Важен въпрос: Съществува ли механично турбо? Що е то?

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Мнениеот ceenik » Нед 19 ное 2006 9:51


Благодаря на всички за изчерпателните отговори.
Вече доста ми се изясниха нещата, около турботата и с-чарджърите, просто всичко дойде от тази Ланча Делта ТД.
Иначе открих и другата тема, в която се говореше за звука от турболенцията и бяха обяснени всички, видове при това доста подробно.

А цялата идея, да се разбере принципа е за да се измисли вариант това турбо да се монтира на една Хондичка 650, на две колела.
И понеже задвижването е ремъчно, а място отзад колкото искаш ще се мисли "концепция" за нови подобрения.

10х на всички, защото това беше важно.

П.П. Сега остава проблема да се открие такава Ланча, щото нещо напълно са изчезнали (щото сигурно са доста старички де! - 1985) :)




Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Мнениеот ceenik » Нед 19 ное 2006 17:52


Имам и друг въпрос, но той е относно Фиат Ритмо, или Ланча Делта дали е произвеждан двигател с компресор, на дизелите специално, а не с газово турбо??? 8)


Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Мнениеот ceenik » Нед 19 ное 2006 17:54


Говорим за по-старите модели 1985 някъде!!!!


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Нед 19 ное 2006 20:52


cenik, какъв карб мислите да ползвате за хондичката?? тя в стар механичен ли е или вакумен??? ,,,въздушно охлаждане ли е?


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Пон 20 ное 2006 10:53


didodi написа:
vaskoto1 написа:хммм ти знаеш ли колко поцепени турбини от прегряване и гасене на мотора ще се спестят така само +един термодатчик и тоя матор...
идейка си е... :idea: 8)
При бегачките има "турбо таймер" който гаси мотора чак след охлаждане на турбината :wink:

Значи да се броя, чИ карам "бегачка" mhihi 'щото имам опция за Turbo timer на алармата (гасене след 2 мин. по default) въпреки че турбото ми е останало некъде по магазините mhihi


One
Мнения: 3591
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 9:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот One » Пон 20 ное 2006 11:00


...и понеже от VW са пичове в новия им мотор 1,4 TSI ги има и двете : единия механичен, а другия задвижван от отработените газове и така от 1,4 мотор 170 коня :)
красота :)


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Мнениеот didodi » Пон 20 ное 2006 19:24


Sunny написа:Значи да се броя, чИ карам "бегачка" mhihi 'щото имам опция за Turbo timer на алармата (гасене след 2 мин. по default) въпреки че турбото ми е останало некъде по магазините mhihi

Нитъй срам , казвай каква ти е алармата че това е готино :roll:


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Пон 20 ное 2006 23:12


Aбе човек що не каза в началото че ще се слага на мотор.... :lol:

Мога да ти покажа варианти на направени мотори но със Турбо (газово задвижване) и най малкия май е ХОНДА CBR900 RR има добри снимки и малко пояснения кое откъде да мине, как да се направи карбуратора или как да се зацепи разпределителния вал...

А дано ти помогне :

http://turbo-bike.com/

И едно ДИНО на R1 на 1.1 бар :shock


Изображение


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 21 ное 2006 10:37


Само да добавя ,че Мерцедес доста често слагат механични турбини/мисля че винтови/ и то на съвсем стандартни мотори като 180ка.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 21 ное 2006 11:07


didodi написа:Нитъй срам , казвай каква ти е алармата че това е готино :roll:

GALAXY 5000 RS
Отново огромни благодарности на Vasstop :bowdown :bowdown :bowdown че ми я докара от щатско


Потребителски аватар
ceenik
Мнения: 60
Регистриран на: Вто 12 сеп 2006 15:51
Автомобил: VW Touran
Двигател: BXE
Местоположение: София

Мнениеот ceenik » Сря 22 ное 2006 10:19


Принципно това е само идейка (поне за сега), и нещата се проучват!!!
Иначе там дето е акумулатора, между двата цилиндъра е идеята да се сложи, но засега проблема е с мазането, защото няма никакви външни магистрали, затова идеята е дали на тази ланча или фиата е без смазване, за да се използва той. Щото иначе става много сложно.... вече и скъпарско!!! Идеята е съвсем малко да се увеличат кончетата, примерно от 140 на 170.
Щото тези без смазването са доста слаби и по лесни за приспособяване....

П.П. Благодаря на prj57 за полезният сайт..... но за съжаление тези са доста модифицирани!!! Иначе са страшни..... направо да ти вземат акулъ (здравето) :lol:

Иначе на нас ни трябва не повече от 0,2bar - а вече 1,1 си е доста.....


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Чет 23 ное 2006 11:16


ква е тая хонда 650 - 140 коня дет ще и увеличавате мощността на двата цилиндера???



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 105 госта