Може да не му е пресечено маслото,а да изгаря в цилиндрите антифриза ако пръстена на гарнитурата на главата е изяден вече.
При мен така беше,но и масло течеше.
Айде и аз ли съм за гарнитурка?! 1.8 ABS
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Премерих компресията - 1 цилиндър - 12,1 атмосфери, 2-ри 3-ти и 4 -ти - 12,5 атмосфери - бе той двигателя като нов бе, бре бре да му се не надяваш
За съжаление 99,9 % съм сигурен, че съм за гарнитура, нейната верица
Гьотсе ли да бъде или друга? Къде продават свестни гумички за клапаните?
ААааааа, полудявам от тоя ШИБАН двигател
Налял съм в тоя пасатор повече пари, отколкото ми струваше старата кола
mod edit: wili98
разчиствам....

За съжаление 99,9 % съм сигурен, че съм за гарнитура, нейната верица

Гьотсе ли да бъде или друга? Къде продават свестни гумички за клапаните?
ААааааа, полудявам от тоя ШИБАН двигател






mod edit: wili98
разчиствам....
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Колега според мен не си за гарнитура..
Ако беше продухала, щеше да имаш разлика в компресията на цилиндрите.. по-драстична..
Според мен течеш от някъде...
ама не можеш да го видиш...
Ако беше продухала, щеше да имаш разлика в компресията на цилиндрите.. по-драстична..
Според мен течеш от някъде...
ама не можеш да го видиш...
Последна промяна от wili98 на Вто 04 апр 2006 21:42, променено общо 1 път.
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Обзалагаш ли се
Маменцето и пасаторско, на 166 хиляди я взех, видях и бриф-а, имам и сервизната книжка, а и колата сама си говори за себе си. И с риск да ме оплюете по-доволен бях от "капката" дето вероятно не си знаеше километрите. Как за 5 години юркане нищо не се обади, с изключение на скапаните ламарини.

Маменцето и пасаторско, на 166 хиляди я взех, видях и бриф-а, имам и сервизната книжка, а и колата сама си говори за себе си. И с риск да ме оплюете по-доволен бях от "капката" дето вероятно не си знаеше километрите. Как за 5 години юркане нищо не се обади, с изключение на скапаните ламарини.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Е не се обзалагам... да не съм врачка.. па и не ми работи сферата..
Ама има редица други симптоми, а ти не казваш нито един...
Внимателна проверка....
Залягай.. пластмасите дето са термостатите ... радиатора...
наред..
Блъсни ако искаш и течност за запушване.. ако спре да харчи.. ша са убедиш че не е гарнитура..
Нема се плюем..
мое лично вчепатление, е че орелите имат по-серизен наклон към прегряване..
разбира се никой не е застрахован от такова чудо...
Ама има редица други симптоми, а ти не казваш нито един...
Внимателна проверка....
Залягай.. пластмасите дето са термостатите ... радиатора...
наред..
Блъсни ако искаш и течност за запушване.. ако спре да харчи.. ша са убедиш че не е гарнитура..
Нема се плюем..
мое лично вчепатление, е че орелите имат по-серизен наклон към прегряване..
разбира се никой не е застрахован от такова чудо...
- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
wili98 написа:...
Залягай.. пластмасите дето са термостатите ... радиатора...
наред...
Едно по едно съм сменил всичко - в момента не тече от никъде, главата си залагам. Абе гарнитура е, може да не съм царя на ДВГ-тата ама съм технически грамотен, а и за 24 години нон-стоп шофьорлък без влизане в сервизи / и викане на неволята/ все съм понаучил това-онова.

- Miki
- Мнения: 1035
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мдаа, студена почти не пуши, като загрее и се изфорсира и си пушляви. Дали евентуално мога да мина метър с леко притягане на болтовете на главата или няма смисъл от упражнението?
Казаха ми къде продавали читави гарнитури - съвсем в началото на Ботевградско шосе, веднага след като се излезе от тунела на Подуене след светофара за Герена първия блок в дясно. Някой да го знае този магазин?
Казаха ми къде продавали читави гарнитури - съвсем в началото на Ботевградско шосе, веднага след като се излезе от тунела на Подуене след светофара за Герена първия блок в дясно. Някой да го знае този магазин?
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега като запалиш колатаи почне да вади конденз отиди отзад и пробвай на вкус. От една капка няма да умреш. Ако не намериш сладникава жилка не се занимавай с глупости. Вероятността да имаш проблеми след въпросния ремонт е много голяма за да си позволиш с лека ръка отваряне залудо. Автомонтьорите в България като цяло са мърлячи и некадърници. Съжалявам за крайното мнение но много съм им набрал .
- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Точно така
Карай и не се занимавай с глупости. И при мен е така от три години вече - когато е студено, отзад пуши като комин, и доливам от време на време антифриз. И при мен сълзи от гарнитурата на главата, но по-нататък ще я сменям. Изобщо не му се шашкай! Почти няма пасат, който да не го прави (до колкото съм забелязал аз... ) - на съседите е същото - доливат антифриз и те. И всеки го настъпва кой колкото може 


и аз мога да го потвърдя ... 2-ката от как съм я взел харчи антифриз, много уплътнения много чудо смених и все нещо ново някъде излиза, закрепи се за малко и после пак почва. Веднъж толкова се бях притеснил, че е избила гарнитурата, че идваха да ме взимат от 70 километра разстояние и накрая нищо, още върви като луда
и от време на време се долива 


Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 98 госта