Като са прости така беше. Имаше - носеха се от братският Съв.Съюз, а после и тука се правеха спец. щанги за отлепяне.Имаха пета /плочка за натискане на гумата, една скоба ,мкоято се закача за отвор на джантата/ не за закрепващ/ и лост.Натиска се лоста /рамо/ когато е закачена скобата и чрез преместване по кръга на 2-3 пъти гумата се отлепя.цена 1,7 рубли, тука ги пуснаха по около 3- 4лв.Все още азполагам с оригинална руска.
Ръчно монтиране/демонтиране на гума от джанта.
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
[quote="B4/101"]Въпросът ти ме върна в далечната епоха на соц колите, когато това с щангите и скачането по гумата да се отлепи от джантата си беше практика
quote]
Като са прости така беше. Имаше - носеха се от братският Съв.Съюз, а после и тука се правеха спец. щанги за отлепяне.Имаха пета /плочка за натискане на гумата, една скоба ,мкоято се закача за отвор на джантата/ не за закрепващ/ и лост.Натиска се лоста /рамо/ когато е закачена скобата и чрез преместване по кръга на 2-3 пъти гумата се отлепя.цена 1,7 рубли, тука ги пуснаха по около 3- 4лв.Все още азполагам с оригинална руска.
Като са прости така беше. Имаше - носеха се от братският Съв.Съюз, а после и тука се правеха спец. щанги за отлепяне.Имаха пета /плочка за натискане на гумата, една скоба ,мкоято се закача за отвор на джантата/ не за закрепващ/ и лост.Натиска се лоста /рамо/ когато е закачена скобата и чрез преместване по кръга на 2-3 пъти гумата се отлепя.цена 1,7 рубли, тука ги пуснаха по около 3- 4лв.Все още азполагам с оригинална руска.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 85 госта