Газови амортесьори

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Сря 04 окт 2006 20:07


Знам ама един път се прави :wink:
Слагай маслени хем возията е по комфортна хем по евтино ако не си скрит състезател :arrow: За спортни амортесьори трябва да сменяш и пружини :wink:




Потребителски аватар
inter
Мнения: 141
Регистриран на: Вто 19 апр 2005 1:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот inter » Сря 04 окт 2006 20:38


Тройките GTI 115 и 150 HP си излизат оригинално с маслени амортисьори , така че явно и маслените си имат своите предимства за да ги вграждат първоначално и то в по спортни версии на Голф.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 04 окт 2006 21:03


inter написа:150 HP си излизат оригинално с маслени амортисьори


за това твърдение не съм сигурен, но ми звучи абсурдно, все едно и завоско с газова уредба да излизат ...


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Сря 04 окт 2006 21:06


Благодаря ви за вниманието,наистина ми помогнахте,ще сложа маслени,за да не си усложнявам живота допълнително.


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Сря 04 окт 2006 21:11


Aз съм с маслени и съм доволен но със газови е по стабилна колата защото действат и в двете посоки :wink:


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Сря 04 окт 2006 21:36


Жоро написа:Благодаря ви за вниманието,наистина ми помогнахте,ще сложа маслени,за да не си усложнявам живота допълнително.


Как ще ти се усложни живота от газови :?: :dontknow: Според мен е грешка да слагаш маслени. Вече ти написаха: Билщайн газови е най-доброто решение и според мене.

Преди карах СААБ с такива и с гуми 205/55/16 и бях страшно доволен от тях. При спотно каране по планински завои (говоря за над 120 - 140 км/ч) колата не мърдаше, а беше доста тежка. Правих ги луди тези с "комфортните" амортесьори. Имаше оргомна разлика и с оригиналните заводски които също бяха газови.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Сря 04 окт 2006 21:59


Ако сложа газови ще трябва ли да сменям и пружините,които сега са високи?Колата ми е с лек тунинг-ниски преден спойлер и прагове и ако стане по-ниска няма как да се кара по нашите пътища,особено зимата.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 04 окт 2006 22:33


няма да се промени височината, ако не пипаш пружините. Вземи си 4 хубави амортисьора, за 30 лева спестени, не си струва да купуваш "куча марка"


Потребителски аватар
ANNIHILATOR
Мнения: 1427
Регистриран на: Чет 11 авг 2005 9:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Петрич
Контакти:

Мнениеот ANNIHILATOR » Сря 04 окт 2006 22:46


Преди да си откъртя в една яма единия амортесьор (преден десен) си бях с оригиналните маслени. Е чесно казано спеше колицата. След злополуката съм с Монро - газови и направо ми идва да ги подаря на някой. цялото табло се разскърца ........... за бъбреците не ми се говори.
При първа финансова възможност ги хвърлям тези и си взимам маслени.
Това все пак е моето мнение, но аз обичам да шофирам внимателно и разъмно и държа повече на комфорта от колкото на спорта.


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 04 окт 2006 22:51


при хубавите газови няма проблем с комфорта - имат една зона на нечувствителност, при която се държат като нормални маслени амортисьори, но при рязка промяна (дупка или рязка промяна на посоката - заобикаляне на нещо с по-висока скорост) се държат като газови - втвърдяват се и не позволяват да се разлюлее колата ... затова казвам - хубави газови, вместо някакви ментак газови :)


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Мнениеот L&R » Сря 04 окт 2006 22:53


inter написа:Тройките GTI 115 и 150 HP си излизат оригинално с маслени амортисьори , така че явно и маслените си имат своите предимства за да ги вграждат първоначално и то в по спортни версии на Голф.



4-ката е с газови от завода :roll:


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот alien1 » Чет 05 окт 2006 7:42


Аз съм с Монро газови отзад. Сложих ги преди около 4 месеца. До момента съм супер доволен. Разлика в твърдостта на возене не съм усетил или е толкова малка, че не ми прави впечатление. А и са с 3 години гаранция са.
Отпред съм със Закс маслени на година и 3 месеца, ама вече ги усещам, че 2 пълни години колкото им е гаранцията май няма да изкарат.
Това е супер глупост, че Монро били калпави. Просто продават много такива ментета и ако попадне човек на такива е нормално да ги мисли за калпави.
Все пак прочетох и няколко негативни мнения за Билщайн тук във форума, които са силно прехвалени според мен.
Но опредлено мога да кажа че газовите придават много по-добра стабилност на колата при по-динамично шофиране, а то в България с тия дупки, ями и трапове и да не иска човек кара доста динамично. Имам предвид резки завой, бързо намаляване на скоростта, влизане в дупки със по-висока скорост и т.н.
Отпред заминат ли ми Закса ще сложа пак Монро газови и ще забравя за смяна през следващите 2-3 години, а дотогава кой знае дали няма да съм сменил колата.


Потребителски аватар
DOHC
Мнения: 419
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DOHC » Чет 05 окт 2006 7:46


inter написа:Тройките GTI 115 и 150 HP си излизат оригинално с маслени амортисьори , така че явно и маслените си имат своите предимства за да ги вграждат първоначално и то в по спортни версии на Голф.


Мойта оригинално си е излезнала с газови - явно е някакъв много спешъл едишън... :D :D ... Съмнявам се да има АБФ с оригинални маслени!! :wink:


Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Пет 06 окт 2006 7:55


И аз планирам смяна на амортисьори и задни пружини (ако не и предни ...) Замислям се за Kayaba, слагали ги на много стандартни нови коли в заводите ... вие какво мислите? Аз съм групата на супер динамичните състезатели по пътя - искам една идея по-комфортно от спортното окачване :D


Ето им сайта на БГ http://www.kosser.net/Products/Kayaba.htm


Потребителски аватар
dxd
Мнения: 1174
Регистриран на: Съб 11 фев 2006 11:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот dxd » Пет 06 окт 2006 10:00


М да много динамични състезатели има тук :lol: Газови на катафалки които набират по бавно от балканчето ми :?: :lol:
Другарю Каишев не отива на добре..... :lol:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта