ВАЛЕО съединител - оригинален или не??

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
ChimeyJimmey
Мнения: 3877
Регистриран на: Съб 01 окт 2005 8:47
Автомобил: торанага
Двигател: AXQ

Мнениеот ChimeyJimmey » Съб 13 сеп 2008 12:50


Всъщност, имам пружини на феродовия диск...
Ще поровя за стария поне, да го щракна като доказателство.




Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 13 сеп 2008 13:22


gomez написа:Какво значи " не предпазва скоростната кутия " ?
Аз съм мнооооого доволен от ВАЛЕО с обикновения маховик !!!

Дано колега и да нямаш проблеми колега,но освен тук във форума и още 2-ма майстори ми казаха че имало опастност за кутията,сега доколко това е вярно незнам,но това чух това казвам...
Относно колегата Tisho tch аз намерих във Варна комплекта с демпферен маховик на Закс за 810лв. всичко потърси и ти ако неси купил още де :idea:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Съб 13 сеп 2008 21:40


ABSOLUT написа:Знаете ли на моя Пасат В4, 1.9 ТДИ, 90кс. какъв е маховика, дали е демпферен или обикновен?


обикновен


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13544
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Пон 15 сеп 2008 21:48


Ба си цените , ба си цифроманията :shock :shock . А аз си мислех , че на Алфата частите са с космически цени. Просто нямам думи.
Миналата година сменях к-т съединител - 250 лв / 2 та диска и лагера/ и това беше по-скъпия вариант от 156 ца, който е с по-голям диаметър. По-евтиния вариант беше 190 или 195 лв . ама 800 лв за 2 железа :shock


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Вто 16 сеп 2008 17:50


Dorian написа:
tisho_tch написа:ами има САКС и ЛУК но са +300лв

Tака е но попитай дали Валеото което ти продават е с демпферен маховик или с обикновен,щото и аз сега се оглеждам за такива комплекти и на Валеото ми дават само такъв с обикновен маховик,а доколкото чух на 2-3 места точно този маховик не предпазва скоростната кутия,такаче.... :roll: :roll:
На Лук и Закс наистина са по-скъпи,но сигура са по здрави и сигура са с демпферен маховик какъвто ти трябва на теб :idea:

Монтирах точно такъв Valeo със твърд маховик, като хората от сервиза ми го препоръчаха като по добър вариянт. Отделно прочетох в брошура на Valeo че тези комплекти са разработени специално за да заместят фабричните-скъпи такива, дано инжинерите от Valeo да са предвидили всичко :roll:


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Вто 16 сеп 2008 19:39


ABSOLUT написа:А освен маховика, другите части са феродов диск, притискателен диск и лагер, които са т.нар. "комплект" ли?
Знаете ли на моя Пасат В4, 1.9 ТДИ, 90кс. какъв е маховика, дали е демпферен или обикновен?

99% oбикновен
демпферния е голяма шитня.


Потребителски аватар
vw16v
Мнения: 568
Регистриран на: Вто 23 авг 2005 15:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот vw16v » Пет 19 сеп 2008 9:15


По принцип не е задължително да е заминал и демпферния маховик и тогава се минава тънко с около 250 лв.за феродовия.Това е само при положение,че се смени навреме преди да свърши напълно и да прецака маховика.Иначе на валеото нищо му няма ,поне от отзивите ,които съм чувал и ако ми се наложи бих го сложил ако не намеря с демпферен на цена под 1000 лв.,а се намират ако ползваш отстъпки в някой магазин за авточасти може да дойде и на около 700 лв.
kris11 Пуснато на: Пон Сеп 15, 2008 9:48 pm Заглавие:

--------------------------------------------------------------------------------

Ба си цените , ба си цифроманията . А аз си мислех , че на Алфата частите са с космически цени. Просто нямам думи.


П.С. А за колегата с алфата ,аре стига си я хвалил ,там във вашия си форум им се радвайте,може и да питаш какъв е съединителя и на вашите ДжТД и гот ли е примерно на фиат брава с такъв мотор дето струва цялата 3 хил.макс ,да дадеш 1200 лв. за съединител .Също така коректно е да се отбележи,че прословутата ти служебна неземна и неразрушима бИгачка 155 е кола от началото на 90-те години и за кола от тея години не е по евтина за подръжка примерно от пасат В3-4 от същите години ,а при 156 така като гледам из вашия форум подръжката е бая дебела и дори се успокоявам ,че на А4 -ката ми долу горе бива работатата в сравнение с алфите. Та не ми стана ясно кво общо имаше алфатата ти с на човека въпроса за съединител на фв?


Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Пет 19 сеп 2008 10:51


Ми то що не стане така - обикновен маховик и феродовия да е с демферни пружини - сигурно е така при по евтините к-ти :wink:
Пак ще си гаси вибрациите, баси скъпите съединители......


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 19 сеп 2008 16:21


А каква е цяла идея(освен че за пари) дасе преместят пружинете от феродовия диск в маховика :?:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Мнениеот GodLike » Пет 19 сеп 2008 16:43


за по-малко вибрации и по-меко превключване


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2398
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот StS » Пет 19 сеп 2008 16:51


И аз да питам, защото вече много видях Произведено в Германия а то пък после подсекрет от продавача (щото мой човек ) се оказва ...малко на югоизток от нас... Та хора как да разбера дее*** например в случая дали е истинско или Оригиналдъ....


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 19 сеп 2008 17:08


GodLike написа:за по-малко вибрации и по-меко превключване

А на много места съм чувал че маховика с демпферни пружини предпазвал ск.кутия,а другия не :?: има ли нещо такова или.. :?:


Потребителски аватар
tisho_tch
Мнения: 879
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 13:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр. Троян * Skoda Fabia II - 1.6TDI *

Мнениеот tisho_tch » Пет 19 сеп 2008 18:54


Dorian написа:
GodLike написа:за по-малко вибрации и по-меко превключване

А на много места съм чувал че маховика с демпферни пружини предпазвал ск.кутия,а другия не :?: има ли нещо такова или.. :?:

те това е въпрос към някой инжинер който е наясно с тази част от мех. на автомобила



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта