Трансмисионно масло VW
- tyo
- Мнения: 1884
- Регистриран на: Вто 01 фев 2005 23:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: в покрайнините на EU
- Контакти:
Последна промяна от tyo на Чет 12 окт 2006 14:01, променено общо 1 път.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колега, когато питах тук ми казаха такава цена /около 20 лв./л./ за трансмисионно 75/90 /ВАГ си пише на него, бяла туба, има емблемите на ФВ и Ауди/ ПОЛУсинтетика. Същото, но синтетично отиваше над 50 лв./л. Хубаво, но моята кутия събира 3.1 л. Накрая сипах АЦ Делко 75/90 полусинтетика /13-14 лв./л./, белгийско, като заплатих само точното количество, което кутията погълна /а не 4 опаковки, от които биха ми останали 0.9 л./ и 8 лв. за труд. Кутията превключва перфектно /както и до тогава/ вече над 3к км. с преобладаващо градско шофиране. Знам, че пълна синтетика е точното масло, но това просто ще го сменя отново след 40-50к км., ако автомобила е все още мой.
- nando 16v
- Мнения: 1434
- Регистриран на: Сря 05 апр 2006 13:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
vasstop написа:Пичага, колегата пита за трансмисионно, а не за двигателно масло.
Трансмисионно (обикновено скорости, диференциал) на Лики Моли - 18лв/л.
Можеш да провериш и за цени в магазините на Шкода, ще бъде същото, но с по-ниска цена.
Да знам че става въпрос за трансмисионно масло но те също се разделят на синтетика,полу синтетика и.т.н само че с други коефициенти и обозночения
Примерно 75W/90 е синтетично масло
- kokovanev
- Мнения: 1170
- Регистриран на: Пет 09 сеп 2005 16:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Оххх, когато не съм сигурен в нещо го задавам като въпрос или споменавам, че е чуждо мнение, което не съм проверил лично. Трансмисионно 75/90 ИМА и полусинтетика - за справки - тази тема и бутон "Търсене" - както тук, така и при братушките във volkswagen.msk.ru. Има и други означения, които също са важни и говорят за качествата на даден продукт - съответно - дали е подходящ за твоя автомобил.
П.П. Само дето при мен трябва да е пълна синтетика 75/90 ГЛ5, а аз насипах полусинтетика 75/90 ГЛ4. После /след дъжд качулка/ попрочетох някои неща и се постреснах. Успокоява ме доброто държание на кутията /чукам на дърво - чук-чук
/ и факта, че ако автомобилът е все още мой ще му сипя каквото трябва следващия път - след не повече от 40-50к км с това масло.
П.П. Само дето при мен трябва да е пълна синтетика 75/90 ГЛ5, а аз насипах полусинтетика 75/90 ГЛ4. После /след дъжд качулка/ попрочетох някои неща и се постреснах. Успокоява ме доброто държание на кутията /чукам на дърво - чук-чук
-
stil
- Мнения: 534
- Регистриран на: Вто 13 юли 2004 9:04
- Автомобил: VW Polo 1991
- Двигател: NZ
- Местоположение: София
Ммдааа, проучването показа, че въпросното масло не е синтетично, не е и полусинтетично, а... МИНЕРАЛНО. Да-да, правилно сте прочели – минерално, 100%. VW вече препоръчва за трансмисиите на една голяма част от моделите си минерални масла. Затова и цената е такава – няма никаква аномалия. Справка: Етка, Етос, Метос и всички останали. Всички те ми казват така: "За твоето Polo трябва да използваш минерално трансмисионно масло G 052 726 A2". Нищо, че в повечето ръководства пише точно обратното – само синтетика.
И нещо друго ми направи впечатление:
1) Върху етикета не бяха обозначени нито вида на маслото (синтетично, минерално), нито вискозитетния клас по SAE, нито пък експлоатационния по API. Което ме хвърли в големи размишления, щото знаете… няма универсални масла.
2) Някакви там, зад голямата вода пък си правили експерименти и го тествали това масло. Резултатите едвали са представителни, но отзивите общо взето не бяха добри – показало “странно” нисък кинематичен вискозитет при работна температура (6.8@100).
Та... така, ето защо заложих на Кастрола.
И нещо друго ми направи впечатление:
1) Върху етикета не бяха обозначени нито вида на маслото (синтетично, минерално), нито вискозитетния клас по SAE, нито пък експлоатационния по API. Което ме хвърли в големи размишления, щото знаете… няма универсални масла.
2) Някакви там, зад голямата вода пък си правили експерименти и го тествали това масло. Резултатите едвали са представителни, но отзивите общо взето не бяха добри – показало “странно” нисък кинематичен вискозитет при работна температура (6.8@100).
Та... така, ето защо заложих на Кастрола.
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 76 госта


