



POLO G40 93г
- keith_flint69
- Мнения: 177
- Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Li4o
- Аватар:
- Мнения: 2800
- Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
Ето тук има доста инфо откъм поддръжката на G40 и G60....
http://www.free.bol.bg/g40g60/support.html
http://www.free.bol.bg/g40g60/support.html
Един приятел имаше такава кола. Много бяга пустата. Не дава да се натисне педала да газта. При нормално каране гори много малко. От 240 км/ч. написани на километража стрелката стигаше до 220. До 3-та включително при рязко подаване на газта въртеше гуми. Единственото което не ми харесваше на тази кола е , че е много крехка. Мина през една голяма дупка и скъса греда и усука купето. После турбото сдаде багажа. Малко е тесничка при задната седалка, но ако на човек му трябва бегачка с малък двигател, колата си заслужава.
- keith_flint69
- Мнения: 177
- Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Много голяма моя дружка дето сме вилняли заедно като млади и сега е в Хонг Конг имаше audi tt, а след това култово корадо g60 с кожа, ел седалки,стъкла,огледала, климатроник и тн.... ..... той си беше купил 5 пълни ремонт кита наведнъж и си сменяше гумички и ремъци на всеки 15 000, когато колата стана на 100 000 километра възстанови изцяло целия компресор ....... колата се ръчкаше яко .......истината е че поради калпавата подръжка, на g lader-а не се гледа с добро око ..... има много хора които взимат колите ръчкат ги като за последно и после се вайкат от скъпата подръжка, спестяват пари и убиват иначе добрия мотор ....... ти си преценяваш какво да правиш ...аз лично ангренажния си ремък не оставям да седи в колата ми 50 000 км ...... 

- keith_flint69
- Мнения: 177
- Регистриран на: Вто 19 дек 2006 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Абе то ясно - поддръжка му е майката - а и хубавото е че не е чак толкова скъпаTyan написа:Много голяма моя дружка дето сме вилняли заедно като млади и сега е в Хонг Конг имаше audi tt, а след това култово корадо g60 с кожа, ел седалки,стъкла,огледала, климатроник и тн.... ..... той си беше купил 5 пълни ремонт кита наведнъж и си сменяше гумички и ремъци на всеки 15 000, когато колата стана на 100 000 километра възстанови изцяло целия компресор ....... колата се ръчкаше яко .......истината е че поради калпавата подръжка, на g lader-а не се гледа с добро око ..... има много хора които взимат колите ръчкат ги като за последно и после се вайкат от скъпата подръжка, спестяват пари и убиват иначе добрия мотор ....... ти си преценяваш какво да правиш ...аз лично ангренажния си ремък не оставям да седи в колата ми 50 000 км ......

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: anton76 и 114 госта