biostrong написа:Iavor написа:biostrong написа:Danny boy написа:тъпо ми се струва да е от значение шарката или диаметъра на гумата,......... преди да са се убедили че изобретението е държеливо.
за шарката няма значение, но диаметъра е важен.
Естествено,че има значение и шарката.Гуми с различна шарка имат различно поведение (разбирай- и сцепление)на различни настилки и температури.Оттук можеш и сам да продължиш разсъждението.
естествено че имат различно поведение на пътя с различна шарка - аз не твърдя обратното - но практиката е доказала че на синхрото нищо не му става от различна шарка гуми защото не е толкова осезаема разликата като от различен размер - това не го казвам от личен опит само, а и от на други мои познати. А по принцип не само на синхрото трябва и 4те гуми да са еднакви а на всички коли (освен на тези които са си произведени с различен размер отпред отзад - спортни разни и т.н.)
Не става въпрос за по принцип.Ти,едва ли,си с рзлична лява от дясна гума,като шарка,нали?

Hough!