Дедо ви цел живот с подгревател в дупата на магарето си е карал каруцата...
Айде стига лигавщини и изпрегания! Като ви чете човек постовете ще си помисли, че сте пингвини и живеете на полюса...
Подгряване на антифриза с нагревател
-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
- batetony67
- Мнения: 1802
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
- Автомобил: VW Beetle
- Двигател: CU 1980
- Местоположение: София
- Контакти:
groznika написа:Дедо ви цел живот с подгревател в дупата на магарето си е карал каруцата...
Айде стига лигавщини и изпрегания! Като ви чете човек постовете ще си помисли, че сте пингвини и живеете на полюса...
Тук мисля, че идеята е не на шофьора да му е толкова топло, колкото на колата. Знае се, че студения старт скъсява живота на мотора.
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
Red_Jetta написа:
и в този ред на мисли дали един обикновен котлон под картера няма да върши повече работа?
тази идея има и едно много голямо предимство:
поставя се на място в гаража точно под картера, може да се захрани през програмируем прекъсвач ....
... и нищо повече не пипаш няма включване/изключване. единствената грижа остава довечера пак да се паркираш в същата позиция а не да обърнеш и на сутринта да грееш резервоара



-
- Мнения: 2140
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
и защо ще пали колата лесно? Маслото е студено...
Компа ще се лъже, че двигателя е загрял и ще подава гориво като за загряла кола, а двигателя си е студен... това ми звучи като ако колата е турбо дизел, веднага след запалване да я вкараш на обороти "за да загрее по-бързо".
Хората са измислили "печки", за да се грееш, то наистина комън рейлите без печка им трябват 5-6км за да се сгреят.
Е, ако някой го е пробвал и има ефект, ок, на мен ми изглежда бошлаф работа.
В Русия съм чел, че се монтират системи подгряващи колата (масло, антифриз, че и самата кола под някаква температура) - палят двигателя или специални печки.
Ама то там като пада температурата под -25, -30 друг начин нЕма, затова и само на бенц са колите... 2-3 до 5л бензин отивал на нощ.
Компа ще се лъже, че двигателя е загрял и ще подава гориво като за загряла кола, а двигателя си е студен... това ми звучи като ако колата е турбо дизел, веднага след запалване да я вкараш на обороти "за да загрее по-бързо".
Хората са измислили "печки", за да се грееш, то наистина комън рейлите без печка им трябват 5-6км за да се сгреят.
Е, ако някой го е пробвал и има ефект, ок, на мен ми изглежда бошлаф работа.
В Русия съм чел, че се монтират системи подгряващи колата (масло, антифриз, че и самата кола под някаква температура) - палят двигателя или специални печки.
Ама то там като пада температурата под -25, -30 друг начин нЕма, затова и само на бенц са колите... 2-3 до 5л бензин отивал на нощ.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.. аз бях пускал такава тема преди година http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=84004&highlight= .. но беше мека зимата .. и нещо интереса беше минимален .. има няколко фирми които продават готови решения за това .. по евтиния вариант е на 220V .. по скъпите са 12V .. и най скъпо е вече с печка .. и аз работя относително близо до нас .. зимата въпреки че ми е гараж колата .. не загрява .. м/у другото на повечето дизели на VW устройството и най вече монтажа бяха елементарни .. не съм се отказал да си го направя .. даже някъде в гаража имам един нагревател от кафе-машина и един механичен таймер за контакт .. докарах го до корпуса, но исках да е от тръба неръждавейка и до там .. а монтажа е на едно от водните съединения .. имаше много подробно схеми .. а самия нагревател беше около 350W .. без защити и т.н. .. с такава мощност не е нужен .. топлината се разсейва и няма как да вдигне над 70-70 градуса .. ако ми остане време .. и намеря стругар на който да му се занимава .. ще пиша
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта