едва ли повечето съзнават че не са искрени...
производството се диктува от почитателите на нови автомобили,,а ня вярвам нито един от тях да се бръкне за голф2
с три годишна гаранция ,по добри показатели и глезотий-ще си гледам параметрите на колата - кво ще кажете за 206RC или новото уилямс-клио или ауди-тт или а3,1.8т а субару врц, нисан 350 ,мицубиши сти...тойоти ,,,баси има хиляди коли дет с гаранция- да нямат сравнение...
голфа е добър като евтина ,надежна и непритенциозна кола,,,и вие всички е обичате точно заради това...и аз също.
Бихте ли си купили чисто нов Голф 2, ако се произвеждаше?
bomber написа:Има си маниаци, които я харесват не само заради евтините части, ами и заради други неща и които имат възможност да си купят друга нова кола или дори имат,но си обичат г2 и биха дали пари за нов
аз лично не го вярвам- аз не бих понесъл срама, да ме сочат с пръст че съм кихнал 30-35к за голф 2 сток....доста ексцентрично звучи за България...
погледни голфовете на тези дето могат да си купят нова кола- имат ли части втора употреба по тях, части от симеон със съмнителен пройзход,перфектен външен вид без тунинг,подържат ли ги само в юнитрейд??-ако някой от отговорите е -не,то най вероятно притежанието на стар голф2 не е свързано с липса на пройзводство на нов ...
...
няма нито една снимка на сток голф без тунинг която някой да е сложил и да пита: бихте ли си взели за 35к сега
с 155 на 13 джанти-примерно,,,задния номер , тесните брони фабричните седалки,,,кормилце, табло с часовник,,,без музика, жълти мигачи и оригинални стопове...239мм предни дискове /256 гти и барабани спирачки отзад
с 155 на 13 джанти-примерно,,,задния номер , тесните брони фабричните седалки,,,кормилце, табло с часовник,,,без музика, жълти мигачи и оригинални стопове...239мм предни дискове /256 гти и барабани спирачки отзад

- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
Re: ...
е извиняваи колега ама има сток и СТОК!! кр-сток е с по4ти вси4ки екстри за голф като по4неш от мига4и салон табло спира4ки ??кво му е???пьк и колкото да не ти се вярва и в моя голф 4асти втора употреба не влизат-колкото и да немога да си го позволя-а за Автотреид-за варна говоря въпреки 4е си плащам те не искат да ми погледнат колата-не била за там и з се 4удя нали фв продават и са сервиз ,.???rudolf написа:няма нито една снимка на сток голф без тунинг която някой да е сложил и да пита: бихте ли си взели за 35к сега
с 155 на 13 джанти-примерно,,,задния номер , тесните брони фабричните седалки,,,кормилце, табло с часовник,,,без музика, жълти мигачи и оригинални стопове...239мм предни дискове /256 гти и барабани спирачки отзад
Re: ...
andreyo написа:е извиняваи колега ама има сток и СТОК!! кр-сток е с по4ти вси4ки екстри за голф като по4неш от мига4и салон табло спира4ки ??кво му е???пьк и колкото да не ти се вярва и в моя голф 4асти втора употреба не влизат-колкото и да немога да си го позволя-а за Автотреид-за варна говоря въпреки 4е си плащам те не искат да ми погледнат колата-не била за там и з се 4удя нали фв продават и са сервиз ,.???rudolf написа:няма нито една снимка на сток голф без тунинг която някой да е сложил и да пита: бихте ли си взели за 35к сега
с 155 на 13 джанти-примерно,,,задния номер , тесните брони фабричните седалки,,,кормилце, табло с часовник,,,без музика, жълти мигачи и оригинални стопове...239мм предни дискове /256 гти и барабани спирачки отзад
1.значи за новите части- ми голфа е съвремената лада- с най евтините и копирани части,,много от тези нова са по евтини от втората употреба..примернсо сменял ли си радиаторите за охлаждане и парно с какви нови??фарове?стопове?? ламарини?? за другите консумативи-на целия симеон на всички пише че са германски,,,няма кво да питам.
сигурен ли си че новите ти консумативи-са купени от аутотрейт или юнитрейд,а другите за по 6-15 лева са оригинални?
2.темата е за голф2 не за КР- но като говорим,колко хора с оригинални КР-ове познаваш??? -защо собствениците на голф кр-турбинират преди всичко?? дали не биха предпочели да доравиват 1.8т двигателите ако бяха по 800лева? дали не слагат 280мм дискове от корадо? дали абф двигателя не е по готин? дали се кефят на механичния инжекцион?? дали кр-а не цепи главите при клапаните и свещите??
всъщност кой от форума кара оригинална 2ка и е с доход над 1500лева който да може реално да си позволи нов автомобил??
- ANDREYO
- Мнения: 1763
- Регистриран на: Сря 02 мар 2005 11:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: DUB SQUAD
- Контакти:
ЕЕЕЕ ти ме изяде бе 4овек ,голфа си ме 'кефи'! салона ми е от голф 2 кожен ,какво от това ,пак е от фв?? 15 цола има и стандартно маи??? тва допалнение на задната броня стои само за6тото не съм си купил нови брони,все още,фаровете са ми стандартни ве4е . Стоповете да ги наре4ем модерни,а за 4астите не говорим ,купуваме това което има на пазара -ти от каде си сигурен 4е примерно ако караш а6 и си купиш 4асти за нея от 'Някаде' ще са оргиналдь??? Тук в бьлгария няма много истински 4асти,както се забелязва .А и като гледам резултатите от тази анкетаrudolf написа:andreyo
като гледам гаража ти оставам с впечатление че не те кефи:
окачването на голфа,салона,волана,таблото и уредите,стоповете и фаровете,задната броня, фабрично кр-а с 15ски ли е??
по главата видях че си сложил менте верига- явно не го подържаш съвсем като нова кола с оригинални части...
си мисля 4е съм прав а и да не сьм всеки сам си решава какво му харесва и какво не .


ако беше истина това че много от собствениците найстина биха си взели нов- поточна линия в мексико или китай-щеше да почне малки регионални серий и малък внос,,,,
ако беше вярно- поне една от фирмите занимаващи се с кит-кар щеха да правят модела....
някой по нагоре пишеше че е типичния германски автомобил- аз пък имам спомен че италианец е правил дизайна на голф1 и пасат едно за да спаси фв от фалит след уникално отживелите боксери
ако беше вярно- поне една от фирмите занимаващи се с кит-кар щеха да правят модела....
някой по нагоре пишеше че е типичния германски автомобил- аз пък имам спомен че италианец е правил дизайна на голф1 и пасат едно за да спаси фв от фалит след уникално отживелите боксери
leavon написа:Ама това пак италианците ли го измислят?
ми не-технологията и пазара го изискват,а й на правителството му писва да ги спасява от фалит... и правят стъпката която само полски фиат ,шкода и заз- не успяват,,,,,,(дори 70те и порше опитват с предно разположени двигатели,928 ,924,944ама нали си е техен-дупат дупарата...като цяло взимат двигатели и от ауди,фв имат и мерцедесов, че и тойота им помага за кайена.)
The Golf was designed by Italian automobile architect / designer Giorgetto Giugiaro, of the ItalDesign design studio.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_golf
според мен технологично началото на 70 са били между заз и жигула...
http://en.wikipedia.org/wiki/Fiat_124
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: markoni0770, vladobosh и 42 госта