2.0 минава 1.6 по сички показатели освен разход.1.8 е по-маломощен и по бавен но се развърта в ниските обороти заради въртящия момент което дава предимство при нормално каране.1.6 е по мощен ,по-бърз и теоретично по икономичен ама него трябва да го караш с по висок оборот да му осетиш мощноста.На 1.8 се газифицира в пъти по-лесно и безпроблемно щото е моно.1.6 е по-нов и с по напреднали технологиии.1.8 има до кам 95 след тва е 1.6(ако не считаме 1.6 75 к.с.-които не е за препоръчване).Според АБирд 1.8 е наи-добрия мотор за Г3(и според мен ама е на по стари години и не е много лесно да намериш читав щото хората си ги пазат).
P.S.Някои знае ли как можеш да различиш окачването на ГТ от ГЛ-изобщо външната разлика между двете модификации.



Има ли разлика м/у 1.6 101кс и 1.6 101кс GT???
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Rabbit_TDI написа:1.8 има до кам 95 след тва е 1.6(ако не считаме 1.6 75 к.с.-които не е за препоръчване).Според АБирд 1.8 е наи-добрия мотор за Г3(и според мен ама е на по стари години и не е много лесно да намериш читав щото хората си ги пазат).
P.S.Някои знае ли как можеш да различиш окачването на ГТ от ГЛ-изобщо външната разлика между двете модификации.
след 95-а също има 1.8 мотори, само че вече се водят ADZ а не ABS, като харектеристики са същите, сигурно има промени в електрониката само.
само по външен вид трудно могат да се различат, всички GT имат лайсни с надпис GT и двусекционни фарове. Надписани лайсни имат само GT, GTI и GTD/TDI. Задни дискове и двоен ауспух моя примерно няма (зашото е комби сигурно). ГТ е и тип вътрешно оборудване (спортни седалки, ел пакет и тн)
-
- Мнения: 1367
- Регистриран на: Съб 08 апр 2006 13:25
- Автомобил: BMW 330Cd 261hp 591nm
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
а да ви питам притежателите на АЕК/AFT, колко ви е средния разход на гориво градско ивзънградско... и например с 10 литра колко км. изминавате
защото сега карам на бензин и искам да преценя каква е раликата между газ-бензин и ако крайната сметка излеза рзлика от рода на 2, 3 лева в полза на газта, то тогава няма никакъв смисъл от нея (може би има смисъл, но аз не карам толкова много (за една година нямам и 10 000км)
защото сега карам на бензин и искам да преценя каква е раликата между газ-бензин и ако крайната сметка излеза рзлика от рода на 2, 3 лева в полза на газта, то тогава няма никакъв смисъл от нея (може би има смисъл, но аз не карам толкова много (за една година нямам и 10 000км)
- mishu
- Мнения: 607
- Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
emohrisstov написа:Ludia написа:за кой мотрор говориш?
защото аз ти казах че с един колега си направихме дръпка от 3 старта и аз му взех 2 от 3, като аз бях на газ, а той на бензин.и двата голфа са сток!
значи говоря за 1.6 101кс по принцип примерно сравнен с 1.8 или 2.0!!Казвали са ми че в ниските обороти 1.6 бил по-тромав от по големите двигатели, заради по-малкия въртящ момент!!
Да, на ниски обороти е гола вода. Няма никаква мощност м/у 1000 и 2000 об/мин. Често се налага да включваш първа при завой 90 градуса независимо, че си в движение. Но след като качи оборотите е много добър.
- emohrisstov
- Мнения: 1487
- Регистриран на: Съб 18 мар 2006 14:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Село София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
VWGT написа:Rabbit_TDI написа:1.8 има до кам 95 след тва е 1.6(ако не считаме 1.6 75 к.с.-които не е за препоръчване).Според АБирд 1.8 е наи-добрия мотор за Г3(и според мен ама е на по стари години и не е много лесно да намериш читав щото хората си ги пазат).
P.S.Някои знае ли как можеш да различиш окачването на ГТ от ГЛ-изобщо външната разлика между двете модификации.
след 95-а също има 1.8 мотори, само че вече се водят ADZ а не ABS, като харектеристики са същите, сигурно има промени в електрониката само.
само по външен вид трудно могат да се различат, всички GT имат лайсни с надпис GT и двусекционни фарове. Надписани лайсни имат само GT, GTI и GTD/TDI. Задни дискове и двоен ауспух моя примерно няма (зашото е комби сигурно). ГТ е и тип вътрешно оборудване (спортни седалки, ел пакет и тн)
Ми аз поне не бях виждал 1.8 след 95 по обяви сигорно са доста редки.А на моята имаспоилар на багажника и лаисни като на ГТ но няма надписи по тях и задните ми спирачки са барабани.Затова се чудех някои няма ли снимки на окачването на ГТ за да вида моето какво е.
- ickata
- Мнения: 594
- Регистриран на: Пон 08 ное 2004 9:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Мойто ГТ се оказа с допълнително слагани дискове отзад, така че не е задължително да има (ако не се лъжа зеленото ГТ на niki127 е с барабани). На външен (и вътрешен) вид ГТ-тата изглеждат точно като ГТИ-та с тази разлика че колелата са с 4 болта а на ГТИ-то са с 5 и че ножа на ГТИ-то е по-голям. АЕК не е лош мотор, вярно малко е слаб в ниските обороти но върви достатъчно добре. Разхода е между 9 и 10 градско както спомена колегата по-горе а с 120км/ч на магистралата е около 6.8. На дърпане (около 400м) е една идея по-слаб от 1.8 90кс, предполагам че на по-голямо разстояние АЕК/АФТ може да бие 1.8. Между АЕК и АФТ няма осезаема разлика във вървежа. А, и да не забравя, пак влиза в ниската данъчна ставка до 74kw.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 104 госта