Замръзнал акумулатор...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Пон 16 яну 2006 11:51


NovobranecGT написа:...Смятам, че ако няма механични повреди, ...


Да, но за съжаление има - винаги. Знаеш ли как се изправя смачкана манерка - като я напълниш с вода и я сложиш в камерата на хладилника. Е това става и с акумулатора - вътре всичко става на юфка.




Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Пон 16 яну 2006 12:32


Miki написа:
NovobranecGT написа:...Смятам, че ако няма механични повреди, ...


Да, но за съжаление има - винаги. Знаеш ли как се изправя смачкана манерка - като я напълниш с вода и я сложиш в камерата на хладилника. Е това става и с акумулатора - вътре всичко става на юфка.

Не споря за нищо, не ме разбирай погрешно, съгласен съм със всичко което казваш :!: Просто си е мой и трябва да си го взема, за да съм 100% сигурен, че не става.На оборотния също не мога да разчитам.Ама и ония не са тъпи, нали са акумулаторжии, ако не става ще кажат и толкова, ще карам с оборотния докато свърши....


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 17 яну 2006 0:02


Red_Jetta написа:...
значи проблема е в самия акумулатор(провериха ли ти зареждането при покупката??? ако не пропуска е техен).
да проверят отново зареждането и да си поемат отговорностите с гаранцията - да вадят нов!
дано успееш. успех


Точно така ! Ако ли не - има комисия за защита на потребителя. И не забравяй и гневно писмо до производителя като не спестиш името на "оторизирания му дистрибутор" (или с каквото там се е изпъчил този ЕТ).
Аман бе ! Как па все ние (клиентите) сме тия дето незнаем как да си пазим акумулаторите, незнаем как да си караме колите ... и изобщо к'во ли знаем!? Бахти к'ви хора сме, купуваме си нещо и се чудим как по-бързо да го скапем!


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 17 яну 2006 9:06


Бил съм свидетел как комшия сутринта въртя, въртя, въртя безмилостно стартера на старата си кочина докато акумулатора не спря да дава признаци на живот и като не успя да запали тресна вратата и си замина на бачкане. А беше в най-големия студ - представяте ли си как електролита му е станал на водичка и какво му се е случило до вечерта или до другата сутрин? Беше редно най-малкото да го свали и да го прибере на топло. На такъв после кой му е виновен?


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 17 яну 2006 12:19


Miki написа:Бил съм свидетел как ... На такъв после кой му е виновен?


Съгласен съм, че винаги могат да се посочат крещяшти примери за недобросъвестни собственици. Идеята ми е, че много по-често се сблъскаваме търговци, които все гледат как да те преметнат от колкото с хора, които не искат да си експлоатират имуществото си както трябва. Дори нещо повече - в конкретния случай рекламацията си е изцяло за сметка на производителя, работата на "ЕТ"-то е просто да си оформи документацията и да даде на клиента нов акумулатор. Ама нашите "ЕТ"-та ...


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 17 яну 2006 21:54


Нещо май не се изразих правилно в бързината - втория ми пост не визираше зла умисъл у колегата NovobranecGT /още повече че се запознах с момчето на първата локална сбирка в Дружба и ми направи добро впечатление/ - просто беше реплика към Rumen - да човече, прав си по принцип, но има и такива случаи като описания от мен. И да ти кажа хич не са рядкост. Ето и сега - момчето не го е направило нарочно сигурен съм, но до известна степен и той си е виновен. Защо ли - ами защото явно не е наясно, че акумулатора има саморазряд, който също може да доведе до прекалено разреждане на акумулатора и в случая до описаните неприятни последици. Ако беше лятото най-много да му се наложеше да го включи на зарядно устройство за 10-тина часа, но зимата ... е кофти. Според мен да си задържи оборотния. :)
Намислил съм да напиша едно кратко ръководство за експлоатация - явно има нужда като гледам. Очаквайте го наскоро, но поради липса на време едва ли ще е още утре.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Вто 17 яну 2006 23:57


NovobranecGT написа:А колата не е карана от месец и повече, та затова се е стигнало до там.Просто са я извадили изпод снеговете при околна температура -12 и така.... :cry: Много се учудих, когато разбрах, че акумулатора е замръзнал, но явно няма невъзможни неща :?

Тогава не я стопанисвах аз...брат ми като отиде да я вземе си е била покрита със сняг дори, а акумулатора е бил "буца лед".Утре ще звъннем на пичовете от фирмата да кажат какво е станало.Все пак са акумулаторджии и могат да кажат дали един акумулатор става или не.Нали се мери гъстота на електролита, напрежение и може би и други неща...трябва да може да се разбере дали става за нещо и без да го вземаме и експлоатираме...
/още повече че се запознах с момчето на първата локална сбирка в Дружба и ми направи добро впечатление/
Ако става дума за мен, не съм бил аз :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Съб 21 яну 2006 11:09


Смениха ли ти в крайна сметка акумулатора ?
Идват студове за колите отвън май ще е по -добре да се прибират на топло по-старичките батериии.


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Съб 21 яну 2006 18:21


Те няма да го сменят, но ще си взема обратно замръзналия.Брат ми се обади в сервиза и казаха че "май бил готов".Другата седмица ще направим размяната.
Понеже темата е интересна, ще напиша още нещо....
Имам роднина, който се занимаваше само с акумулатори и ел.инсталации на леки, товарни и селскостопански машини.Говорих с него и каза, че при замръзнване можело да се изронят питите, а може и да не се изронят.Като се изронят обаче всичко се утаявало на дъното и давало на късо :shock Ако има повреди като го включиш да се зарежда тия неща от дъното ще изплуват и електролита ще стане кафяв.Ако акумулатора е на това дередже ще създава проблеми през зимата, но поне през лятото ще може да се ползва.
П.П.Ако наистина сковат яки студове може да не може да се ползват автомобили по една или друга причина или просто да няма къде да се ходи.Ако акумулатора е зареден до дупка гъстотата на електролита ще е добра и няма да замръзне, но до какви градуси не се знае.Аз смъкнах моя, защото сигурно няма да имам работа с колата близките дни, а и ако скове яко няма къде да ходя и може да се разреди от стоене и да замръзне :D


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Нед 22 яну 2006 19:57


Обещаното кратко упътване е в секция Полезни връзки и статии
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13768
макар, че аз го бях постнал в ОСНОВЕН ФОРУМ с цел да го видат повече хора, но .... беше веднага преместено. hmmmm


Потребителски аватар
NovobranecGT
Мнения: 2831
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот NovobranecGT » Нед 22 яну 2006 21:34


Miki написа:Обещаното кратко упътване е в секция Полезни връзки и статии
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=13768
макар, че аз го бях постнал в ОСНОВЕН ФОРУМ с цел да го видат повече хора, но .... беше веднага преместено. hmmmm

Благодаря ти много за хубавата тема :!: Beer



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта