Резервна гума и синхро

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Iavor
Мнения: 3233
Регистриран на: Пон 07 фев 2005 17:27
Автомобил: Škoda Octavia VRS
Двигател: CEGA 2008
Местоположение: София

Мнениеот Iavor » Пет 10 окт 2008 15:40


biostrong написа:
Iavor написа:
biostrong написа:
Danny boy написа:тъпо ми се струва да е от значение шарката или диаметъра на гумата,......... преди да са се убедили че изобретението е държеливо.



за шарката няма значение, но диаметъра е важен.

Естествено,че има значение и шарката.Гуми с различна шарка имат различно поведение (разбирай- и сцепление)на различни настилки и температури.Оттук можеш и сам да продължиш разсъждението. :wink:


естествено че имат различно поведение на пътя с различна шарка - аз не твърдя обратното - но практиката е доказала че на синхрото нищо не му става от различна шарка гуми защото не е толкова осезаема разликата като от различен размер - това не го казвам от личен опит само, а и от на други мои познати. А по принцип не само на синхрото трябва и 4те гуми да са еднакви а на всички коли (освен на тези които са си произведени с различен размер отпред отзад - спортни разни и т.н.)

Не става въпрос за по принцип.Ти,едва ли,си с рзлична лява от дясна гума,като шарка,нали? :wink:
Hough!




Потребителски аватар
biostrong
Мнения: 771
Регистриран на: Нед 22 окт 2006 21:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот biostrong » Вто 14 окт 2008 15:46


Iavor написа:Не става въпрос за по принцип.Ти,едва ли,си с рзлична лява от дясна гума,като шарка,нали? :wink:
Hough!


е, лява и дясна - говоря за предни и задни - идеята е че повечето гуми втора употреба са по 2 броя нали ?



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта