Е колега честито.И ти си като мен.Остана само една шайба и тя е на коляновя вал.Като откачеш ремъка го овий около нея и я завърти на някоя страна и гледай как се върти в края а коляновия вал не върти.
Търсих един ден за 2.5 TDI и цената в тукашния дилър се оказа 602.40лв.Да толкова е.Честито.



Пищи ми ремъка, помагайте B4 1.9 ТДИ 1Z-РЕШЕНО
- dani_94
- Мнения: 704
- Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
За съжаление не мога да покажа сники защото вече всичко е направено, но мога да ти помогна със съвет какво да направиш та да не хвърлиш като мен по ''майстори'' и ненужни части над 100 лв.
Отиваш при твоят си майстор и сваляте цялата стойка. На нея се държи алтернатора и климатика, но за да стигнете до тях се махат почти всички маркучи на турбото и кулера. Като изпадне стойката тогава се отвива болта който е захванат с едно болтче на средата на пружинният механизъм. След това се отвива и самият пружинен механизъм, който се държи с два малко по голями болтчета за стойката и като се чука по болта от задната страна/от към механизма/ той излиза напред. Вътре в стойката лагерува на 2 доста дълги и тънки бронзови фтулки. Тях като резервна част ги няма трябва някой добър стругар да ти ги напреви, набие в стойката и райберова после на по новия болт, който го има само като ОРИГИНАЛНА част и струва 70 лева + двете капачки = 77.70 лв.
Дано съм ви бил в помощ с мойто що годе подробно описание
Успех
Отиваш при твоят си майстор и сваляте цялата стойка. На нея се държи алтернатора и климатика, но за да стигнете до тях се махат почти всички маркучи на турбото и кулера. Като изпадне стойката тогава се отвива болта който е захванат с едно болтче на средата на пружинният механизъм. След това се отвива и самият пружинен механизъм, който се държи с два малко по голями болтчета за стойката и като се чука по болта от задната страна/от към механизма/ той излиза напред. Вътре в стойката лагерува на 2 доста дълги и тънки бронзови фтулки. Тях като резервна част ги няма трябва някой добър стругар да ти ги напреви, набие в стойката и райберова после на по новия болт, който го има само като ОРИГИНАЛНА част и струва 70 лева + двете капачки = 77.70 лв.
Дано съм ви бил в помощ с мойто що годе подробно описание

Успех
-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
аз се сетих за механизма който колегата описва.Писал съм за този проблем....на вентото ми.
Но но се сещам за кой болт става въпрос.
А до колегата дето си е направил нови втулки......
И при мен бяха свършили тези втулки и лоста(механизма) беше започнал да яде от алуминиевото легло на стойката; направиха ми нови бронзови(много добър стругар), набиха ги, и след 4-5 месеца пак започна да свирука, да дрънка.
Оказва се най-вероятно, 4е цялата работа идва от напрежението което се предава от голямата шайба(AAZ мотор) когато се изметне.
Един от белезите за добър ТД мотор(AAZ със климатична стойка) или ТДИ се познават се познава по това дали пружинния механизъм(ролката) подскача.
При мен на Вентото подскачаше страшно.След смяна на тези втулки малко се пооправи но после пак се развали.
Решението - ако нямаш климатик, слагаш обикновенната стойка, сменяш алтернатора и заспива.Е, шайбата голямата продължава да си се люлее ама........това е.
Това вси4кото е за AAZ мотор, в някаква степен при 1Z е оправено - демпферната шайба е по-друга като материал - но съм виждал(като си търсех пасата тди) и 1Z със дрънкаща, подскачаща ролка.....
така 4е внимавайте......
П.С колегата гледам е с Ауди и затова му се е налагало да маха тръбите на кулера, щото мотора му е надлъжно разположен.
При VW-тата процедурата е доста по проста.....
просто за инфо го казвам
Но но се сещам за кой болт става въпрос.
А до колегата дето си е направил нови втулки......
И при мен бяха свършили тези втулки и лоста(механизма) беше започнал да яде от алуминиевото легло на стойката; направиха ми нови бронзови(много добър стругар), набиха ги, и след 4-5 месеца пак започна да свирука, да дрънка.
Оказва се най-вероятно, 4е цялата работа идва от напрежението което се предава от голямата шайба(AAZ мотор) когато се изметне.
Един от белезите за добър ТД мотор(AAZ със климатична стойка) или ТДИ се познават се познава по това дали пружинния механизъм(ролката) подскача.
При мен на Вентото подскачаше страшно.След смяна на тези втулки малко се пооправи но после пак се развали.
Решението - ако нямаш климатик, слагаш обикновенната стойка, сменяш алтернатора и заспива.Е, шайбата голямата продължава да си се люлее ама........това е.
Това вси4кото е за AAZ мотор, в някаква степен при 1Z е оправено - демпферната шайба е по-друга като материал - но съм виждал(като си търсех пасата тди) и 1Z със дрънкаща, подскачаща ролка.....
така 4е внимавайте......
П.С колегата гледам е с Ауди и затова му се е налагало да маха тръбите на кулера, щото мотора му е надлъжно разположен.
При VW-тата процедурата е доста по проста.....
просто за инфо го казвам
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Schwepsi
- Мнения: 195
- Регистриран на: Чет 22 сеп 2005 11:25
- Автомобил: Golf 4 GTI
- Двигател: ARL 2003
- Местоположение: София
При работещ мотор , като погледнеш от горе посока земята , самата ролк извършва колебателни движения в случая напред назад. И при мен е същото . Но аз си мисля ( а и така ми казаха) че е от пружината на въпросния успокоител ( рез. част в юнитреид -156 лв) цена без ролка , тя е 98 лв май толковва бяха.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 115 госта