Golf R32 vs BMW 130i или как нашто момче наказа... сезон 2
- CyberBlade
- Мнения: 426
- Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
niikoo_1 написа:Автомобилите били различен клас и Р32 трябвало да се сравнява с М1 когато то излезне. Въпреки, че ще с над 10хил Евро по скъпо и с 100коня по мощно.
Един маркетингов специалист даже се изказа, че Р32 било тунинг.
Аз им казах, чао и че са сектанти, ако искат да ме псуват ама тва е, не че имам нещо лошо ама!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=27102
Golf V и 130i са в един клас, това е вярно! Не чакай обаче да излезе М1, защото няма да има такава кола .. Колите са равностойни, това е истина, но философиите са им различни!
@madcap, има достатъчно много BMW-та с над 1000к.с., не е само едно!
- koko jumbo
- Мнения: 246
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 15:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Евалата пич
, тея зомбирани биимъровци просто са ми дошли до гуша, карат в средата на платното ни на ляво ни на дясно, двигателите им - пълен мъртвец, просто не могат да приемат че принципа на автомобилостроенето не е свързано с суперутежнени купета тип шлепове и спънати двигатели - появява се некав свеж полъх - едно предаване дето обективно представя нещата за тях водещия бил старец, дементен и тн - СПРЕТЕ ЗОМБИРАНЕТО използвайте главите си! kiss my ass
, тея зомбирани биимъровци просто са ми дошли до гуша, карат в средата на платното ни на ляво ни на дясно, двигателите им - пълен мъртвец, просто не могат да приемат че принципа на автомобилостроенето не е свързано с суперутежнени купета тип шлепове и спънати двигатели - появява се некав свеж полъх - едно предаване дето обективно представя нещата за тях водещия бил старец, дементен и тн - СПРЕТЕ ЗОМБИРАНЕТО използвайте главите си! kiss my ass- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
имай предвид, че бях администратор на bmwpower-bg.net и предложен за президент на клуба на "зомбираните"
имам повече поводи да се мисля за по-голям BMW ентусиаст от половината взети заедно, но вместо да си купя M3, което си бях заплюл реших да инвестирам разликата в парите в себе си и да си купя разумна кола - Golf, която ме радва всеки един ден, когато седна в нея!
Наистина обаче имат проблем със "зомбирането" .. BMW и нищо друго. Просто винаги ме е дразнело това "кон с капаци" поведение. Има хора от този форум, които имат коли за по 2000лв и си мислят, че карат Aston Martin. Демонстрират го с не скрито самочувствие, а честите ремонти или потрошаване на барутниците им, възприемат като геройството, нужно, за да караш BMW! Тъпоооо!
Често казано съм имал спорове и с близки приятели, за които наименованието "Golf" едва ли не е убидно?! Все едно е нещо срамно, което е абсолютно малоумно поведение... Имам един приятел, който категорично заяви, че Golf никога нямало да си купи, защото приятелката му щяла да му се смее .. (за сравнение неговата кола е на 15 години и стува 5000лв, моята на 5 и струва 18000, но не е BMW .. всичко и е по-хубаво на моята, но не е BMW!), но това няма никога да променя в тях и затова спрях и да споря ..
Наистина обаче имат проблем със "зомбирането" .. BMW и нищо друго. Просто винаги ме е дразнело това "кон с капаци" поведение. Има хора от този форум, които имат коли за по 2000лв и си мислят, че карат Aston Martin. Демонстрират го с не скрито самочувствие, а честите ремонти или потрошаване на барутниците им, възприемат като геройството, нужно, за да караш BMW! Тъпоооо!
Често казано съм имал спорове и с близки приятели, за които наименованието "Golf" едва ли не е убидно?! Все едно е нещо срамно, което е абсолютно малоумно поведение... Имам един приятел, който категорично заяви, че Golf никога нямало да си купи, защото приятелката му щяла да му се смее .. (за сравнение неговата кола е на 15 години и стува 5000лв, моята на 5 и струва 18000, но не е BMW .. всичко и е по-хубаво на моята, но не е BMW!), но това няма никога да променя в тях и затова спрях и да споря ..
- SnowMaster
- Мнения: 700
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 12:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Сър съгкасен за това, което написа, защото голфа най-скъпия автомобил в класа си като изключиме първа серия. ФВ отдавана не са това, което бяха - народни автомобили. НИма Тоурег V10 TDI е народен питам аз
За момчета от другия форум знам, че имам много умни, но има супер много злобари и няма смисъл да се заяждам с тях, просто пуснах темата там за да си почеша клавиятурата и да видя от кой кладенец ще извадят вода.
Дразня им се понякой път точно зарати пова "сектантско поведение", зашщото когат АутоБилд напише, че C350 и А4 са подобри според него от 330i те изкараха хората от Аутобилд, че са акционери във ВАГ и Даймлер Кайслер. А фактите си бяха ясни като чиста вода: повече коне и въртящ момент за Меро и по-добро ускорение. Същото бяха писали и при сравнението м/у Х5 3.0d и Touareg 3.0TDI, какво лошо има в това ФВ-то да изкара повече точки на теста. Просто борбада м/у автомоибло производителите е жестока.
Значи аз като си гупих голфа можех да си взема някоя тройка Е36, 318 или 316 1991-1993 за 5000-6000хил лева, но предпочетох да си взема за същите пари перфектен голф отколкото някое "гъзарско" тройче.
Значи аз съм на принципа, ако ще се нещо да бъде читаво защото хубавите Е36 са по 9-11хил, а аз толкова парих нямах и реших по добре читаво Г3 отколкото евтинно 15годишно БМВ 318. И това да вървиш с вратите на страни не най-голямото геройство. Аз като падна снега и като направих около 100 дърпания на ръната по паркинга на Била Младост и по малките улички на Младост 3, какво спечелих - нищо преебах си ръчната вдигнах си адреналина и замалко да утрепам един дядо голямо геройство направих нали.
М/у другото видяхтели коя кола взе наградата на топ геар за най-грозната
За момчета от другия форум знам, че имам много умни, но има супер много злобари и няма смисъл да се заяждам с тях, просто пуснах темата там за да си почеша клавиятурата и да видя от кой кладенец ще извадят вода.
Дразня им се понякой път точно зарати пова "сектантско поведение", зашщото когат АутоБилд напише, че C350 и А4 са подобри според него от 330i те изкараха хората от Аутобилд, че са акционери във ВАГ и Даймлер Кайслер. А фактите си бяха ясни като чиста вода: повече коне и въртящ момент за Меро и по-добро ускорение. Същото бяха писали и при сравнението м/у Х5 3.0d и Touareg 3.0TDI, какво лошо има в това ФВ-то да изкара повече точки на теста. Просто борбада м/у автомоибло производителите е жестока.
Значи аз като си гупих голфа можех да си взема някоя тройка Е36, 318 или 316 1991-1993 за 5000-6000хил лева, но предпочетох да си взема за същите пари перфектен голф отколкото някое "гъзарско" тройче.
Значи аз съм на принципа, ако ще се нещо да бъде читаво защото хубавите Е36 са по 9-11хил, а аз толкова парих нямах и реших по добре читаво Г3 отколкото евтинно 15годишно БМВ 318. И това да вървиш с вратите на страни не най-голямото геройство. Аз като падна снега и като направих около 100 дърпания на ръната по паркинга на Била Младост и по малките улички на Младост 3, какво спечелих - нищо преебах си ръчната вдигнах си адреналина и замалко да утрепам един дядо голямо геройство направих нали.
М/у другото видяхтели коя кола взе наградата на топ геар за най-грозната
- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
golf4 TDI/98/ = BMW 325TDS 97(че и 5ци има за толкова) като цена втора употреба. А нови ???
срамота какво обезценяване. А с бензинови е фулл така си седят в скаута с месеци. Голфа троши всички рекорди по задържане на себестойността - факт, пък нека е смешен 
Последна промяна от L&R на Чет 29 дек 2005 13:48, променено общо 1 път.
- brabus
- R-циклопедист на VW

- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Стига спорове, безмислени са. Просто всяка фирма си има фенове, е някои от тях стигат до крайности. Има такива и при нас, и във всеки друг клуб, форум или както искайте го наричайте. И двете коли са уникални по свой начин и категорично са предназначени точно за такива "крайни" любители на фирмата (марката). Това са най-скъпите модели и за двете серии така, че те не се целят към редовия клиент. Сегмента на техните потенциални клиенти е много свит (да не забравяме, че от Golf 4 R32 бяха произведени 5 000 бр. и на VAG им е ясно, че няма да има опашка за тази кола). Просто при цена над 35 000 евро трудно се решаваш да си купиш Голф ако не си "фен". Сега е мястото да намеся и Мерцедес, примерно C350 4-Matic на 1 година може да се намери за 40 000 евро. Да бъдем реалисти, ако не сте крайно пристрастени дори не мога да си представя, че ще има и 1 мин. колебание на коя кола ще се спрете ако парите на са проблем.
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
Съгласен съм с колегата над мен. Казах и преди сравняването на двата автомобила е възможно до толкова, до колкото са в един пазарен сегмент и това е всичко! Двете компании са с абсолютно различна философия и спора, коя е по-добрата кола е безсмислен и дълъг като този кое се е появило първо - яйцето или кокошката! Такива са и всички спорове за автомобили, защото заради различните лични предпочитания има и толкова фирми, произвеждащи автомобили! Всичко опира до вкус и лични изисквания!
niikoo_1>
Авто Билд никога несъм го приемал като критерии за сравнения, защото имат много тестове, които не са обективни.
Относно класациите на Top Gear, мисля, че е най-добре да изхождаме от позицията, че това е шоу преди всичко. В много от случайте нещата, които казват не са верни, така че не се осланяйте на 100% на думите и твърденията им. С риска да се повторя, в този епизод казаха, че са светнали всички лампи по таблото на 130i, звъннах на един колега в Англия, който отговаря за даването на автомобили BMW за тест драйв на журналисти и той каза, че колата е абсолютно изрядна. Преди около месец бяхме заедно с него в Мюнхен и стана въпрос за Top Gear и той възмутено сподели, че M5-ците, който са дали на Top Gear са били в перфектно състояние след заснемането на епизодите, а Джеръми Кларксън каза, че са гръмнали диференциала на една от двете. Хващам ги най-редовно да си поизмислят основно на BMW, защото тези автомобили са ми до болка познати. Относно дизайна на Е90 мисля, че изобщо не е най-грозната кола. Напротив. Много от случайте са плюли Крис Бенгъл, но факт е, че от като той е head chief designer на BMW продажбите скочиха значително, а производството на автомобили не е направено, безделници като нас да търкат бутоните по клавиатурите пишейки мнения дали харесваме или не даден автомобил, а за да се правят пари от тях! До момента, в който продажбите на даден модел са добри, било той най-грозния на Света - формулата е успешна!
niikoo_1>
Авто Билд никога несъм го приемал като критерии за сравнения, защото имат много тестове, които не са обективни.
Относно класациите на Top Gear, мисля, че е най-добре да изхождаме от позицията, че това е шоу преди всичко. В много от случайте нещата, които казват не са верни, така че не се осланяйте на 100% на думите и твърденията им. С риска да се повторя, в този епизод казаха, че са светнали всички лампи по таблото на 130i, звъннах на един колега в Англия, който отговаря за даването на автомобили BMW за тест драйв на журналисти и той каза, че колата е абсолютно изрядна. Преди около месец бяхме заедно с него в Мюнхен и стана въпрос за Top Gear и той възмутено сподели, че M5-ците, който са дали на Top Gear са били в перфектно състояние след заснемането на епизодите, а Джеръми Кларксън каза, че са гръмнали диференциала на една от двете. Хващам ги най-редовно да си поизмислят основно на BMW, защото тези автомобили са ми до болка познати. Относно дизайна на Е90 мисля, че изобщо не е най-грозната кола. Напротив. Много от случайте са плюли Крис Бенгъл, но факт е, че от като той е head chief designer на BMW продажбите скочиха значително, а производството на автомобили не е направено, безделници като нас да търкат бутоните по клавиатурите пишейки мнения дали харесваме или не даден автомобил, а за да се правят пари от тях! До момента, в който продажбите на даден модел са добри, било той най-грозния на Света - формулата е успешна!
- gti
- Мнения: 1793
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:47
- Автомобил: MK4 R32
- Двигател: BFH 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Коя кола е по-хубава е въпрос на вкус и убеждения,но не мисля че философията на БМВ е,или поне преди известно време не беше,да прави коли в този клас.За мен БМВ олицетворява мощен магистрален хулиган ,а не кола за пазаруване.Аз не вярвам ще се справят да произведът достатъчно конкуретна кола в този клас,говоря за съотношението цена функционалност.А колкото до Голфа според мен от Волфсбург са се доказали че могат да правят коли в този клас.Относно изказванията на разни "фенове" каращи 20 годишни котори,че голфа е боклук мога да кажа само че истинския автомобилен маняк се познава по това,че оценява достойнствата и качествата на всяка марка и автомобил.
ПП:Звука на Р32-ката е направо лудница,представям си как ще настръхвам,ако съм зад волана и пълня някоя предавка.
Drive
ПП:Звука на Р32-ката е направо лудница,представям си как ще настръхвам,ако съм зад волана и пълня някоя предавка.
- Vlad777
- King of the Road

- Мнения: 20376
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
И аз това си мислех! Неможе BMW да започне преди 2 години да произвежда 1ва серия и да се мери с голфа. При положение, че този клас от всички специалисти се нарича нарицателно - голфов клас...
Толкова години опит не могат просто да се пренебрегват!
А пък и 1ва сверия на БМВ за мен си е едно изтърсаче, което няма нищо общо с цялостната визия на бмв...
Толкова години опит не могат просто да се пренебрегват!
А пък и 1ва сверия на БМВ за мен си е едно изтърсаче, което няма нищо общо с цялостната визия на бмв...
- Sir T
- the STIG
- Мнения: 1403
- Регистриран на: Сря 20 апр 2005 22:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
- Контакти:
идеята с BMW 1 Series не е да се превзема този клас, а да се вземат клиенти на другите фирми с навлизането на BMW в този клас. Статистиката показва, че хората искат да купуват стока със силна марка/brand, пред дори по-качествен продукт на по-ниска цена. Това е силата на brand-а. Идеята на 1 Series е хората, които искат престиж дори и в малка кола (по-добра или по-лоша няма значение, важна е емблемата). 1 Series не е създаден да бъде "кола за пазаруване", защото това не се вписва във философията на BMW или така наречените brand values.
Като пазарен сегмент и клас R32 и 130i са еднакви, но като марки BMW е premium brand, а VW напоследък навлиза там. Все още е трудно хората да превключат, че VW не е вече "народната" кола, а съвсем луксозна марка, което първо може да се забележи по цените на продуктите, които са далеч от "народни" вече. Затова примерно Phaeton не е толкова успешен като продажби като BMW 7 Series или Mercedes S Class, защото те олицетворяват "лимузина", както VW Golf е създал "Golf-овия клас".
Всичко в крайна сметка е маркетинг и най-вече ПРОДАЖБИ!!! И двете фирми го правят чудесно, просто групите купувачи са таргетирани по различен начин, в различни прослойки.
Като пазарен сегмент и клас R32 и 130i са еднакви, но като марки BMW е premium brand, а VW напоследък навлиза там. Все още е трудно хората да превключат, че VW не е вече "народната" кола, а съвсем луксозна марка, което първо може да се забележи по цените на продуктите, които са далеч от "народни" вече. Затова примерно Phaeton не е толкова успешен като продажби като BMW 7 Series или Mercedes S Class, защото те олицетворяват "лимузина", както VW Golf е създал "Golf-овия клас".
Всичко в крайна сметка е маркетинг и най-вече ПРОДАЖБИ!!! И двете фирми го правят чудесно, просто групите купувачи са таргетирани по различен начин, в различни прослойки.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 62 госта

