Държавните кожодери не мирясват
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- kotse_botse
- Спортист - антипияница
- Мнения: 2123
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Държавните кожодери не мирясват
...Тя ще се събира в КАТ при регистрация на автомобила. Това обмислят експерти от финансовото министерство. Налогът ще замести ДДС, който ще отпадне след влизането ни в Евросъюза. Така поне отчасти ще се компенсират огромните загуби в бюджета, след като от 2007 г. секнат тези приходи от данък добавена стойност. Таксата не трябва да е по-малка от размера на ДДС, защото в противен случай ще се превърнем в гробище за стари автомобили, коментираха вносители...
Ама тия верно са мно'о тъпи! До колкото съм в течение в EU не е проблем колата ти да е регистрирана в Париж, па ти да си я караш в Гармиш-Партенкирхен (примерно). Що тогава, питам аз, да си регистрирам колата в BG-KAT? Да им плащам таксите ли? Да го духат! Стига да имам възможност, мога да си я карам и със Занзибарска регистрация (стига да приемат Занзибар в EU). До колкото знам (а и съм виждал) и в момента расовите автомобили момчетата с по-дебелите вратлета ги карат я с австрийска, я с немска регистрация ... щото има и такива дето само ДДС-то им е 50,000лв.
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
kotse_botse написа:ACCELERATOR написа:Съгласен съм, 150 коня въобще не са лукс в днешно време, а направо минимум за среден клас автомобили.
Недей тъй бе коУега. Начи аз съм два пъти под минимума. Като махнеш и умрелите магарета... Ми те ако слушат теб за каруца ше ме обяват и нема ме пускат по главните пътища...![]()
Голфа не е среден клас, кво се засягаш

Това си е компактна градска колица.
Пасат, Ауди А4 са в средния клас.
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Това с ДДС-то и акцизите наистина е много тъпо. 163кс изобщо не са толкова много за един съвременен автомобил. Новото правителство продължава да действа в стила на произхода му (БКП) без да се интересува от нуждите на народа. Явно данъчни облекчения от какъвто и да било вид не са на дневен ред.
Според мене много по правилно и честно спрямо народа би било да се въведе данък подобен на америкаската "Gas Guzzler Tax" която базира акциза на разхода на гориво а не на мощноста на двигателя. Ако колата ти харчи средно 18-19 на 100 плащаш яко. Ако си харчи нормални 8-9-10 на 100 не плащаш. Щом искаш да гъзарееш с Хъмър или Г класа ще си плащаш защото си баровец. Ако си караш един Пасат от 96та - 97ма да кажем с VR6 двигател на 200 - 300 хил км, за какъв акциз да говориме?
ПС. Фигурите ги давам само примерно и знам че VR6 двигател не харчи малко на градско например.
Според мене много по правилно и честно спрямо народа би било да се въведе данък подобен на америкаската "Gas Guzzler Tax" която базира акциза на разхода на гориво а не на мощноста на двигателя. Ако колата ти харчи средно 18-19 на 100 плащаш яко. Ако си харчи нормални 8-9-10 на 100 не плащаш. Щом искаш да гъзарееш с Хъмър или Г класа ще си плащаш защото си баровец. Ако си караш един Пасат от 96та - 97ма да кажем с VR6 двигател на 200 - 300 хил км, за какъв акциз да говориме?
ПС. Фигурите ги давам само примерно и знам че VR6 двигател не харчи малко на градско например.
Последна промяна от 20vTurbo на Вто 31 яну 2006 20:27, променено общо 1 път.
- 20vTurbo
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
- Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
- Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
- Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
- Контакти:
Cherepaha написа:20vTurbo написа:да кажем с VR6 двигател на 200 - 300 хил км, за какъв акциз да говориме?
А за чиий ти е VR6 двигател?
Ами просто това ми доиде за пример. Аз лично в същност бих предпочел от по-новите (2001+) 1.8Т двигатели които са 170 кс.
ПС. Говоря за Пасат или А4, знам че на ГТИ и ТТ са повече.
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Cherepaha написа:ACCELERATOR написа:Съгласен съм, 150 коня въобще не са лукс в днешно време, а направо минимум за среден клас автомобили.
Ха кажи кой е тоя среден автомобил със 150 коня.
Кой не е?
1.8Т, 2.0FSI, 2.0 TDI, това са все среден клас мотори на среден клас коли.
Съвременна кола среден клас с мотор под 100 коня няма. Обикновено стартовите мотори са 1.6 с 105-115 коня при всички марки автомобили, и това са мотори, който никой не би препоръчал.
150к.с са абсолютно нищо, незнам тогава къде е уловката с тоя акциз на 120KW.
Един колега поръчва преди 1 година Е270CDI, който фабрично е 177к.с. и съответно с акциз.
За да не вади пари за глупости, от Балкан Стар му предложиха да го "даунгрейднат" електронно до 163к.с., и след като го регистрира да му върнат оригиналния чип.
Така и стана, само дето още не го е върнал на 177 коня, защото това му е последния проблем...

Много дефектен се оказа тоз череп бре



- Cherepaha
- Мнения: 951
- Регистриран на: Вто 17 яну 2006 10:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
На теб ти предлагам да не се вживяваш за Е-класата на еди кой си ами да посетиш www.volkswagen.bg . Прегледай цените и моторите. Ако ти се струват високи цените можеш да посетиш сайта на Шкода и на Киа. След като се запознаеш с цените, ако пак продължаваш да обясняваш за минималните 150 коня, мога единствено да ти препоръчам стара кошница. За 10К и 300 коня се намира.
- group®
- Темерут
- Мнения: 10081
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Spectre написа:Добре де, а какво ще стане със всички автомобили, които се водят на инвалиди дотук... Отпада им ДДСто ли...
едва ли - хич не ми се вярва
тази такса в кат наистина е поредната недомислица - ще си караме с немска, австрийска регистрация и тва е;
какъв им е проблема с старите коли - би трябвало да има определени еко норми, които ако не ги покриваш си цакаш и тва е
- StreetThug16V
- Мнения: 434
- Регистриран на: Нед 24 окт 2004 7:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Cherepaha написа:На теб ти предлагам да не се вживяваш за Е-класата на еди кой си ами да посетиш www.volkswagen.bg . Прегледай цените и моторите. Ако ти се струват високи цените можеш да посетиш сайта на Шкода и на Киа. След като се запознаеш с цените, ако пак продължаваш да обясняваш за минималните 150 коня, мога единствено да ти препоръчам стара кошница. За 10К и 300 коня се намира.
А на теб ти предлагам да започнеш първо да четеш кво съм написал и после да коментираш. На мене са ми много добре ясни цените на колите и че евтина нова кола няма.
А ти по-точно какво искаш да ми докажеш? Че нямаш пари да караш нова кола 150 коня ли? Нямаше нужда да се хабиш.
Аргумента ми беше, че колите среден клас (понятие с което явно не си се сблъсквал) е нормално да са поне 150 коня, както някой беше написал по-горе, а ти не беше съгласен с това.
И оттам спора премина върху това дали е правилно поставена акцизната бариера на 163 к.с.
Айде следващия път не ми обяснявай точно на мене колко струват колите.
И недей да правиш забележка на тоя и на оня за чии му бил VR6.
Викаш тия от VW големи глупаци са че са го направили, а?
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи малко да напиша за това как се разделят класовете автомобили и на тоя Черпака да му стане ясно кое е среден клас:
1. А -> ФВ Лупо, Фиат Панда, Сеат Ароса
2. B -> ФВ Поло, Ситроен Саксо, Фиат Пунто
3. C (долен сегмент на средния клас) -> ФВ ГОлф; Фиат Типо, Браво, Опле кадет, астра
4. Д (среден сегмент на средния клас известен като среден среден клас)-> Пасат, Вектра, 3та серия, Ц-класа на МБ и др.
5. Е (горен сегмент на средния клас) -> Е-класа на МБ, 5-та серия, Ауди А6,
Прочет внимателно какви автомобили влизат в понятието среден клас и си помисли хубаво.
Най-слабата бензинова Е-класа е 163коня и е с двигател 1.8компресор.
За Е55АМГ на мерцедес чувал ли си =>476коня, С55АМГ => 357коня
и тези автомобили се вписват в понятието среден классс
На това се вика мощен автомобил не на 150коня=>разбрали
Само за пример ще ти дам БМВ и 3та Е46 и Е90 серия мощността на двигателите започва от 118коня и минава през следните нива 150коня, 170коня, 192, 218, 231, 343коня.
Айде сега ми говори.
П.С омръзнало ми е да споря с такива като теб, в повече случай си мълча защото знам, че е безсмислено и не ми се занимава с хора тип радио точка (само предава, но неще да приема).
Когато човек греши или не знае по-добре за замълчи или да се коригира.
Мислиш ли че на мен не ми се кара кола по-мощна от 90коня каквато е мойта, ако нямаше акциз ти се подписвам и с 2те ръце, че супер много хора щяха да карат Г3 ВР6 (по каталог харчи 12 на 100градско):?:
АМАН от разбирачи
1. А -> ФВ Лупо, Фиат Панда, Сеат Ароса
2. B -> ФВ Поло, Ситроен Саксо, Фиат Пунто
3. C (долен сегмент на средния клас) -> ФВ ГОлф; Фиат Типо, Браво, Опле кадет, астра
4. Д (среден сегмент на средния клас известен като среден среден клас)-> Пасат, Вектра, 3та серия, Ц-класа на МБ и др.
5. Е (горен сегмент на средния клас) -> Е-класа на МБ, 5-та серия, Ауди А6,
Прочет внимателно какви автомобили влизат в понятието среден клас и си помисли хубаво.
Най-слабата бензинова Е-класа е 163коня и е с двигател 1.8компресор.
За Е55АМГ на мерцедес чувал ли си =>476коня, С55АМГ => 357коня
и тези автомобили се вписват в понятието среден классс

Само за пример ще ти дам БМВ и 3та Е46 и Е90 серия мощността на двигателите започва от 118коня и минава през следните нива 150коня, 170коня, 192, 218, 231, 343коня.
Айде сега ми говори.
П.С омръзнало ми е да споря с такива като теб, в повече случай си мълча защото знам, че е безсмислено и не ми се занимава с хора тип радио точка (само предава, но неще да приема).
Когато човек греши или не знае по-добре за замълчи или да се коригира.
Мислиш ли че на мен не ми се кара кола по-мощна от 90коня каквато е мойта, ако нямаше акциз ти се подписвам и с 2те ръце, че супер много хора щяха да карат Г3 ВР6 (по каталог харчи 12 на 100градско):?:
АМАН от разбирачи

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта