НОВИНИ oт cвeтa нa VW

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Чет 13 мар 2008 15:55


zdravko_dimitrov1986 написа:Това последното нещо, какво трябва да представлява :?:


:dontknow:

:arrow: RaVe 270

Изображение

:arrow: VW Truck

Изображение




Потребителски аватар
lyubobg
Мнения: 2514
Регистриран на: Пон 21 юни 2004 8:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lyubobg » Вто 18 мар 2008 15:39


http://news.ibox.bg/news/id_1625462519

Въпреки противоречивата си външност, новото поколение на комбито на Volkswagen Golf беше определен за победител в категорията Комби/Ван в годишната класация на читателите на най- голямото списание на потребителя в Германия- Guter Rat.

Според производителя, автомобилът е спечелил вота благодарение на своите ниски нива на вредни емисии, добрата визия и комфортния и гъвкав интериор.

Третото поколение на комбито Volkswagen Golf предлага транспорт за петима възрастни и багажно отделение с обем от 690 литра.
Двата дизелови двигателя, които се предлагат за модела- 77 кВт/105 к.с. и 103 кВт/140 к.с., са сред най- ефективните агрегати на пазара.

Малкият TDI дизелов мотор гарантира изминаването на 100 километра с 5.2 литра гориво, а двулитровият му батко се нуждае от 5.6 литра, като в същото време е в състояние да задвижи комбито до максимална скорост от 205 км/ч.

За да предложат още по-голяма гъвкавост и съответно приложимост на своя продукт, Volkswagen предлага комбито на Golf и със задвижване на четирите колела.

Източник: auto-press.net


Потребителски аватар
ajaxus
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 16 апр 2007 16:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ajaxus » Съб 22 мар 2008 20:26


Пак се появи модификация на R32.. този път от немците ABT Sportsline. Той включва V6 двигател с 370 конски сили(272kW), което позволява ускорението от 0 до 100км/ч за точно 5 секунди.

ей го с 19ки! и повече инфо тук

Изображение


Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Сря 26 мар 2008 16:13


AutoMedia.bg написа:Volkswagen купува Zastava

26.03.2008 15:03
Според немския вестник Handelsblatt, вече е потвърдено, че VW ще закупи сръбския производител.

Очаква се Volkswagen да публикува официално изявление относно изкупуването на 99,9 процента от активите на компанията. Досега те бяха собственост на република Сърбия.

През 80-те години на двадесети век, заводите на Zastava са произвеждали над 200 хиляди автомобила годишно. През 2007 година, те са били едва 25 хиляди. В момента в компанията работят около 4000 хиляди души. Те сглобяват модели по лиценз на Fiat и GM. Прогнозата на немското издание Handelsblatt е, че с тази с инвестиция VAG се готвят за сериозно разгръщане на руския пазар.

Изображение

В същото време, американският концерн GM напълно отрече тази новина. От септември месец, по лиценз на GM, в заводите на Zastava се произвежда старото поколение Opel Astra. В резултат на дългогодишното сътрудничество с Fiat, предишният модел Fiat Punto също се сглобява там в момента. Към заводите са проявили интерес и други големи комапнии. Това са Ford, индийската Tata, както и китайската FAW.

А ние...


Потребителски аватар
russonera
Мнения: 1121
Регистриран на: Пет 30 мар 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот russonera » Пет 28 мар 2008 21:51


Volkswagen съобщи, че на предстоящото автомобилно изложение в Австралия ще покаже „горещия” Touareg R50.
Макар все още да не разполагаме с официални данни за мощността и динамиката на версията R50, вече има информация, че те ще бъдат доста над тези показвани от V10 TDI, който предлага 230kW мощност и 750Nm максимален въртящ момент.

Изображение

По-големи джанти и ново окачване също ще вървят с R50. Интериора и промените във външния дизайн са дело на Volkswagen Individual. Промените са изцяло в спортен стил. Ще се вижда буквата R и в интериора и по каросерията, както е при Golf R32 и Passat R36.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10078
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Мнениеот group® » Съб 29 мар 2008 17:35


R@do написа:VW купува "Застава"?



В момента 99,9% от компанията е притежание на сръбската държава, която обаче има намерение да запази за себе си само 1% от нея

27.03.2008

От "Фолксваген" смятат да разгледат сериозно възможността за закупуване на сръбският автопроизводител "Застава", който в момента е собственост на сръбската държава, за да получи достъп до производствени възможности в Източна Европа - регион известен с все още евтината си и същевременно обучена добре работна ръка, съобщава сериозното германско бизнесиздание "Ханделсблат".

Представители на европейския автогигант №1 са посетили производствените сгради на "Цървена Застава" в Крагуевац преди католическите великденски празници.

Представител на "Фолксваген" e споделил пред представител на вестника, че все още няма реално решение кога да се предложи оферта на Сърбия за нейния автопроизводител, информира "Автопрес 2001".

От вестника са се свързали и с представители на "Дженерал Мотърс", но от европейския филиал на американския автомобилостроител са отрекли да имат някакви планове относно съвместна работа или изкупуване на "Застава".

Питането е било отправено, защото в момента в "Застава" се монтират ограничени количества от стария модел на "Опел Астра", които се предлагат единствено на вътрешния пазар в Сърбия.

В момента 99,9% от "Застава" е притежание на сръбската държава, която има намерение да запази за себе си само 1% от компанията. Срокът за подаване на оферти оферти за закупуването е до 15 април.

Предприятието пострада много сериозно от американски бомбардировки, извършени под предлога, че там се извършва ремонт на танкове, но сега производството е частично възстановено, а оригиналния капацитет на завода, построен с помощ от ФИАТ е за над 200 хил. автомобила годишно.

През годините на социализма са правени автомобили по лиценз на ФИАТ, в момента се произвежда и в малки бройки модела "Застава 10", направен на базата на предишния модел на "ФИАТ Пунто".


Потребителски аватар
vladenev
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот vladenev » Нед 30 мар 2008 9:34


Volkswagen изпитва усилено пикап

Изображение

Компанията Volkswagen смята съвсем наскоро да разшири гамата си, като пусне на пазара пикап. Моделът още не е кръстен официално, но анализаторите смятат, че ще бъде използвано името Taro или Robust.

Автомобилът много прилича на пикапите на Toyota, но засега няма по-подробна информация. По всяка вероятност колата ще бъде снабдена с широка гама модерни бензинови и дизелови двигатели на немски гигант, а предаването ще има два варианта - само на предния или и на двата моста. Последното говори, че VW има амбиции да пусне колата на североамериканския пазар, където се предлагат подобни комбинации за задвижването, както на пикапи, така и на автомобили тип SUV.

Новата кола играе важна роля в плановете на гиганта да увеличи продажбите си до осем милиона годишно към 2010-а година. Производството на пикапа ще бъде концентрирано на три места - в Южна Африка, Аржентина и Германия.


Потребителски аватар
vladenev
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот vladenev » Нед 30 мар 2008 9:43


Повече емоции с Golf Estate 4Motion

Изображение
Изображение

Volkswagen вече предлага 4Motion система за задвижване на четирите колела и за версията Golf Estate TDI. Освен на по- стабилно движение извън стандартните пътища, бъдещите собственици на новата версия на комбито, двигателят на който гарантира максимална мощност от 105 конски сили, ще могат да разчитат и на по- безопасно пътуване.

В стандартното оборудване на Volkswagen Golf Estate TDI 4Motion е включена шестстепенна механична предавателна кутия с електронно контролиран Haldex съединител, който разпределя момента между предните и задните колела. Всеки един от представителите на модификацията е екипиран и с филтър за твърди частици. Средният разход на гориво на автомобила е 6 литра на 100 километра, а ускорението от 0 до 100 км/ч се извършва за 12.9 секунди. Максималната скорост на движение на Golf Estate TDI 4Motion е 185 км/ч.

Системата за задвижване на четирите колела при Volkswagen Golf Estate се предлага за всички нива на оборудване- Trendline, Comfortline и Sportline, а базовата цена за Германия е определена на 23 775 евро.


Потребителски аватар
vladenev
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот vladenev » Нед 30 мар 2008 9:56


Caddy Maxi Life EcoFuel

Изображение
Изображение


-Caddy Maxi Life EcoFuel изминава с едно зареждане на метан 570 км
-Отличава се с най-ниския разход и най-големия пробег
-Пространството в седемместния ван остава непокътнато

В рамките на автомобилния салон в Женева Фолксваген Лекотоварни автомобили направи световна премиера на студията Caddy Maxi Life EcoFuel. Обозначението „EcoFuel” при Фолксваген се отнася традиционно до задвижването с екологичния и ценово изгоден природен газ метан. Голям плюс при Caddy Maxi Life EcoFuel е сензационният за този вид автомобили пробег от 570 км само в режим на метан. Заедно с бензиновия запас автомобилът може да измине до 700 км.

Също като късия Caddy Eco Fuel, който е най-продаваният автомобил на метан в Германия за 2007 г., удълженият с 47 см Caddy Maxi Life EcoFuel също е квазимоновалентен. Това означава, че с цел оптимално използване на енергията в режим на метан 2.0 – литровият , 4-цилиндров 80 kW/ 109 к.с. двигател е с максимална степен на сгъстяване13,5:1. Същевременно обаче автомобилът може да се задвижва и на бензин.
„Късият” Caddy, чиито бутилки имат вместимост от максимум 26 кг метан, впечатлява с непостиган до този момент пробег от приблизително 430 км. Caddy Maxi Life EcoFuel може дори повече. Благодарение на удължената база, автомобилът може да поеме общо 37 кг метан. При шофиране на метан Caddy Maxi Life EcoFuel може да достигне пробег дори от 570 км.

Средният разход на Caddy Maxi Life EcoFuel е само 6,1 кг/100 км на метан, което го прави изключително изгоден и икономичен. Превключването от метан на бензин се осъществява автоматично. Моторният мениджмънт компенсира високото сгъстяване чрез коригиран момент на запалване и позицията на дроселната клапа. Водачът получава индикация на таблото, че е в режим на бензин. В комбинация с бензиновия резерв от 13 литра пробегът достига до общо 700 километра.

За дължината си от 4.88 м EcoFuel студията на Caddy Maxi Life предлага огромно товарно пространство от 3700 литра. Същевременно серийно се предоставя възможност на до седем души да се настанят на трите реда седалки, при това изключително комфортно. Дори и при окапацитяването на седемте седалки багажното пространство, с което разполагате остава 530 литра. Вторият ред седалки е с възможност за двойно сгъване напред, а третият може напълно да се демонтира, като товарното пространство в този случай се увеличава до 1350 литра. Широките 700 мм и високи 1108 мм плъзгащи врати осигуряват лесен достъп в автомобила. Вместо серийната задна клапа, като опция можете да поръчате и асиметрично разделени задни врати.

При старта на серийно производство на Caddy Maxi Life EcoFuel Фолксваген лекотоварни автомобили ще предложи и аналог на „късото” Caddy в още две модификации: универсалният Caddy Maxi Kombi с една плъзгаща врата и пет или седем места, както и чисто товарната версия Caddy Maxi Kasten.


Потребителски аватар
Stefan
R.I.P Madcap
Мнения: 18394
Регистриран на: Пет 16 сеп 2005 8:50
Автомобил: VW mk1 Cabrio VW mk2 Black Betty
Двигател:
Местоположение: Чепеларе/Пампорово

Мнениеот Stefan » Сря 02 апр 2008 9:39


VW Touareg To Become A Pickup?

Pictured above is a pickup version of the Volkswagen Touareg SUV that has had its rear section chopped off and replaced with an aluminium tray. The vehicle is based on an extended platform of the standard SUV and was built by Volkswagen Individual, who developed the vehicle as a special one-off to showcase a possible new path for VW.

Volkswagen Individual is the company’s in-house customizer and is mostly commissioned to create police force vehicles and extra-luxurious versions of VW’s current fleet. You may remember the Phaeton Lounge stretch limousine, which measured 22 feet in length and was the first ever 4WD limo. The team are also responsible for other exclusive metal including the previous CrossGolf, Golf R32 and W12 Touareg SUV.

Изображение


Потребителски аватар
vladenev
Мнения: 67
Регистриран на: Чет 20 сеп 2007 17:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот vladenev » Чет 03 апр 2008 18:06


R-Line и за Volkswagen Touareg

Изображение

Volkswagen Individual направи следващата стъпка и демонстрира програмата си за R-Line персонализиране и на Touareg. Налични са два пакета- “Exterieur” and “Plus”, в които са включени гама спортни елементи, които могат да бъдат поръчани заедно или поотделно.

R-Line "Plus" пакетът за Volkswagen Touareg включва двадесетцолови Omanyt алуминиеви джанти, четириспицов мултифункционален волан с кожена тапицерия, алуминиеви педали с R- лого и цялостен кожен салон на интериора. В "Exterieur" са включени спортна предна решетка с хромирани елементи, нови и по- големи накрайници на изпускателната система, спортно окачване, което приближа автомобила към пътя с 2 см и др.

Цената на двата пакета започва от 7630 евро, а поотделно могат да бъдат закупени за съответно 5350 и 4450 евро.


thaaht
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 06 апр 2008 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот thaaht » Сря 09 апр 2008 12:36


Следващото поколение кабриолет на най-обичаният немски автомобил е вече тук.

Както се вижда и от снимките германците залагат на традиционализма, като са избрали верситя с класически мек сгъваем покрив, вместо наложилата се напослдък мода на СС кабриолетите с метален такъв.

Покривът може да се сваля и по време на движени, ако скоростта на автомобил а е до 30км/ч, а времето за сваляне е едва 10 секунди. ...

Останалото тук

Изображение

Последна промяна от thaaht на Сря 09 апр 2008 18:53, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
zdravko_dimitrov1986
Мнения: 1769
Регистриран на: Сря 17 окт 2007 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Самоков

Мнениеот zdravko_dimitrov1986 » Сря 09 апр 2008 16:33


Това голф 6 поколение ли е
:wink:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 09 апр 2008 16:52


това е идеен проект на базата на новото Сироко


Потребителски аватар
anastas_mateev
Мнения: 55
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот anastas_mateev » Сря 09 апр 2008 17:41


според мен трябва да е новото поло.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта