Има ли разлика м/у 1.6 101кс и 1.6 101кс GT???

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 29 юли 2006 19:08


2.0 минава 1.6 по сички показатели освен разход.1.8 е по-маломощен и по бавен но се развърта в ниските обороти заради въртящия момент което дава предимство при нормално каране.1.6 е по мощен ,по-бърз и теоретично по икономичен ама него трябва да го караш с по висок оборот да му осетиш мощноста.На 1.8 се газифицира в пъти по-лесно и безпроблемно щото е моно.1.6 е по-нов и с по напреднали технологиии.1.8 има до кам 95 след тва е 1.6(ако не считаме 1.6 75 к.с.-които не е за препоръчване).Според АБирд 1.8 е наи-добрия мотор за Г3(и според мен ама е на по стари години и не е много лесно да намериш читав щото хората си ги пазат).
P.S.Някои знае ли как можеш да различиш окачването на ГТ от ГЛ-изобщо външната разлика между двете модификации.




Потребителски аватар
Ludia
Most Wanted
Мнения: 7924
Регистриран на: Пон 09 яну 2006 16:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Ludia » Съб 29 юли 2006 19:12


за окачването незнам, но задния мост е с дискови спирачки ;)
и не съм сигурен но ауспуха е двоен, като на ГТИ и ТДИ


Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6249
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VWGT » Съб 29 юли 2006 23:13


Rabbit_TDI написа:1.8 има до кам 95 след тва е 1.6(ако не считаме 1.6 75 к.с.-които не е за препоръчване).Според АБирд 1.8 е наи-добрия мотор за Г3(и според мен ама е на по стари години и не е много лесно да намериш читав щото хората си ги пазат).
P.S.Някои знае ли как можеш да различиш окачването на ГТ от ГЛ-изобщо външната разлика между двете модификации.


след 95-а също има 1.8 мотори, само че вече се водят ADZ а не ABS, като харектеристики са същите, сигурно има промени в електрониката само.

само по външен вид трудно могат да се различат, всички GT имат лайсни с надпис GT и двусекционни фарове. Надписани лайсни имат само GT, GTI и GTD/TDI. Задни дискове и двоен ауспух моя примерно няма (зашото е комби сигурно). ГТ е и тип вътрешно оборудване (спортни седалки, ел пакет и тн)


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Нед 30 юли 2006 12:26


а да ви питам притежателите на АЕК/AFT, колко ви е средния разход на гориво градско ивзънградско... и например с 10 литра колко км. изминавате

защото сега карам на бензин и искам да преценя каква е раликата между газ-бензин и ако крайната сметка излеза рзлика от рода на 2, 3 лева в полза на газта, то тогава няма никакъв смисъл от нея (може би има смисъл, но аз не карам толкова много (за една година нямам и 10 000км)


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Нед 30 юли 2006 13:30


разходът ми сега е около 9/100 км.


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Нед 30 юли 2006 13:54


emohrisstov написа:
Ludia написа:за кой мотрор говориш?
защото аз ти казах че с един колега си направихме дръпка от 3 старта и аз му взех 2 от 3, като аз бях на газ, а той на бензин.и двата голфа са сток!


значи говоря за 1.6 101кс по принцип примерно сравнен с 1.8 или 2.0!!Казвали са ми че в ниските обороти 1.6 бил по-тромав от по големите двигатели, заради по-малкия въртящ момент!! :wink:


Да, на ниски обороти е гола вода. Няма никаква мощност м/у 1000 и 2000 об/мин. Често се налага да включваш първа при завой 90 градуса независимо, че си в движение. Но след като качи оборотите е много добър.


Потребителски аватар
emohrisstov
Мнения: 1487
Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Село София
Контакти:

Мнениеот emohrisstov » Нед 30 юли 2006 14:58


Значи ще се взима по-голям май :)


Потребителски аватар
rusiq_24
Мнения: 1660
Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот rusiq_24 » Нед 30 юли 2006 15:07


Че то с АБФа мислиш ли че с 1000-2000об/мин има някой ама като стигне 3000-4000 откача :wink:


devil_vas
Мнения: 1367
Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот devil_vas » Нед 30 юли 2006 19:15


днес замерих на бензин

с 10 литра, изминах около 127,128 км. (да го кажем 130), с нормално каране, на моменти с цедки. абслоютно смесено - градско извънградско. с 10 литра газ изминавам 80-85 км.

е кажете, има ли смисъл газта... при положение че не карам много


Потребителски аватар
evgenyh
Мнения: 1405
Регистриран на: Пет 25 мар 2005 19:47
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: BSE 2005
Местоположение: София

Мнениеот evgenyh » Нед 30 юли 2006 19:39


мотора си върви много добре и приказките, че е куц съвсем не са верни :wink: разхода е 9,10/100 - градско и 6,6.5/100 извънградсо на бензин с нормално каране, не състезателно.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 31 юли 2006 9:25


VWGT написа:
Rabbit_TDI написа:1.8 има до кам 95 след тва е 1.6(ако не считаме 1.6 75 к.с.-които не е за препоръчване).Според АБирд 1.8 е наи-добрия мотор за Г3(и според мен ама е на по стари години и не е много лесно да намериш читав щото хората си ги пазат).
P.S.Някои знае ли как можеш да различиш окачването на ГТ от ГЛ-изобщо външната разлика между двете модификации.


след 95-а също има 1.8 мотори, само че вече се водят ADZ а не ABS, като харектеристики са същите, сигурно има промени в електрониката само.

само по външен вид трудно могат да се различат, всички GT имат лайсни с надпис GT и двусекционни фарове. Надписани лайсни имат само GT, GTI и GTD/TDI. Задни дискове и двоен ауспух моя примерно няма (зашото е комби сигурно). ГТ е и тип вътрешно оборудване (спортни седалки, ел пакет и тн)

Ми аз поне не бях виждал 1.8 след 95 по обяви сигорно са доста редки.А на моята имаспоилар на багажника и лаисни като на ГТ но няма надписи по тях и задните ми спирачки са барабани.Затова се чудех някои няма ли снимки на окачването на ГТ за да вида моето какво е.


zueka1
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 11 яну 2005 11:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот zueka1 » Пон 31 юли 2006 9:25


Разхода на газ ми е около 10 градско и около 8 извън с климатик и около 130-140 к.м. 1.6 АЕК


Потребителски аватар
GOLF_GT
Мнения: 156
Регистриран на: Чет 16 дек 2004 17:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София голф3 1.6 74kw AFT 96г.
Контакти:

Мнениеот GOLF_GT » Пон 31 юли 2006 11:44


Ludia написа:за окачването незнам, но задния мост е с дискови спирачки ;)
и не съм сигурен но ауспуха е двоен, като на ГТИ и ТДИ


Прав си така е. :lol:


Потребителски аватар
ickata
Мнения: 594
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот ickata » Пон 31 юли 2006 13:03


Мойто ГТ се оказа с допълнително слагани дискове отзад, така че не е задължително да има (ако не се лъжа зеленото ГТ на niki127 е с барабани). На външен (и вътрешен) вид ГТ-тата изглеждат точно като ГТИ-та с тази разлика че колелата са с 4 болта а на ГТИ-то са с 5 и че ножа на ГТИ-то е по-голям. АЕК не е лош мотор, вярно малко е слаб в ниските обороти но върви достатъчно добре. Разхода е между 9 и 10 градско както спомена колегата по-горе а с 120км/ч на магистралата е около 6.8. На дърпане (около 400м) е една идея по-слаб от 1.8 90кс, предполагам че на по-голямо разстояние АЕК/АФТ може да бие 1.8. Между АЕК и АФТ няма осезаема разлика във вървежа. А, и да не забравя, пак влиза в ниската данъчна ставка до 74kw.



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта