Куриоз - не мога да си отключа жабката!
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аз нямам жапка, имам няквя псевдо шкафче под въздушните торби и всички документи са ми в багажника в шкафчетата от страните
Ако на някой му се развалят ключалките на вратите и ключовте не се въртят достатъчно че да задействат централното да ми пише .... ключалките се оправят лесно сапо преди това си запишете кода им
т.е номерата на последователността на пластините у тях 
Ако на някой му се развалят ключалките на вратите и ключовте не се въртят достатъчно че да задействат централното да ми пише .... ключалките се оправят лесно сапо преди това си запишете кода им
Здравейте колеги!
Пиша, за да потвърдя написаното от Дреди -- алгоритъма от 4 операции за отваряне на самозаключила се жабка на Г3. Точно така и аз си отворих жабката. Саме че на мен като за пръв път ми отне около час тая работа. Ползвам случая да му благодаря за инфото.
Сега на дневен ред е въпросът "откъде да си купя механизъм вместо моя, който е сдал багажа?".
Имате ли някакви ценни идеи или съображения ?
Р.

Пиша, за да потвърдя написаното от Дреди -- алгоритъма от 4 операции за отваряне на самозаключила се жабка на Г3. Точно така и аз си отворих жабката. Саме че на мен като за пръв път ми отне около час тая работа. Ползвам случая да му благодаря за инфото.
Сега на дневен ред е въпросът "откъде да си купя механизъм вместо моя, който е сдал багажа?".
Имате ли някакви ценни идеи или съображения ?
Р.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
И аз бях си заключил документите вътре и също съм отварял жабката 4 пъти, но незнам защо не можах да го направя като развивах болчетата и си я отворих директно от горе със средно-голяма отверка - имаше си някаква цака и откачах щифта, но каква беше съм забравил. Моята съм я лепил с няколко различни неща докато стане, последно я настроих да се отваря когато дръжката е почти опъната, защото проблема идва от това, че когато се откачи щифта много-рано - се продължава да се опъва дръжката и щифта се чупи.

Благодаря за инфото, BuGmaN!
Помъчих се отгоре да отворя с две съвсем тънки отверки - като подпъхна по една от двете страни на щифта, ама не ще пущината..
То не друго, ами ме е страх да напъна повечко после да ме питат къде съм й правил тоя тунинг на жабката
Ще видя, ако не напише някой по-подробно, може би ще се обърна към някой оторизиран отваряч
Помъчих се отгоре да отворя с две съвсем тънки отверки - като подпъхна по една от двете страни на щифта, ама не ще пущината..
То не друго, ами ме е страх да напъна повечко после да ме питат къде съм й правил тоя тунинг на жабката
Ще видя, ако не напише някой по-подробно, може би ще се обърна към някой оторизиран отваряч
Малко след последния ми пост успях да ги махна щифтовете и реших да напиша как, за да се знае.
Всъщност процедурата е елементарна и очевидна стига добре да осветите щифта - аз в началото гледах на дневна светлина и за това нищо не видях.
Самия щифт представлява нещо като винтче без резба - идеята е, че има голяма глава от едната страна, а от другата има две "уши", които трябва да се притиснат с клещи, за да се махне щифта.
Тази схема е що-годе близо до истината /чертичките "-" са просто празно пространство, но ако ги махна се скапва форматирането/:
----------\
|=======
----------/
Всъщност процедурата е елементарна и очевидна стига добре да осветите щифта - аз в началото гледах на дневна светлина и за това нищо не видях.
Самия щифт представлява нещо като винтче без резба - идеята е, че има голяма глава от едната страна, а от другата има две "уши", които трябва да се притиснат с клещи, за да се махне щифта.
Тази схема е що-годе близо до истината /чертичките "-" са просто празно пространство, но ако ги махна се скапва форматирането/:
----------\
|=======
----------/
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 53 госта