Corado vs. golf2 (g60)

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
mr_bush
Мнения: 3523
Регистриран на: Съб 05 май 2007 19:59
Автомобил: Vw Transporter T6
Двигател: 2016
Местоположение: Bg

Мнениеот mr_bush » Сря 07 яну 2009 0:44


radotom написа:
mr_bush написа:Аз съм очарован от стабилноста на Голфа :roll:

Шегуваш ли се?!? :shock
Сток Голф2 е най-нестабилното нещо (с изключение на велосипеда) на което съм се качвал до сега!
Имал съм Голф, карал съм на приятели Голфовете, карал съм и Голфове под наем... Не говоря от опита си само с една кола.
Честно, в една калинка (рено5) определено се чувствах по-стабилен!
Всъщност- и в Трабанта си се чувствах по-стабилен, но там цялата тежест е ниско долу заради лекото купе, та го приемам за нормално.

Добре може и така да е ;) Не споря!
Говоря за моя Голф, може от гуми да е, от самото окачване от какво ли не ;)




Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Сря 07 яну 2009 17:06


голафа е по бърз ,защото е по лек също така е и по стабилен в завойте ,това е мойто мнение като човек който се е качил от голф на корадо,корадото му е много лека задницата и тръгва по лесно,плюса на корадото е,аеро динамиката


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец
Контакти:

Мнениеот musura » Сря 07 яну 2009 19:30


Сток Голф-а със сигурност ще е по-нестабилен при висока скорост и определено ще е по-пъргав.

Обаче, този проблем със стабилността се решава лесно с едни прилично окачване и нямаш грижи дори и при 200++ км/ч. :wink:


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Сря 07 яну 2009 19:32


Не съм се качвал на Корадо но ми е трудно да повярвам че един Г2 е по стабилен от него ... може би ако е ГТИ със спортно окачване и гуми 205 .... :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12508
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Сря 07 яну 2009 20:16


Ами .. хубаво е да мислите преди да говорите
колко от вас сте карали голф 2 г60 стоков със стоково окачване с 220-230-240 ?
Преди известно време се оказа (тук във форума!), че точно голф 2 е по стабилен от корадото!
разровете се из мненията на боби и мисля, че ще го намерите
аз съм за 2-ката..!


Потребителски аватар
POLO PAVLETI
Мнения: 1675
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Airport Sofia (SOF / LB SF)

Мнениеот POLO PAVLETI » Сря 07 яну 2009 20:18


Въпроса е за Г 60 , но колегата :lol: bobby с моето Корадо КР има доста победи, с сток окачване и сток мотор :D . Моето лично наблюдение е ча при висока скорост Корадото са държи доста по добре от Голфа дори с сток окачване. Купето на Корадо определено е по тежко от Голфа, но за сметка на това е доста по балансирано и с по ниско съпротивление. Според мен Голфа може да му бяга на къси дистанций , но тука си е въпрос вече на задкормилно.


Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Сря 07 яну 2009 21:34


Карам Голф Г60, карал съм и корадо Г60.Корадото се завърта много лесно с висока скорост при по рязко завиване, докато при голфа го няма този проблем.Всичко зависи и от гумите :idea: Но с еднакви гуми голфа по стабилен от корадото в завой.При висока скорост и неравности Корадото е по стабилно според мен заради аеродинамиката.Относно скоростта - Визора знае отсечката Карнобат - Бургас.Еми там със 240км. имах чувството, че всеки момент ще се отлепя от пътя(с голфа)
Относно вървенето - усеща се стабилна разлика в полза на голфчето.


А ако почнат да се пипат колите, вече всичко зависи от тва колко пари се наливат. :wink:


Потребителски аватар
tontoni
Мнения: 210
Регистриран на: Вто 28 окт 2008 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот tontoni » Чет 08 яну 2009 17:43


Ас писах такава тема понеже се колебаех доста между двата модела и като чета последно останах с мнението ,че голфа е по бърз и когато му се сложи едно спортно окачване 40/40 и гуми 205+ няма да отстъпи по нищо на едно стоково корадо :roll:


Потребителски аватар
Rijo
Мнения: 842
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 19:57
Автомобил: BMW e39
Двигател: M54B22

Мнениеот Rijo » Чет 08 яну 2009 23:08


tontoni написа:Ас писах такава тема понеже се колебаех доста между двата модела и като чета последно останах с мнението ,че голфа е по бърз и когато му се сложи едно спортно окачване 40/40 и гуми 205+ няма да отстъпи по нищо на едно стоково корадо :roll:

Визия?


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Чет 08 яну 2009 23:20


Именно, точно на визия и аеродинамика голфа няма да стигне корадото колкото и пари да се изсипят за тунинг :D Корадото има по актуален дизайн....
Но пък от практична гледна точка по-добре е да се вземе голф че части и майстори за него бол :wink:


liubutu
Мнения: 206
Регистриран на: Пон 07 юли 2008 17:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Колко колко

Мнениеот liubutu » Чет 08 яну 2009 23:33


Не знам на кой и какво ,колко и кога , какво и защо , НО НА НАШТУ КАМИЛЧЕ И ГЪРБИЦАТА МУ ПРИЛИЧА :lol: .


Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колко колко

Мнениеот Speed_Am_All » Пет 09 яну 2009 11:50


liubutu написа:Не знам на кой и какво ,колко и кога , какво и защо , НО НА НАШТУ КАМИЛЧЕ И ГЪРБИЦАТА МУ ПРИЛИЧА :lol: .


:да:

От гледна точка на човек, които се качил от голф GTI на Корито 16V, че към голф няма да се върна. Не че голф 2 не го уважам, но коритото си една идея напред.

На голфа, за мен, единстения му плюс е по-доброто отношение на тежеста преден-заден мост. Това изобщо не му помага нашите неравни пътища. Корадото ми харесва много повече как седи на пътя.

За тежеста: мисля, че в случая не е кой знае колко определяща.

За вървенето: питай G60 колко голфа е наказал със стария мотор(G60).

Тия нещa са обсъдени и написани вече в:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=49164
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=71429
и други теми


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Re: Колко колко

Мнениеот divaka » Съб 10 яну 2009 15:42




От гледна точка на човек, които се качил от голф GTI на Корито 16V, че към голф няма да се върна. Не че голф 2 не го уважам, но коритото си една идея напред


по принцип е така ама нещо напоследък ми се въртят некви идеи да си взема и едно голфче 2


Потребителски аватар
Speed_Am_All
Мнения: 256
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Колко колко

Мнениеот Speed_Am_All » Съб 10 яну 2009 19:08


divaka написа:


От гледна точка на човек, които се качил от голф GTI на Корито 16V, че към голф няма да се върна. Не че голф 2 не го уважам, но коритото си една идея напред


по принцип е така ама нещо напоследък ми се въртят некви идеи да си взема и едно голфче 2



То лошо няма. :да:
Предполагам, че е така, защото си пазиш корадото зимата и не го караш.
Аз инъче много се чудих дали да продам голфарата, но на две коли да слугуваш не е лесно :D
Аз говоря от гледна точка на това, че човека се чуди коя то двете да вземе.


Потребителски аватар
divaka
Мнения: 610
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 11:45
Автомобил: VW Corrado
Двигател: 16vG60
Местоположение: София (Красна поляна)

Мнениеот divaka » Съб 10 яну 2009 19:28


точно нова е причината :D



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vandu и 31 госта