1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
restless
Мнения: 1118
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот restless » Пон 05 юли 2010 19:20


ITN написа:Предишната ми кола беше пасат В3 комби, 1,8 90к.с., климатик, на газ, изпреварването на извънградско беше цяло приключение: спирам климатика, свалям на по-ниска предавка,а понякога превключване на бензин. Сега карам пасат В4 1,9 ТДИ 90к.с, комби и си изпреварвам само с натискане на педала за газта.

Направо страх да го хване човек - сваляш на по-ниска предавка ?!?
Леле, това е едно много трудно упражнение, което се прави в продължение на десетки секунди... и сигурно трябва да се прави в момента на изпреварването, а не преди да го почнеш :bowdown :banghead:

Иначе Мечо Пух е казал - колкото повече, толкова повече.
Дано само никой не си поставя като спортна цел изпреварването на тирове.
:bishop




ivan_vitkow
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plowdiw

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот ivan_vitkow » Пон 05 юли 2010 20:48


Wizi написа:Виждам, че и тук освен Ауди форума си пуснал тема :]

makaron написа:имаше разлика и то не малка


Според мен по-скоро не е имало много прилика :D

AFN е приятен дизел, но може само да сънува за динамиката на помпа-дюза. Това важи с още повече сила и за 90 коня версията.

Има 90 коня версия с VTG и ако сравняваме него vs AFN 110 коня, то би следвало разликата да е минимална.

Като цяло турбо дизела има МНОГО по-голям въртящ момент от чист атмосферен агрегат, а това е "нещото", което кара колата да ускорява - НЕ конските сили. Следвайки тази елементарна логика няма да ти е трудно да си разрешиш дилемата!

Нещата биха се променили, ако към 1.8 прибавим едно "Т".... за цвят 8)

Това, което кара колата да ускорява по-добре или по-зле всъщност е приведения към колелата въртящ момент.
Например дизелов агрегат генериращ 300Нм при 2000об/мин губи от бензинов генериращ 200Нм при 4000об/мин.


Потребителски аватар
palikari
Мнения: 449
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
Двигател: BMM-2006
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот palikari » Пон 05 юли 2010 21:33


ivan_vitkow написа:
Wizi написа:Виждам, че и тук освен Ауди форума си пуснал тема :]

makaron написа:имаше разлика и то не малка


Според мен по-скоро не е имало много прилика :D

AFN е приятен дизел, но може само да сънува за динамиката на помпа-дюза. Това важи с още повече сила и за 90 коня версията.

Има 90 коня версия с VTG и ако сравняваме него vs AFN 110 коня, то би следвало разликата да е минимална.

Като цяло турбо дизела има МНОГО по-голям въртящ момент от чист атмосферен агрегат, а това е "нещото", което кара колата да ускорява - НЕ конските сили. Следвайки тази елементарна логика няма да ти е трудно да си разрешиш дилемата!

Нещата биха се променили, ако към 1.8 прибавим едно "Т".... за цвят 8)

Това, което кара колата да ускорява по-добре или по-зле всъщност е приведения към колелата въртящ момент.
Например дизелов агрегат генериращ 300Нм при 2000об/мин губи от бензинов генериращ 200Нм при 4000об/мин.


нещо се изказа неподготвен.


Потребителски аватар
vw_golf_4_tdi
Мнения: 1647
Регистриран на: Чет 09 юли 2009 23:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna
Контакти:

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот vw_golf_4_tdi » Пон 05 юли 2010 21:35


1.8 200НМ ?? 1.8Т има по малък въртящ от 1.9 110кс


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот hooligan_sk » Пон 05 юли 2010 21:36


ivan_vitkow написа:
Wizi написа:Виждам, че и тук освен Ауди форума си пуснал тема :]

makaron написа:имаше разлика и то не малка


Според мен по-скоро не е имало много прилика :D

AFN е приятен дизел, но може само да сънува за динамиката на помпа-дюза. Това важи с още повече сила и за 90 коня версията.

Има 90 коня версия с VTG и ако сравняваме него vs AFN 110 коня, то би следвало разликата да е минимална.

Като цяло турбо дизела има МНОГО по-голям въртящ момент от чист атмосферен агрегат, а това е "нещото", което кара колата да ускорява - НЕ конските сили. Следвайки тази елементарна логика няма да ти е трудно да си разрешиш дилемата!

Нещата биха се променили, ако към 1.8 прибавим едно "Т".... за цвят 8)

Това, което кара колата да ускорява по-добре или по-зле всъщност е приведения към колелата въртящ момент.
Например дизелов агрегат генериращ 300Нм при 2000об/мин губи от бензинов генериращ 200Нм при 4000об/мин.


Кой те излъга така mhihi Предавателните отношения не са чак толкова различни за да се случи примера ти :012:


ivan_vitkow
Мнения: 10
Регистриран на: Сря 18 ное 2009 16:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Plowdiw

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот ivan_vitkow » Пон 05 юли 2010 22:24


vw_golf_4_tdi написа:1.8 200НМ ?? 1.8Т има по малък въртящ от 1.9 110кс

Това означава ли, че е по-бавен?


Потребителски аватар
makaron
Мнения: 205
Регистриран на: Чет 18 фев 2010 14:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia
Контакти:

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот makaron » Пон 05 юли 2010 22:52


ivan_vitkow написа:
Wizi написа:Виждам, че и тук освен Ауди форума си пуснал тема :]

makaron написа:имаше разлика и то не малка


Според мен по-скоро не е имало много прилика :D

AFN е приятен дизел, но може само да сънува за динамиката на помпа-дюза. Това важи с още повече сила и за 90 коня версията.

Има 90 коня версия с VTG и ако сравняваме него vs AFN 110 коня, то би следвало разликата да е минимална.

Като цяло турбо дизела има МНОГО по-голям въртящ момент от чист атмосферен агрегат, а това е "нещото", което кара колата да ускорява - НЕ конските сили. Следвайки тази елементарна логика няма да ти е трудно да си разрешиш дилемата!

Нещата биха се променили, ако към 1.8 прибавим едно "Т".... за цвят 8)

Това, което кара колата да ускорява по-добре или по-зле всъщност е приведения към колелата въртящ момент.
Например дизелов агрегат генериращ 300Нм при 2000об/мин губи от бензинов генериращ 200Нм при 4000об/мин.


Благодаря за инфото :да: :beer


Потребителски аватар
K22
Мнения: 1978
Регистриран на: Пон 19 юни 2006 9:18
Автомобил: НИСАН Х ТРЕЙЛ
Двигател: 2200 Д 2005
Местоположение: Плевен

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот K22 » Вто 06 юли 2010 7:49


Major_Bobi написа:Аз карам Б5 АФН от много години.Понеже си го купих нов от магазин.110 коня са ти достатъчни ,за да си изпреварваш спокойно.Но има момент ,в който ако му сложиш чип,смениш разспръсквачи и още дребни ,но значими хитринки с около 600 лева инвестиция колата става много приличен автомобил,който не го е ''страх'' от резки изпреварвания ,било то и при изкачване.За мен 110 коня АФН е твоя мотор.Последният доказан боец 1.9 на ВАГ,който не се плаши от нафта на черно и е милионник от към километри...

Това е може би най -разумното и логично мнение. Благодаря и на всички останали!


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот vw_derby » Вто 06 юли 2010 8:07


ivan_vitkow написа:
vw_golf_4_tdi написа:1.8 200НМ ?? 1.8Т има по малък въртящ от 1.9 110кс

Това означава ли, че е по-бавен?

1.8 е мъртвец ,с турбо навървява ама харчииииии многооооо.АФН е твоя мотор колега. :да:


Потребителски аватар
Dead man
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 9978
Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
Автомобил: Hyundai Sonata 2007
Двигател: 2.0 16V 145HP
Местоположение: София,Дружба 1
Контакти:

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот Dead man » Вто 06 юли 2010 8:12


1.8 е мъртвец ,с турбо навървява ама харчииииии многооооо.


Не е точно така и за двете неща.... :screwy


Потребителски аватар
bobich
Мнения: 203
Регистриран на: Нед 27 юли 2008 19:41
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Варна

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот bobich » Вто 06 юли 2010 14:19


Предната ми кало беше Ауди 80 "91г. - 1,8М 90к.с. а сега карам Пасат Б5 110к.с. и разликата е огромна в ускоренитето. Иначе и Аудито ми вървеше с 200км/ч и Пасата върви с 200км/ч , но начина по който ги достига е мнооого различен.
П.П. с 2 ръце за 110к.с. дали АФН или АВГ все тая...


Потребителски аватар
vw_derby
Мнения: 1323
Регистриран на: Пон 24 дек 2007 19:57
Автомобил: audi a4
Двигател: AFN

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот vw_derby » Вто 06 юли 2010 22:34


Dead man написа:
1.8 е мъртвец ,с турбо навървява ама харчииииии многооооо.


Не е точно така и за двете неща.... :screwy



е кое не е така,нито 90 ,нито 125 коня вървят....са за изпреварване на тирове и 65 коня са му достатъчни на колегта,но не мисля ,че точно за това му трябва колата


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот rosen79 » Вто 06 юли 2010 23:27


velinsl написа: След като един ТИР се движи със 100-110 не виждам смисъл да се изпреварва.

Колега,по принцип всички тежкотоварни автомобили(ТИР е вид документ)са ограничени на 90км/ч.Има начин това ограничение да се премахне,но рядко се случва задкормилното устройство да е толкова "умно",че да кара такава машина с такива скорости.
А по темата само мога да кажа на колегата да скача на печката и няма да сбърка.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот milmar » Сря 07 юли 2010 0:16


rosen79 написа:
velinsl написа: След като един ТИР се движи със 100-110 не виждам смисъл да се изпреварва.

Колега,по принцип всички тежкотоварни автомобили(ТИР е вид документ)са ограничени на 90км/ч.Има начин това ограничение да се премахне,но рядко се случва...


Ам'ми , рядко :wink: , карат си и още как .

За автобусите да не говорим , имах случай този месец по трасето Сф - Рс един румънски автобус караше с 130+ :horror: . Не че това е малака скорост и на мен ми е необходима по-голяма , но в баира не удържа и ми се пречка . Тъкмо го изпреваря ... и наближавам населено място , там задължително си спазвам ограниченията , не само заради полицаите ... и той пак профучава покрай мен :evil: , скъса ми нервите .


theultimate
Мнения: 2140
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: 1,9 ТДИ 110к.с. и 1,8 90к.с.- поведение при изпреварване

Мнениеот theultimate » Сря 07 юли 2010 0:19


Редовно пътувам по маршрута София-Враца-Монтана. Бетоновозите на Hoolcim карат 100+. Тирове са ме изпреварвали и със 120, така че ограниченията май са само на теория.

По темата: на бензина му трябват обороти...примерно да върнеш четвърта или трета скорост. Ако караш с 90 на пета всяко TDI ще върви повече.

Само че си прецени за такъв малък пробег дали си струва да минаваш на дизел...със сигурност ще ти се оскъпи поддръжката в пъти спрямо 1.8 90 коня.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта