Източване на маслото през отвора за пръчката.
Аз преди 4 год свалях капака на картера - нова гарнитура му сложих - каква гняс имаше наслоена по дънот му...няма оттичане такова нещо. Измито и изчистено беше всичко, включително промивка на мотора с добавка , Сложих масло , сложих и УМ, оттогава маслото ми е бистро и чисто до преди смяната му......
- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Andrian_VT написа:Лично мое мнение е, че този метод за източване на маслото е противопоказен за автомобилите.
Защо пропката за смяна на маслото е в най-ниската точка на двигателя?
Защо пропкте на доста модели автомобили са магнитни?
Нали като работи двигателя се получава триене-дори и минимално. Отделят се метални микроскопични частици, които се отаяват на дъното на картера. За това е магнитната пропка за да ги привлече и да ги задържи на дъното. Ами маслото когато работи във висок температурен режим в продължение на хиляди километри, нали и то почва да губи качества и се получават утайки които се утаяват на дъното. Според вас с маркуч като се изпомпва маслото дали ще се изсмучат тези боклуци от дъното на картера?
С това съм съгласен


- a_varna
- Мнения: 4
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
проБка колега проБББкаAndrian_VT написа:Лично мое мнение е, че този метод за източване на маслото е противопоказен за автомобилите.
Защо пропката за смяна на маслото е в най-ниската точка на двигателя?
Защо пропкте на доста модели автомобили са магнитни?
Нали като работи двигателя се получава триене-дори и минимално. Отделят се метални микроскопични частици, които се отаяват на дъното на картера. За това е магнитната пропка за да ги привлече и да ги задържи на дъното. Ами маслото когато работи във висок температурен режим в продължение на хиляди километри, нали и то почва да губи качества и се получават утайки които се утаяват на дъното. Според вас с маркуч като се изпомпва маслото дали ще се изсмучат тези боклуци от дъното на картера?

- vit_autosofia
- Мнения: 2544
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
- Kozunak
- Мнения: 2105
- Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
и според мен няма грижи от тая "технология", но по-добре си е стария и изпитан метод.аз самия имах проблем като купих колата с пробката на картера.някой предвидлив италианец я беше затегнал с пистолет за гуми ли или доста си беше поиграл да я затяга.другия вариант е да беше клеясала точно щото май през целия живот на колата така са й сменяли маслото през пръчката.незнам какво е било но резултата беше един скъсан ключ, много пот с втори ключ плюс тръба към метър и нещо
и пак не се отви гадта и и се загладиха ръбовете.оттам се ядосахме и с едно телоподаващо заварихме за старата пробка една от закалена стомана (старата май беше от нещо меко като алуминий не съм сигурен.и са нямам проблеми.но беше ебаси играчката точно поради липсата на такъв уред спринцовка. 


- L&R
- Мнения: 9371
- Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
- Автомобил: CCC
- Двигател:
- Местоположение: coffeeforums.bg
- Контакти:
Последна промяна от L&R на Чет 24 авг 2006 20:54, променено общо 1 път.
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
L&R написа:На мястото на пробката на картера.оня болт дето като го развият потича маслото от двигателя
е те тва е обяснение! респект! първия дет ми обяснява така, че да разбера всяка думичка!
да разбирам ли, че ако си намера тва кранче и мога да го завия аз и после само да врътна кранчето кат искам да източа маслото?
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта