Източване на маслото през отвора за пръчката.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Сря 23 авг 2006 8:33


Аз преди 4 год свалях капака на картера - нова гарнитура му сложих - каква гняс имаше наслоена по дънот му...няма оттичане такова нещо. Измито и изчистено беше всичко, включително промивка на мотора с добавка , Сложих масло , сложих и УМ, оттогава маслото ми е бистро и чисто до преди смяната му......




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 23 авг 2006 17:30


Andrian_VT написа:Лично мое мнение е, че този метод за източване на маслото е противопоказен за автомобилите.
Защо пропката за смяна на маслото е в най-ниската точка на двигателя?
Защо пропкте на доста модели автомобили са магнитни?
Нали като работи двигателя се получава триене-дори и минимално. Отделят се метални микроскопични частици, които се отаяват на дъното на картера. За това е магнитната пропка за да ги привлече и да ги задържи на дъното. Ами маслото когато работи във висок температурен режим в продължение на хиляди километри, нали и то почва да губи качества и се получават утайки които се утаяват на дъното. Според вас с маркуч като се изпомпва маслото дали ще се изсмучат тези боклуци от дъното на картера?

С това съм съгласен :wink: :wink:


Потребителски аватар
a_varna
Мнения: 4
Регистриран на: Сря 23 авг 2006 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот a_varna » Сря 23 авг 2006 17:44


Andrian_VT написа:Лично мое мнение е, че този метод за източване на маслото е противопоказен за автомобилите.
Защо пропката за смяна на маслото е в най-ниската точка на двигателя?
Защо пропкте на доста модели автомобили са магнитни?
Нали като работи двигателя се получава триене-дори и минимално. Отделят се метални микроскопични частици, които се отаяват на дъното на картера. За това е магнитната пропка за да ги привлече и да ги задържи на дъното. Ами маслото когато работи във висок температурен режим в продължение на хиляди километри, нали и то почва да губи качества и се получават утайки които се утаяват на дъното. Според вас с маркуч като се изпомпва маслото дали ще се изсмучат тези боклуци от дъното на картера?
проБка колега проБББка :)


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 24 авг 2006 5:43


Лично аз сменявам масло на топъл двигател(не горещ)защото маслото е по редичко в случая.След което при свалена пробка наливам около 300гр.чисто масло за да подкара мърсотията от картера.Като потече чисто масълце завивам пробката сменям филтъра и наливам маслото.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Чет 24 авг 2006 7:08


и според мен няма грижи от тая "технология", но по-добре си е стария и изпитан метод.аз самия имах проблем като купих колата с пробката на картера.някой предвидлив италианец я беше затегнал с пистолет за гуми ли или доста си беше поиграл да я затяга.другия вариант е да беше клеясала точно щото май през целия живот на колата така са й сменяли маслото през пръчката.незнам какво е било но резултата беше един скъсан ключ, много пот с втори ключ плюс тръба към метър и нещо :lol: и пак не се отви гадта и и се загладиха ръбовете.оттам се ядосахме и с едно телоподаващо заварихме за старата пробка една от закалена стомана (старата май беше от нещо меко като алуминий не съм сигурен.и са нямам проблеми.но беше ебаси играчката точно поради липсата на такъв уред спринцовка. :?


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2193
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Чет 24 авг 2006 12:18


На мен са ми казвали и една друга хитрост: отваряш пробката и чакаш, докато спре да тече маслото (да е загряло достатъчно ДВГ-то, за да изтече по-лесно маслото) и после с въздух под налягане горе в отвора за сипване на масло, та излиза и още мръсно :wink:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Чет 24 авг 2006 14:04


аз па си нямах работа да се оплаквам тука ..... днеска смених маслото през пръчката щото пробката пак се преееба....са ше търся някой с телоподаващо да завариме по стабилна гайка да я пазкарам. :? е са се обаждам в юнито да поръчам пробка оригинална.ужас.ебаси каръщината. :roll:


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 24 авг 2006 14:14


Сега ще се разтърся къде гледах, значи завива се клапан вместо пробка да няма отвий завий, много интересно.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 24 авг 2006 20:16



Последна промяна от L&R на Чет 24 авг 2006 20:54, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Чет 24 авг 2006 20:52


я за непросветените кат мен - тва под колата ли се монтира или под капака?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 24 авг 2006 20:57


На мястото на пробката на картера.

:lol: оня болт дето като го развият потича маслото от двигателя :lol:


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Чет 24 авг 2006 21:13


L&R написа:На мястото на пробката на картера.

:lol: оня болт дето като го развият потича маслото от двигателя :lol:


е те тва е обяснение! респект! първия дет ми обяснява така, че да разбера всяка думичка!

да разбирам ли, че ако си намера тва кранче и мога да го завия аз и после само да врътна кранчето кат искам да източа маслото?


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Чет 24 авг 2006 21:24


ахам това е идеята
бързо, лесно и чисто.


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Чет 24 авг 2006 22:20


хахаха баси якото като канелка на буре с сливова....има ли някаква информация има ли го в наща родина това нещо?!че ми предстои да купувам пробка от Юнито а там както всички знаем нищо не е както изглежда та с радост бих ги прескочил. 8)


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пет 25 авг 2006 7:51


L&R написа:ахам това е идеята
бързо, лесно и чисто.

веднага се сещам ако искаш на някой да му скроиш мръсен номер колко лесно става вече :))))



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта