плазмена бобина ????

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 10 авг 2006 1:45


Подкрепям горното мнение, аз на Голфа имах такова в рамките 2.5 годин.

Никви Проблеми, доволен съм наистина от динамиката на колата... разхода да е паднал с макс 0.5/100 но имаше увеличаване на макс V до 200км/ч на АБС двигател на синхро.

Сега го махнах и ще го слагам на джипа, така че ще пиша като видя резултата

8)




Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: плазмена бобина ????

Мнениеот kris11 » Чет 10 авг 2006 7:51


musura написа:
kris11 написа:...


И какво общо има TS с така наречения плазмен катализатор?

quote]

Май темата беше за:плазмена бобина ????
Това изобретени дава продължителна искра. Именно това го има при TS a.
И не се заяждай


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Re: плазмена бобина ????

Мнениеот musura » Чет 10 авг 2006 8:17


kris11 написа:И не се заяждай


Не се заяждам :) Просто "самолетите" са познати на хората и мисля, че всеки е наясно с предимствата и недостатъците им :)


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Чет 10 авг 2006 13:12


При TS (Twin Spark) на Алфа Ромео това не значи дълга искра, ами две отделни искри от по-голямата свещ и от другата. Тоест самото означение си е "две искри", а не продължителна една искра. При този плазмен катализатор просто искрата е по-голяма, и не мога да разбера какво толкова има да се мисли ;) Аз ако имах 250 лева, веднага отивам и го слагат. Просто има резултат и това вече го казват много хора, които са го слагале ;)


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13541
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот kris11 » Чет 10 авг 2006 21:11


VW_FEN написа:При TS (Twin Spark) на Алфа Ромео това не значи дълга искра, ами две отделни искри от по-голямата свещ и от другата. Тоест самото означение си е "две искри", а не продължителна една искра. ;)

Нa 8 V свещите са еднакви по големина.бобините са навън до акумулатор. На 16 V свещите са голяма и малка.На свеща е и бобината.


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Чет 10 авг 2006 21:18


Фен ела да видиш за 250 лева как ше ти дигна мощтноста на двигатела. Като го заредим 20 пъти с керосин и немаш нужда от плазмени бобини. Сичко ше стане плазмено. :shock :)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 10 авг 2006 21:47


blacki написа:Фен ела да видиш за 250 лева как ше ти дигна мощтноста на двигатела. Като го заредим 20 пъти с керосин и немаш нужда от плазмени бобини. Сичко ше стане плазмено. :shock :)


и после нема да остане нищо от тоя двигател :idea:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Чет 10 авг 2006 21:52


asskoGTI написа:
blacki написа:Фен ела да видиш за 250 лева как ше ти дигна мощтноста на двигатела. Като го заредим 20 пъти с керосин и немаш нужда от плазмени бобини. Сичко ше стане плазмено. :shock :)


и после нема да остане нищо от тоя двигател :idea:

Мдам ама ако искаш да сменяш мотора ръгай здраво и кой оцелее.... :D


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Чет 10 авг 2006 22:06


Пробвано е вече, с едни приятели сипвахме 10-12:1 бензин:керосин на един Вартбург :lol:

Вървеше, та се късаше 8)


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Чет 10 авг 2006 22:08


prj57 написа:Пробвано е вече, с едни приятели сипвахме 10-12:1 бензин:керосин на един Вартбург :lol:

Вървеше, та се късаше 8)

и сигурно е метал огньове през карбуратора и през "гърнето" отзаде mhihi
са ше кажеп че и двутактовия е бил :arrow:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пет 11 авг 2006 0:54


Обърнахме темата на бит пазар....

Не виждам къде е спора по въпроса с плазмата...

По данни, бобината на Голф-а дава някъде 16000 волта, това чудо дава някъде 40000.... по яка искра, по добра турболентност и възпламеняване на сместта в цилиндъра, щото и с налягането трябва да се бори :wink:

Правил съм опити, например почти спрял вкарвам 3та и давам газ - ми колата не сеца хич и бавно бавно започва да засилва, без плазмата направо си плюех бъбреците и колата гаснеше.... има сравнително по добър ряз и по нервна на оборотите, не задържа ами ги връща по бурзо и по рязко...

Пак казвам, от гледна точка на икономия не очаквах нищо и ефекта е почти нищожен, но колата вървеше по добре за същия разход


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 11 авг 2006 9:00


kris11 написа:
VW_FEN написа:При TS (Twin Spark) на Алфа Ромео това не значи дълга искра, ами две отделни искри от по-голямата свещ и от другата. Тоест самото означение си е "две искри", а не продължителна една искра. ;)

Нa 8 V свещите са еднакви по големина.бобините са навън до акумулатор. На 16 V свещите са голяма и малка.На свеща е и бобината.


Аха... ясно. Начи само на 16в са голяма малка... ок. :) Блеки, шшшт ;) с керосин всеки може ;) Ама пусти пари... аз кат спестя малко отивам при prj57 за информация, щото съм очарован от вървенето на неговия голф (един път видях как се опъва на GTI и това ми беше достатъчно ;))


Потребителски аватар
asskoGTI
Мнения: 778
Регистриран на: Нед 05 юни 2005 18:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот asskoGTI » Пет 11 авг 2006 10:08


prj57 написа:Обърнахме темата на бит пазар....

Не виждам къде е спора по въпроса с плазмата...

По данни, бобината на Голф-а дава някъде 16000 волта, това чудо дава някъде 40000.... по яка искра, по добра турболентност и възпламеняване на сместта в цилиндъра, щото и с налягането трябва да се бори :wink:

Правил съм опити, например почти спрял вкарвам 3та и давам газ - ми колата не сеца хич и бавно бавно започва да засилва, без плазмата направо си плюех бъбреците и колата гаснеше.... има сравнително по добър ряз и по нервна на оборотите, не задържа ами ги връща по бурзо и по рязко...

Пак казвам, от гледна точка на икономия не очаквах нищо и ефекта е почти нищожен, но колата вървеше по добре за същия разход



нали говориме за така нареченото плазмено запалване-това което се сменя:бубина,запалителна кознола и ламбда сонда(ако има)

мисля че точно ти беше пускал линка към подробната информация за това устройство


black`
Мнения: 3377
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Global

Мнениеот black` » Пет 11 авг 2006 11:01


VW_FEN написа:
kris11 написа:
VW_FEN написа:При TS (Twin Spark) на Алфа Ромео това не значи дълга искра, ами две отделни искри от по-голямата свещ и от другата. Тоест самото означение си е "две искри", а не продължителна една искра. ;)

Нa 8 V свещите са еднакви по големина.бобините са навън до акумулатор. На 16 V свещите са голяма и малка.На свеща е и бобината.


Аха... ясно. Начи само на 16в са голяма малка... ок. :) Блеки, шшшт ;) с керосин всеки може ;) Ама пусти пари... аз кат спестя малко отивам при prj57 за информация, щото съм очарован от вървенето на неговия голф (един път видях как се опъва на GTI и това ми беше достатъчно ;))

prj57 Е вече с джип. :deal mhihi :търсачкаа :Пената



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта