Подгряване на антифриза с нагревател

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
groznika
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 16 яну 2007 11:23
Автомобил: Bora 1.8T
Двигател: AUM
Местоположение: София

Мнениеот groznika » Сря 31 дек 2008 17:37


Дедо ви цел живот с подгревател в дупата на магарето си е карал каруцата...
Айде стига лигавщини и изпрегания! Като ви чете човек постовете ще си помисли, че сте пингвини и живеете на полюса...




theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Мнениеот theultimate » Сря 31 дек 2008 18:33


Не са лигавщини. Аз ако имах гараж задължително щях да си направя нагревател. Едно време имах ауди дизел с нагревател и сутрин палеше с кликване и парното идваше почти веднага. Викаш друго си е като истински мъж да караш със шапка и ръкавици а парното да дойде тамън като пристигнеш.


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Чет 01 яну 2009 16:27


groznika написа:Дедо ви цел живот с подгревател в дупата на магарето си е карал каруцата...
Айде стига лигавщини и изпрегания! Като ви чете човек постовете ще си помисли, че сте пингвини и живеете на полюса...

Тук мисля, че идеята е не на шофьора да му е толкова топло, колкото на колата. Знае се, че студения старт скъсява живота на мотора.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5450
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Пет 02 яну 2009 23:03


все едно колата ще я карам 100 г.


Uneek
Мнения: 1606
Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
Автомобил: 1998 VW Polo Variant
Двигател: APQ
Местоположение: Благоевград

Мнениеот Uneek » Съб 03 яну 2009 16:40


Red_Jetta написа:
и в този ред на мисли дали един обикновен котлон под картера няма да върши повече работа?

тази идея има и едно много голямо предимство:
поставя се на място в гаража точно под картера, може да се захрани през програмируем прекъсвач ....
... и нищо повече не пипаш няма включване/изключване. единствената грижа остава довечера пак да се паркираш в същата позиция а не да обърнеш и на сутринта да грееш резервоара :)


:shock :shock :shock Ти сериозно ли...


Потребителски аватар
v_zlatev
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 21 дек 2008 17:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот v_zlatev » Нед 04 яну 2009 16:17


e каде може да се намери


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Нед 04 яну 2009 18:30


добре бе какъв е смисъла да се топли антифриза?!


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Мнениеот theultimate » Нед 04 яну 2009 18:32


Смисъла да го топлиш е ако караш на къси разстояния колата да пали с кликване и като запалиш стрелката веднага да е до средата, съответно да дойде истинско парно след 1-2 минути, не след 10-15.


restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот restless » Нед 04 яну 2009 19:01


и защо ще пали колата лесно? Маслото е студено...
Компа ще се лъже, че двигателя е загрял и ще подава гориво като за загряла кола, а двигателя си е студен... това ми звучи като ако колата е турбо дизел, веднага след запалване да я вкараш на обороти "за да загрее по-бързо".
Хората са измислили "печки", за да се грееш, то наистина комън рейлите без печка им трябват 5-6км за да се сгреят.
Е, ако някой го е пробвал и има ефект, ок, на мен ми изглежда бошлаф работа.

В Русия съм чел, че се монтират системи подгряващи колата (масло, антифриз, че и самата кола под някаква температура) - палят двигателя или специални печки.
Ама то там като пада температурата под -25, -30 друг начин нЕма, затова и само на бенц са колите... 2-3 до 5л бензин отивал на нощ.


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Пон 05 яну 2009 10:28


.. аз бях пускал такава тема преди година http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=84004&highlight= .. но беше мека зимата .. и нещо интереса беше минимален .. има няколко фирми които продават готови решения за това .. по евтиния вариант е на 220V .. по скъпите са 12V .. и най скъпо е вече с печка .. и аз работя относително близо до нас .. зимата въпреки че ми е гараж колата .. не загрява .. м/у другото на повечето дизели на VW устройството и най вече монтажа бяха елементарни .. не съм се отказал да си го направя .. даже някъде в гаража имам един нагревател от кафе-машина и един механичен таймер за контакт .. докарах го до корпуса, но исках да е от тръба неръждавейка и до там .. а монтажа е на едно от водните съединения .. имаше много подробно схеми .. а самия нагревател беше около 350W .. без защити и т.н. .. с такава мощност не е нужен .. топлината се разсейва и няма как да вдигне над 70-70 градуса .. ако ми остане време .. и намеря стругар на който да му се занимава .. ще пиша


ce
Мнения: 53
Регистриран на: Съб 28 юли 2007 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот ce » Вто 06 яну 2009 14:21


Колега как мога да се свържа с тези фирми. :bowdown



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта