. Мецнер е убеден, че ще могат да убедят своите потенциални клиенти в САЩ в предимствата на DSG-технологията. Стратегията за експанзия в Северна Америка трябва да стане реалност до 2011 г.

Засега моделите от горен клас Phaeton и Touareg не са част от плана, но според Мецнер „постепенно и при тях традиционната автоматика ще отмре“. Още преди 2011 г. ще има модели от горен клас, в които DSG-автоматиката ще присъства, заяви още той.[/img]



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта