2.При използване на импулсен режим на радара(тип изстрел т.е. не работи постоянно,а излъчва импулс колкото да ти засече скоростта-благодарности на Sir T) от страна на катаджиите нямаш никакъв шанс дори и с най -съвършенния радар детектор или антирадар.
явно темата кривна и ще взема да си кажа мнението ..
аз съм абсолютно съгласен с този цитат. Според личната ми статистика всички места където са ме излавяли са били след завой и други скатани места, на които човек налита изневиделица, т.е. и да имаш (анти)радар(детектор) кел файда щото и двамата вече си виждате мутрите. За откритите пространства също има опции, цък-цък колегиалност (примигването с фаровете, която бтв все повече почва да липсва нещо обаче

) и т.нар. от мен "пилотни-коли" особено подходящи за магистрално каране
така че радарите остават за другите изключително малко случай (поне при мен), в които си сам на пътя и бързаш. Като прибавиш и импулсните радари и други разни хитринки, на които са се понаучили ченгетата .. и нещо сметката вече хич не ми се вижда смислена за скъп радар
единствено с постоянното си присвирване радара ще те държи нащрек и ще си позволяваш по-малко скоростни волности
сега ако в кръвта си имаш бензин ... тогава никви ел джаджи няма да те спасят и по-добре си сипи още в-пауър
