СМЯНА НА НОМЕРА!!!

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Нед 12 мар 2006 22:04


Снощи случайно чух по Новините, че няма да има удължаване на срока за пререгистрация! :x

След като няма да удължават срока аз увисвам с няколко коли, някой знае ли какво трябва да се направи за де не се стига до служебното прекратяване на регистрацията, и какво всъщност означава това? :roll:




Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Нед 12 мар 2006 23:26


Едва ли може да се очаква официално и то толкова рано да обявят удължаване. Най-вероятно е да го направят на 1.04.


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Чет 16 мар 2006 15:01


Парламентът не отмени задължителната пререгистрация на МПС


Управляващото мнозинство само препоръча удължаване на срока с два месеца, до края на май
16.03.2006



С 61 гласа "за", 87 "против" и 35 "въздържал се" Народното събрание отхвърли проекторешението за отмяна задължителния срок за пререгистрация на автомобилите, внесено от независимия депутат Минчо Христов.

В него се предвиждаше парламентът да накара Министерския съвет в 10-дневен срок да коригира решението си, като задължителната пререгистрация се отнася само до МПС, напускащи територията на България.

Според бившия народен представител от "Атака" пререгистрацията не е изискване на ЕС и правителството чрез медиите е направило опит да заблуди обществото.

Пререгистрацията има силен антисоциален ефект, защото ощетява с несправедлива финансова тежест в размер около 60 млн. лева, аргументира се още депутатът.

Собствениците веднъж са платили регистрацията и номерата на своя автомобил и е несправедливо да заплащат втори път същата услуга, обоснова се още Христов.

В становище на правната комисия обаче се казва, че не е в компетентността на Народното събрание да отменя поднормативен акт на Министерския съвет, защото в случая става въпрос за наредба, издадена от министъра на вътрешните работи.

Депутати от опозицията нарекоха "абсурден" аргумента, че с пререгистрацията собствениците на стари автомобили всъщност ще бъдат задължавани да сключат и застраховката "Гражданска отговорност".

Решението за пререгистрацията беше определено от опозицията и като "изключително непопулярно" и създаващо проблеми на много хора, които чакат с часове и дори с дни пред пунктовете на пътната полиция за пререгистрация, допълва БНР.

Именно като решение на този проблем комисията по транспорт и съобщения предложи да бъде препоръчано на МВР до 30 май т.г. да не се санкционират собствениците на МПС, които не са успели да променят регистрационните си табели до края на март, какъвто всъщност е срокът.

Председателят й Йордан Мирчев съобщи, че в момента МВР вече готви указания до КАТ за удължаване на срока за пререгистрацията.

От името на управляващото мнозинство председателят на парламентарната група на левицата Михаил Миков обяви, че от общо 3,3 млн. автомобила около 1,7 млн. са имали застраховки, а 1,3 млн. били преминали годишен технически преглед.

"От началото на годината бяха сменени регистрационните табели на 202 579 МПС, 38 148 бяха спрени и бракувани към днешна дата. Остават към 450 000 автомобила.

В тоя смисъл ние оценяваме това усилие за извършване на едно действие, което тече от 2000 г. (първият срок е заложен от 2000 г. и е записан 7-годишен срок за подмяна на регистрационните табели)", каза още депутатът.

Проблемът с пререгистрацията не засяга само присъединяването ни към ЕС, става дума за елементарен ред в държавата, за изправността на автомобилите и за безопасността по пътищата, подчерта още Миков.

На темата е посветено и уводното заглавие на в. "Сега": "Двоен тормоз за старите коли", обобщава в прегледа на печата РФИ-България (RFI.bg).

Срокът за новите номера няма да се удължи, а автомобилите над 12 г. ще минават преглед два пъти годиншно, гласи допълнителната информация - или както вестникът посочва: "Двойно притеснение за собствениците на стари автомобили".

"50 часа опашка за нови номера", възмущава се и "Стандарт". Толкова, че и повече чакат шофьорите пред КАТ, за да си сменят номерата на колите, разказва изданието и допълва: "Хората масово вземат болнични, защото срокът изтича на 31 март. 10 шофьори от Бургас бяха уволнени за отсъствия. Парламентът реши да обсъди удължаване на срока."

"Труд" също коментира под заглавие "Деветият кръг на КАТ": "Огромни опашки от автомобили се вият пред пунктовете на КАТ в цялата страна. Народът сменя номера. В Пловдив чакат ред по три денонощия - в колите спят, там ядат.

Изобщо тия дни собствениците на леки коли със стари номера са натикани в ад. Деветият кръг от него се намира в КАТ.

Случката е показателна за особеностите на българина и неговата родина - национален спорт е да гоним в последната секунда влак, който е насочен в погрешен коловоз от държавата. За цяла петилетка например КАТ не свърши нищо за ускоряване на пререгистрацията.

А можеха полицаите да направят насрещен график, с който да приемат коли според поредността на номерата и срещу такса по-ниска от стандартната. Изпуснеш ли го - тройна такса.

Ето как можеше да се избегне деветият кръг на КАТ. Затова полицаите да не се оправдават с политиците - опашки се образуват там, където се работи лошо", заключава изданието.

"24 часа" разширява темата: "Удар по сивия сектор в бензина". И уточнява: "Мерки срещу сивия сектор в търговията с горива са обсъждани вчера на среща между МВР, финансовото министерство и големите производители и търговци в петролния бизнес.

Сред набелязаните мерки били изграждането на онлайн връзка между бензиностанциите и данъчните, регистрацията на бензиностанциите и сертифицирането дали покриват всички изисквания за безопасна дейност.

Договорено било да има втора среща, на която да се определят срокове за въвеждане на мерките.

Проблемът бил изключително сериозен, тъй като от сивия сектор в бензина държавата губела близо 300 млн. лева годишно от неплатени мита, акцизи и ДДС", обяснява вестникът.


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Съб 18 мар 2006 19:31


Хайде сега да видим какво ще кажат тези, които порицаваха българина, че си оставял работата за последния момент. Аз като бях изпълнителен, какво стана? Три дена вися по опашките, не ходя на работа, губя пари и за какво? За да бъда в срок! Тези, които не си мръднаха пръста досега ще отидат и за два часа са готови! Тъпите (без извинение за израза!) ни управляващи заслужават народ като във Франция...


Потребителски аватар
MANIAK87
Мнения: 125
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец
Контакти:

Мнениеот MANIAK87 » Пон 20 мар 2006 19:36


та аз да кажа миналата сабота ходихме с бащата да си сменям номерата.бяхме там в 3 часа през ноща и си трагнахме чак в 5 вечерта да знаете кфо задрастване стана пред кат вав велико тарново тогас :) половин час ни на пред колите бяха на четери колони.
а и да кажа трябва да сте 2 души за да можете по барзо да минете единият да се предвижва с колата а другия да чака на опашките.
а пак и сеа като одалжиха срока нема кои знае колко нарот за смяна на номерата ако отидете 6а сте готови за най много 2 или 3 часа :roll:


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 20 мар 2006 19:48


Може ли някои да ми обясни какво трябва да се направи ако колата е със нов номер но със стар талон - трябвали да се смени сега до края на кампанията или може и след това и ако трябва то трябва ли да се мине заедно със всички по процедурата или опашката или може по директно, и трябва ли да се води колата или не?


Потребителски аватар
MANIAK87
Мнения: 125
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец
Контакти:

Мнениеот MANIAK87 » Пон 20 мар 2006 21:13


е как таи номера нов а талона стар има6 предвит онес талони дето се отварят като тетратка ли? :lol:
а и ако ти е нов номета за ко да го сменя6 е стига да ти е сас балгарското знаме на него :lol:


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Пон 20 мар 2006 23:05


номера си е със знаме обаче талона е от старите зелените
то ясно че номера няма да се сменя но май ще трябва талона да се смени


Потребителски аватар
Golf_GL
Мнения: 534
Регистриран на: Чет 30 дек 2004 10:26
Автомобил: Passat B5 Variant
Двигател: ADR 2000
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Golf_GL » Вто 21 мар 2006 8:19


Ако ти е нов номера талона не е задължително да се сменя!


Потребителски аватар
Милослав
Мнения: 3648
Регистриран на: Сря 29 мар 2006 11:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Милослав » Сря 29 мар 2006 11:34


e вие ме разбихте аз имам преглед до 02.07 и сега пак трябва да минавам заради тая смяна собственост, отделно, че трябва гражданска нова да си правя:shock
mod edit: zmej
правопис запазен


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Вто 04 апр 2006 18:32


КАТ-СДВР с препоръчителен график за подмяна на номерата


Разпределението е направено до края на май по общини



Направление "Пътна полиция" при КАТ-СДВР препоръчва на гражданите на столицата график по райони за подмяна на старите регистрационни табели на автомобилите, оповести пресцентърът на МВР.

Предлага се тази седмица, от 3 до 9 април, на ред за нови номера да чакат живеещите в общините "Възраждане", "Оборище" и "Сердика". Следват:

- от 10 до 16 април: "Красно село", "Подуене" и "Слатина", от 17 до 23 април "Изгрев", "Лозенец" и "Триадица",

- от 24 до 29 април: "Красна поляна", "Илинден" и "Надежда",

- от 1 до 7 май: "Искър", "Младост" и "Студентска",

- от 8 до 14 май: "Овча купел", "Люлин" и "Връбница,

- от 15 до 21 май: "Нови Искър" и "Кремиковци",

- от 22 до 27 май: "Панчарево" и "Банкя".


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Сря 05 апр 2006 8:39


:gives:
Поне триадица и и красно село да бяха по едно време та да може поне да видиш някой познат. Иначе идеята ми се вижда добра, самоче все някой няма да може да иде точно тогава и все нещо ще стане, та дано остане препоръчително.....


Потребителски аватар
MANIAK87
Мнения: 125
Регистриран на: Пон 19 дек 2005 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец
Контакти:

Мнениеот MANIAK87 » Съб 08 апр 2006 10:40


има ли някои които още не си е сменил номерата :?: :roll:


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Съб 08 апр 2006 10:42


днес 08:20 пак имаше опашки пред кат
явно има


Потребителски аватар
CellNet ™
Sheriff
Мнения: 2570
Регистриран на: Съб 07 авг 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Golf Capital of the World
Контакти:

Мнениеот CellNet ™ » Нед 28 май 2006 15:35


Собствениците на 550 хил. коли можели да съдят МВР


Насилствената подмяна на регистрационните табели противоречи на закона, категорични са от Съюза на застрахованите
25.05.2006


Собствениците на 550 хил. коли могат да съдят МВР заради принудителната подмяна на регистрационните табели. Същото могат да направят и тези, които след първи юни бъдат глобени заради старите номера, смятат от Съюза на застрахованите в България.

Организацията обжалва пред Върховния административен съд текстове от Наредбата на МВР за регистрацията, отчета, пускането в движение и спирането от движение на моторните превозни средства и на ремаркетата, теглени от тях.

Според председателя на съюза Георги Бакалов, атакуваната разпоредба въвежда задължително прилагане на български държавни стандарти (БДС 15980 и БДС ISO 7591), което противоречи на чл. 5 от Закона за националната стандартизация. Разпоредбата посочвала, че българските стандарти се прилагат доброволно.

"Към момента на приемане на обжалвания текст от наредбата спазването на посочените стандарти не е било задължително по закон. Такова задължение не може да бъде въведено с подзаконов нормативен акт", смята Бакалов.

В жалбата си съюзът иска отмяна разпоредбата на атакувания параграф. Независимо от решението на ВАС, от организацията обявиха, че ще заведат колективни искове в полза на ощетените лица.




Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта