От 2010 карам само 1.4 ТСИ в различни разновидности само с ръчни скорости, половината купувани нови, 122кс, 125кс, 150кс и 160кс. Водната помпа на Пасат 2014 Б7 160кс, е хубаво да се сменя на 80-100 к.км от сервиз, в който знаят какво правят. На 1.4 CAXC скоростната кутия лагерите за 5та и 6та бяха заминали на 115 к.км и след ремонт за 600лв вече 10г си е супер. На същия CAXC смених верига на 165 к.км и не пожелах да дам 1000+лв за оригинален дефазатор и сложих реплика от ебей за 50 евро - 30к.км по-късно си върви добре. Този CAXC се оказа "по-проблемен", но него го имам и най-много време - от 2012. Другите 3 Пасата и 1 голф, с пробези от над 100 к.км всеки, никога не са създавали някакви проблеми. Последният Пасат Б8 с CZEA 2017, сега направи 150 к.км. Сменям маслото на 15 к.км като преди смяната карам 500-1000 км с добавка за почистване на маслените нагари на Ксенум. Всички коли ги карам с бензин 95 от Еко (карах и с Круиз за известно време, но звукът от двигателя ставаше по-дрезгав и минах само на Еко), пробвал съм с високооктанов от всички марки - не видях никаква разлика и затова твърдо си останах на 95. На всеки резервоар слагам добавката на ЛикиМоли за почистване на инжекторите, поръчвам го от ебей.де в по-големи количества, че тук е цифромания.
Също ми прави впечатление, че колите като минат пробег 100 000км и миризмата на изгорели газове от ауспуха става осезаемо по-силна - може би катализатора си заминава, въпреки, че на прегледите казват, че газовете били "супер". На CZEA 150к.км е още с Г13 антифриз и силика казанче. Не го сменям защото цветът си е светло розов. Купих от Порше казанче и течност за промиване и си мисля, като сменям водната помпа да сменя с Г12 ево. Засега доливам по 50мл концентрат Г13 на 2-3 к.км. Маслото и на CACX и на CZEA не мърда между смените. CZEA е най-приятният 1.4 тси двигател, който съм карал - много приятна динамика, с най-нисък разход от всички (извънградско 5.5 - 6.5 на 100, градско 8-10 на 100 в задръстванията на София).
Двигател TSI
Re: Двигател TSI
Колеги ,може ли да ми препоръчате читав майстор за диагностика на 1,2 ТСИ 105 CZCB .Автомобила забива,светва грешка за недобро запалване на 4-ти цилиндър ,като са сменени сегменти,клапани,верига,бензинова помпа с палеца,кабели,свещи,но проблема продължава!
- ssssl
- Мнения: 948
- Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
- Автомобил: Волво ЕХ30 428 коня
- Двигател: CJXC
- Местоположение: Sofia
Re: Двигател TSI
В България ли?
- jordan17772
- Мнения: 722
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: Двигател TSI
postend написа:Колеги ,може ли да ми препоръчате читав майстор за диагностика на 1,2 ТСИ 105 CZCB .Автомобила забива,светва грешка за недобро запалване на 4-ти цилиндър ,като са сменени сегменти,клапани,верига,бензинова помпа с палеца,кабели,свещи,но проблема продължава!
Аз съм доволен от този сервиз - Spasoff Garage.
087 675 3728
Успех колега!
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта