FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Добре си направил за смяната на Cam Follower-a, аз лично ходих директно с номер, че никъде не знаех как да го обясня. Не е част от помпата, хубаво е да се сменя на 60к, а да се проверява .. по-често, аз ако карам пак 2.0TFSI, бих го проверявал на всяка смяна на маслото, реално е няколко болта работа. Имайте напредвид, че дори и леко износен, пак може да надере вала и от там следващия да се износва по-бързо, защото няма да приляга плътно и тн.
-
StrEagle
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
това важи ли и за 1.4TSI?
как се нарича този елемент на български?
как се нарича този елемент на български?
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Здр смених веригата и обтегача просто не мога да позная колата колко тиха стана
така че съвет от мен,ако чувате леко придрънкване сутрин при първо палене моето беше за 1 секунда и ако двигателя става по шумен когато загрее трябва смяна.
това важи за всички TFSI и FSI двигатели
. Става въпрос за 150 и 200 конски сили двигатели за по малките нямам представа дали имат такова задвижване на разпределителните валове.
така че съвет от мен,ако чувате леко придрънкване сутрин при първо палене моето беше за 1 секунда и ако двигателя става по шумен когато загрее трябва смяна.
това важи за всички TFSI и FSI двигатели
. Става въпрос за 150 и 200 конски сили двигатели за по малките нямам представа дали имат такова задвижване на разпределителните валове.- hosetovw
- Мнения: 801
- Регистриран на: Пет 28 апр 2006 10:20
- Автомобил: VW MK5 GTI DSG
- Двигател: 2.0 TFSI BWA
- Местоположение: Бургас / Варна
- Контакти:
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
И какви кинти ти излезе всичко ?
Части ... ?
Труд ... ?
Време в бокса ... ?
Части ... ?
Труд ... ?
Време в бокса ... ?
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
смених обтегач 06F109217A,верига 06D109229B,гарнитура на вануса 06D103121B,гарнитура на капака 06F103483D,уплътнение на помпата за високо налягане WHT 005184,уплътнение N 10691601,3 болта за помпата за високо налягане N 91089601,3 болта за обтегача N 10196303,болт за разпределителния вал 06D109281D.сменил съм всичко както го дават по немските и английските форуми за тези неща цената е около 200лв.Ако не си сменял и cam follower желателно е и него,аз го смених скоро.Труд около 4 часа доста играчка е трябва и майстора да има специален уред за застопоряване на разпределителните валове и специален болт нещо средно между торкс и шестограм много е особенно за развиване на единия болт за да се освободи веригата.
-
ltolev
- Мнения: 151
- Регистриран на: Нед 08 апр 2007 23:52
- Автомобил: VW Multivan T5
- Двигател: AXE 2005
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
[quote="maimo"]смених обтегач 06F109217A,верига 06D109229....
Точно както го е описал един колега по-горе, колата стана по-шумна, когато е загрял мотора, получаваше се също така и едно стържене. При мен смяната излезе около 300 кинта с труда, но наистина си трябва специален инструмент. Даже, когато си взех пасата от майстора, беше абсолютен мъртвец...Върнах се при него и той го отвори отново и се оказа, че не е направил някаква настройка. След донастройката всичко беше шест.
Точно както го е описал един колега по-горе, колата стана по-шумна, когато е загрял мотора, получаваше се също така и едно стържене. При мен смяната излезе около 300 кинта с труда, но наистина си трябва специален инструмент. Даже, когато си взех пасата от майстора, беше абсолютен мъртвец...Върнах се при него и той го отвори отново и се оказа, че не е направил някаква настройка. След донастройката всичко беше шест.
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Здравейте!
Карам Audi A3 2.0 FSI 2004 г.
Газ/бензин 150 к.с
Имам следния проблем колата ми гасне в движение и спирачката се вдървява, което е нормално когато изгасне. Другия прпблем е, че понякога педала на газта отказва о светла лампичката на акумулатора. Колата мина 2 пъти през обстойна диагностика и не намира грешка.
Карам Audi A3 2.0 FSI 2004 г.
Газ/бензин 150 к.с
Имам следния проблем колата ми гасне в движение и спирачката се вдървява, което е нормално когато изгасне. Другия прпблем е, че понякога педала на газта отказва о светла лампичката на акумулатора. Колата мина 2 пъти през обстойна диагностика и не намира грешка.
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Нещо подобно беше с колата на един познат и се оказа от инпулсен датчик,колянов вал.
- Кайзен
- Мнения: 1643
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
В последния брой на немския Auto Bild за пореден път през последните два месеца VW бива критикуван.
В продължителния тест на VW GOLF 1.4TSI Comfortline DSG с първа регистрация 15.01.2013 след изминати 153 772км, кутията е развалена. Шофьорът се е оплаквал от проблеми с DSG-то много по-рано. При герулярното посещение в сервиз при 150 000км е била инсталирана нова версия на софтуера на кутията, но и това не е помогнало. Средния разход на колата е 7,7л/100км.
В продължителния тест на VW GOLF 1.4TSI Comfortline DSG с първа регистрация 15.01.2013 след изминати 153 772км, кутията е развалена. Шофьорът се е оплаквал от проблеми с DSG-то много по-рано. При герулярното посещение в сервиз при 150 000км е била инсталирана нова версия на софтуера на кутията, но и това не е помогнало. Средния разход на колата е 7,7л/100км.
- hooligan_sk
- Модератор

- Мнения: 7862
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
При DSG-тата със сухи съединители, всичко след този пробег е чист късмет изглежда.
Казват ли нещо за синхронизацията - верига/ремък(не знам коя версия е конкретния мотор)? 
Казват ли нещо за синхронизацията - верига/ремък(не знам коя версия е конкретния мотор)? 
- Кайзен
- Мнения: 1643
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Би трябвало да е с ЕА211 (ремък), който се вгражда от началото на 2012г - http://www.cargroup.org/assets/speakers/presentations/40/schmidt_oliver.pdf
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Тоя бая се е повозил....
- Кайзен
- Мнения: 1643
- Регистриран на: Съб 28 май 2011 10:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Германия
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Колко много да се е повозил?
Грубо сметнато Голф-а е шофиран около 140 седмици, което прави около 1 100км/седмица.
Аз за да ходя на работа минавам по 1 000км/седмица, понеделник и сряда на курсове - още 60км и вторник вечеря с колеги - 15км. Общо 1 075км/седмица. Добре поне, че събота излизаме с колата на жената.
Иначе около 10% от служителите във фирмата пътуват най-малко по >1 000км/седмично (>200км/ден) само за да ходят на работа с лична кола. После със същия автомобил се правят и уикенд туровете, които понякога са над 500км.
Грубо сметнато Голф-а е шофиран около 140 седмици, което прави около 1 100км/седмица.
Аз за да ходя на работа минавам по 1 000км/седмица, понеделник и сряда на курсове - още 60км и вторник вечеря с колеги - 15км. Общо 1 075км/седмица. Добре поне, че събота излизаме с колата на жената.
Иначе около 10% от служителите във фирмата пътуват най-малко по >1 000км/седмично (>200км/ден) само за да ходят на работа с лична кола. После със същия автомобил се правят и уикенд туровете, които понякога са над 500км.
- wmalevski
- Мнения: 282
- Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
- Автомобил: Golf Mk5
- Двигател: R32 DSG
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Cam follower-а го има в Порше, мисля беше към 30 лв. За другото не мога да помогна, не съм имал такива проблеми
- RO$$KO
- Мнения: 454
- Регистриран на: Пон 31 авг 2009 15:04
- Автомобил: VW MK6 GTI
- Двигател: TSI EA888 2009
- Местоположение: София
Re: FSI TFSI DSG - проблеми, цени, ремонти и др.
Cam follower-а в Порше е над 90лв.
Ако искаш мога да ти поръчам на Ina няма никъде наличен преди бях търсил и за мен и за един приятел.
Ако искаш мога да ти поръчам на Ina няма никъде наличен преди бях търсил и за мен и за един приятел.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 77 госта