POLO G40 93г

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
keith_flint69
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keith_flint69 » Вто 19 дек 2006 19:12


И аз си взех едно такова, обаче е 91-ва, ама е голям самолет :) За сега съм адски доволен, само това че казвате че компресора е консоматив ме притеснява - но мисля че ако си давам по 300 кинта за обслужване на всеки 50 000км, както е правил предишния собственик няма да дава проблеми




Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 19 дек 2006 19:28


на 50 000???? хаха шегуваш се нали ....ако не се грижиш добре за него на всеки 10000 максимум го отпиши :)


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Вто 19 дек 2006 20:10


Ето тук има доста инфо откъм поддръжката на G40 и G60....
http://www.free.bol.bg/g40g60/support.html


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Вто 19 дек 2006 21:47


Един приятел имаше такава кола. Много бяга пустата. Не дава да се натисне педала да газта. При нормално каране гори много малко. От 240 км/ч. написани на километража стрелката стигаше до 220. До 3-та включително при рязко подаване на газта въртеше гуми. Единственото което не ми харесваше на тази кола е , че е много крехка. Мина през една голяма дупка и скъса греда и усука купето. После турбото сдаде багажа. Малко е тесничка при задната седалка, но ако на човек му трябва бегачка с малък двигател, колата си заслужава.


Потребителски аватар
keith_flint69
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keith_flint69 » Вто 19 дек 2006 22:53


Tyan написа:на 50 000???? хаха шегуваш се нали ....ако не се грижиш добре за него на всеки 10000 максимум го отпиши :)
Какво имаш в предвид - как да се грижа, нали именно тая профилактика е грижата за компресора


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Сря 20 дек 2006 9:14


Andrian_VT написа: Мина през една голяма дупка и скъса греда и усука купето.


Ква е била тая дупка бе баси да не е паднал в гранд каньон....дейба и дупките....


Потребителски аватар
DAXC
Мнения: 1219
Регистриран на: Съб 29 апр 2006 13:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Мнениеот DAXC » Сря 20 дек 2006 9:24


chefito написа:Ква е била тая дупка бе баси да не е паднал в гранд каньон....дейба и дупките....

Българска-национална


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 20 дек 2006 10:17


Много голяма моя дружка дето сме вилняли заедно като млади и сега е в Хонг Конг имаше audi tt, а след това култово корадо g60 с кожа, ел седалки,стъкла,огледала, климатроник и тн.... ..... той си беше купил 5 пълни ремонт кита наведнъж и си сменяше гумички и ремъци на всеки 15 000, когато колата стана на 100 000 километра възстанови изцяло целия компресор ....... колата се ръчкаше яко .......истината е че поради калпавата подръжка, на g lader-а не се гледа с добро око ..... има много хора които взимат колите ръчкат ги като за последно и после се вайкат от скъпата подръжка, спестяват пари и убиват иначе добрия мотор ....... ти си преценяваш какво да правиш ...аз лично ангренажния си ремък не оставям да седи в колата ми 50 000 км ...... :)


Потребителски аватар
keith_flint69
Мнения: 177
Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот keith_flint69 » Сря 20 дек 2006 17:06


Tyan написа:Много голяма моя дружка дето сме вилняли заедно като млади и сега е в Хонг Конг имаше audi tt, а след това култово корадо g60 с кожа, ел седалки,стъкла,огледала, климатроник и тн.... ..... той си беше купил 5 пълни ремонт кита наведнъж и си сменяше гумички и ремъци на всеки 15 000, когато колата стана на 100 000 километра възстанови изцяло целия компресор ....... колата се ръчкаше яко .......истината е че поради калпавата подръжка, на g lader-а не се гледа с добро око ..... има много хора които взимат колите ръчкат ги като за последно и после се вайкат от скъпата подръжка, спестяват пари и убиват иначе добрия мотор ....... ти си преценяваш какво да правиш ...аз лично ангренажния си ремък не оставям да седи в колата ми 50 000 км ...... :)
Абе то ясно - поддръжка му е майката - а и хубавото е че не е чак толкова скъпа :)



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: anton76 и 114 госта