Маслото ми е над макс.

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
Goti4eskiq
Мнения: 77
Регистриран на: Сря 25 окт 2006 11:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот Goti4eskiq » Съб 28 окт 2006 5:49


Карай си и да не ти пука.Все ще намери от някъде да го изплюе.Не знам дали в възможно да ти го изхвърли към въздушния филтър.На карбуратор съм имал и такива случки.




Потребителски аватар
master
Мнения: 57
Регистриран на: Пет 22 сеп 2006 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот master » Съб 28 окт 2006 9:03


Като купих мойта кола маслото беше 1см. над максимума. Взех от аптеката една голяма спринцовка и един маркуч за системи. Мушкаш маркуча в пробката и теглиш! За 2 мин работа е без да се нацапаш!


Потребителски аватар
vasstop
Гадфадъ'
Гадфадъ'
Мнения: 17179
Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
Автомобил: Golf 2 syncro
Двигател: 1P 1990
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vasstop » Съб 28 окт 2006 10:34


Goti4eskiq написа:Карай си и да не ти пука.Все ще намери от някъде да го изплюе.Не знам дали в възможно да ти го изхвърли към въздушния филтър.На карбуратор съм имал и такива случки.

По-добре е да е малко под минимума, отколкото да е малко над максимума.
Покарай малко, ако се питаш защо и ще разбереш сам :twisted:


Потребителски аватар
landwarrior
Мнения: 1943
Регистриран на: Нед 10 юли 2005 19:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: land of the free,home of the brave

Мнениеот landwarrior » Съб 28 окт 2006 10:45


vasstop написа:
Goti4eskiq написа:Карай си и да не ти пука.Все ще намери от някъде да го изплюе.Не знам дали в възможно да ти го изхвърли към въздушния филтър.На карбуратор съм имал и такива случки.

По-добре е да е малко под минимума, отколкото да е малко над максимума.
Покарай малко, ако се питаш защо и ще разбереш сам :twisted:
познавам 2 ма колеги с АБФ -и от форума и винаги слагат 150-200мм повече отколкото е по аутодата и аз съм така и проблеми съм нямал.Оня ден си сменях маслото при гената (с турбо астрата) и точно за тва си говорихме ,по думите му даже е вредно за колата да се кара на минимума или на средата особенно ако се кара мъжката

П.П и понеже видях някой пишат че мое да избие датчик на маслото ,на мен едно време ми изби датчик с масло на минимума без да съм давал много газ...


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Съб 28 окт 2006 11:31


master написа: Взех от аптеката една голяма спринцовка и един маркуч за системи. Мушкаш маркуча в пробката и теглиш! За 2 мин работа е без да се нацапаш!

Потвърждавам! И аз съм го правил точно по този начин. Струваше ми 2-3 лева и пет минути, но както и да решиш да го направиш успех!! :lol:


Потребителски аватар
Kozunak
Мнения: 2105
Регистриран на: Сря 22 дек 2004 20:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kozunak » Съб 28 окт 2006 11:50


И моето е малко над Макс....няколко милиметра.Абе колеги не си заслужава да пускам нова тема та да ви питам имате ли проблем с заяждане на щеката.На мен яко ми заяжда и се освобождава рязко и от инерцията маслото отива малко по нагоре и нямам много точна представа колко точно е.Дали да не я смажа нагоре при уплътнението с малко масълце.Много ме дразни.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8370
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 28 окт 2006 12:00


Ако е с 2-3мм над чертата хич не го мисли,виж ако е с 5мм. и повече не е зле да дръпнеш малко!


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 28 окт 2006 12:09


хората са сложили МАКС. явно има защо..
с маркуче от въздух за рибки.. бъркаш през пръчката... и смучеш..
по малко по малко.. и си в джаза ;)


Потребителски аватар
Plamen_RI
Мнения: 1724
Регистриран на: Пон 03 юли 2006 21:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Plamen_RI » Съб 28 окт 2006 13:32


Kozunak написа: На мен яко ми заяжда и се освобождава рязко и от инерцията маслото отива малко по нагоре и нямам много точна представа колко точно е.

Козунак, смени си моркова, стурва към два лева, при мен помогна.
А иначе от аптеката си бях взел тогава една система и най-голямата налична спринцовка, супер лесно и чисто стана :lol:


Потребителски аватар
cerosina
Мнения: 279
Регистриран на: Пет 14 окт 2005 10:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот cerosina » Съб 28 окт 2006 14:54


master написа:Като купих мойта кола маслото беше 1см. над максимума. Взех от аптеката една голяма спринцовка и един маркуч за системи. Мушкаш маркуча в пробката и теглиш! За 2 мин работа е без да се нацапаш!

Така и направих днес. Чиста работа - това е най добрия начин. Иначе си мисля че не случайно са сложили тази макс. черта ... не че няма да го изяде , ама ще сълзи от най-странни места..


Потребителски аватар
buFka
Мнения: 3315
Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: на Герена
Контакти:

Мнениеот buFka » Съб 28 окт 2006 14:58


кво разбирате под система бе? маркуч ли просто и пъхаш спринцовката в маркуча и дърпаш?


Потребителски аватар
wili98
Щраусолог
Мнения: 7566
Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот wili98 » Съб 28 окт 2006 15:01


buFka написа:кво разбирате под система бе? маркуч ли просто и пъхаш спринцовката в маркуча и дърпаш?

маркучета за система ве Буфка..
Маркучета..
Пъхаш маркучето, в другото край смучеш с спринцовката...
и воала ;)

Решено
:lock:



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта