Айде и аз ли съм за гарнитурка?! 1.8 ABS

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Вто 04 апр 2006 20:43


Може да не му е пресечено маслото,а да изгаря в цилиндрите антифриза ако пръстена на гарнитурата на главата е изяден вече.
При мен така беше,но и масло течеше.




Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 04 апр 2006 21:34


Премерих компресията - 1 цилиндър - 12,1 атмосфери, 2-ри 3-ти и 4 -ти - 12,5 атмосфери - бе той двигателя като нов бе, бре бре да му се не надяваш :screwy

За съжаление 99,9 % съм сигурен, че съм за гарнитура, нейната верица :mad:
Гьотсе ли да бъде или друга? Къде продават свестни гумички за клапаните?
ААааааа, полудявам от тоя ШИБАН двигател :mad: :mad: :mad: Налял съм в тоя пасатор повече пари, отколкото ми струваше старата кола :fight: :rocketwhore :laser
mod edit: wili98
разчиствам....


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 04 апр 2006 21:36


Колега според мен не си за гарнитура..
Ако беше продухала, щеше да имаш разлика в компресията на цилиндрите.. по-драстична..
Според мен течеш от някъде...
ама не можеш да го видиш...

Последна промяна от wili98 на Вто 04 апр 2006 21:42, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 04 апр 2006 21:41


Обзалагаш ли се :?:

Маменцето и пасаторско, на 166 хиляди я взех, видях и бриф-а, имам и сервизната книжка, а и колата сама си говори за себе си. И с риск да ме оплюете по-доволен бях от "капката" дето вероятно не си знаеше километрите. Как за 5 години юркане нищо не се обади, с изключение на скапаните ламарини.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 04 апр 2006 21:45


Е не се обзалагам... да не съм врачка.. па и не ми работи сферата..
Ама има редица други симптоми, а ти не казваш нито един...

Внимателна проверка....
Залягай.. пластмасите дето са термостатите ... радиатора...
наред..
Блъсни ако искаш и течност за запушване.. ако спре да харчи.. ша са убедиш че не е гарнитура..

Нема се плюем..
мое лично вчепатление, е че орелите имат по-серизен наклон към прегряване..
разбира се никой не е застрахован от такова чудо...


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 04 апр 2006 21:52


wili98 написа:...
Залягай.. пластмасите дето са термостатите ... радиатора...
наред...


Едно по едно съм сменил всичко - в момента не тече от никъде, главата си залагам. Абе гарнитура е, може да не съм царя на ДВГ-тата ама съм технически грамотен, а и за 24 години нон-стоп шофьорлък без влизане в сервизи / и викане на неволята/ все съм понаучил това-онова. :wink:


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 04 апр 2006 21:55


а радиаторчето в купето...

Все пак пробвай с течност за запушване..
Така или иначе, ще махаш главата.. ще изхвърлиш после течноста и ще промиеш мотора...


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Вто 04 апр 2006 22:04


wili98 написа:а радиаторчето в купето......


Опазил ме Господ - нищо му няма. Абе то работата е ясна, ама дано устиска още 150-тина километра, че в Събота трябва да ходя до Дупница и ... не знам, дано котка не ми мине път, че ще я ... :a boi de и кочината.


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Вто 04 апр 2006 22:11


бе как нема да устиска.. ве...
Аз съм прибирал голф от 300 километра, с 15 литра вода изхарчи.....
беше много зле..
ама немаше време за ремонти и требеше се пътува... нафрашкан догоре.. из витиня му изкарах ангелите...
чак едно трабанче щеше да ме изпреварва...


Потребителски аватар
Miki
Мнения: 1035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Miki » Сря 05 апр 2006 8:39


Мдаа, студена почти не пуши, като загрее и се изфорсира и си пушляви. Дали евентуално мога да мина метър с леко притягане на болтовете на главата или няма смисъл от упражнението?
Казаха ми къде продавали читави гарнитури - съвсем в началото на Ботевградско шосе, веднага след като се излезе от тунела на Подуене след светофара за Герена първия блок в дясно. Някой да го знае този магазин?


Потребителски аватар
zaro
Мнения: 2035
Регистриран на: Сря 19 яну 2005 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот zaro » Сря 05 апр 2006 8:45


Колега карай и си свиркай - едно нещо работи ли не го пипай.
Ай няма да ти казвам на мене колко антифриз и колко масло ми се губи че ще ти прилошее, ама вече не знам колко километра съм навъртял. А дупница е го е каде е....... чак пък да се скапе до там и обратно mhihi mhihi mhihi
Не ми се вярва :)


Потребителски аватар
silent
Мнения: 2618
Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот silent » Сря 05 апр 2006 8:54


Колега като запалиш колатаи почне да вади конденз отиди отзад и пробвай на вкус. От една капка няма да умреш. Ако не намериш сладникава жилка не се занимавай с глупости. Вероятността да имаш проблеми след въпросния ремонт е много голяма за да си позволиш с лека ръка отваряне залудо. Автомонтьорите в България като цяло са мърлячи и некадърници. Съжалявам за крайното мнение но много съм им набрал .


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Сря 05 апр 2006 9:26


Точно така ;) Карай и не се занимавай с глупости. И при мен е така от три години вече - когато е студено, отзад пуши като комин, и доливам от време на време антифриз. И при мен сълзи от гарнитурата на главата, но по-нататък ще я сменям. Изобщо не му се шашкай! Почти няма пасат, който да не го прави (до колкото съм забелязал аз... ) - на съседите е същото - доливат антифриз и те. И всеки го настъпва кой колкото може ;)


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Сря 05 апр 2006 10:33


и аз мога да го потвърдя ... 2-ката от как съм я взел харчи антифриз, много уплътнения много чудо смених и все нещо ново някъде излиза, закрепи се за малко и после пак почва. Веднъж толкова се бях притеснил, че е избила гарнитурата, че идваха да ме взимат от 70 километра разстояние и накрая нищо, още върви като луда :) и от време на време се долива :wink:


XeDoX
Мнения: 6
Регистриран на: Нед 02 окт 2005 21:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица
Контакти:

Мнениеот XeDoX » Чет 06 апр 2006 19:48


Сравни доколко са твърди маркучите с тия на друга кола,но загрята!Ако е гарнитура,стават доста твърди,в разш.съд мирише на газ и се виждат мехурчета в повече.При мен за две години-две гарнитури-сигурно главата е крива,а не съм я прегрявал и термостата е нов.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта