![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Как е правилния начин за смяна на горивен филтър ?
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Тия добавки са
.
Всички боклуци вдигнати от добавката минават първо през помпата преди да стигнат до филтъра. Отделно риска от разлагане на гумените чаркове по помпата.
Резервоара може да се почисти и по друг начин - когато почти си изгорил бензина, вадиш помпата откъм багажника (ако е потопяема), изсмукваш с помпичка остатъка бензин и бършеш дъното на резервоара с парцали - отвора е голям.
Е, естествено далеч по-лесно е да сипеш "вълшебната" добавка и да чакаш смирено ефекта.![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Evil :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
Всички боклуци вдигнати от добавката минават първо през помпата преди да стигнат до филтъра. Отделно риска от разлагане на гумените чаркове по помпата.
Резервоара може да се почисти и по друг начин - когато почти си изгорил бензина, вадиш помпата откъм багажника (ако е потопяема), изсмукваш с помпичка остатъка бензин и бършеш дъното на резервоара с парцали - отвора е голям.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Е, естествено далеч по-лесно е да сипеш "вълшебната" добавка и да чакаш смирено ефекта.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Ако ти е стар и метален резервоара на 15 000 според мен, а ако е пластмасов или по-новичък на 30 000 може. Тези километри ги давам аз ,не съм ги чел никъде. И според мен са верни защото съм отварял филтъра и съм разгледал устройството му. Има намотана на гъсто доста хартия и посредата има един резервоар (прилича на спринцовка 50 cl) за едрите боклуци които не се разлагат от бензина и според мен единственно напълването му би довело до запушването му
Да питам нещо тук за да не отварям друга тема само за това. Днес и аз си смених горивния филтър, че не го бях сменял въобще откакто съм я купил - вече около 14 - 15 хил км. Голяма мизерия излезе от тоя стария и кой знае от кога не беше сменян. Въпроса ми е трябва ли някаква пласмаса да покрива филтъра отдолу или направо си се вижда? Щото при мен няма нищо, а някъде се споменаваше че има пласмаса която скрива филтъра. Колата е Голф 3 1.8 ABS 93 г.
- buFka
- Мнения: 3315
- Регистриран на: Сря 09 ное 2005 8:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: на Герена
- Контакти:
slav написа:Да питам нещо тук за да не отварям друга тема само за това. Днес и аз си смених горивния филтър, че не го бях сменял въобще откакто съм я купил - вече около 14 - 15 хил км. Голяма мизерия излезе от тоя стария и кой знае от кога не беше сменян. Въпроса ми е трябва ли някаква пласмаса да покрива филтъра отдолу или направо си се вижда? Щото при мен няма нищо, а някъде се споменаваше че има пласмаса която скрива филтъра. Колата е Голф 3 1.8 ABS 93 г.
бе и пи мене няма, в книгата ми за голфа не се споменаваа да има таково нещо...ама знае ли човек, може да са ни ударили в грамажа на голфа
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
При мен не е защитен от нищо, Ако го праснеш със чук и да вдлъбне 2 см - нищо няма да му стане от алуминий е и само се изкривява. Плюс това е на една стойка на тампончета дето му дава да мърда нагоре на долу.
П.П. и да има нещо дето го скрива не го слагайте поне 200 км след смяната на горивният филтър ,за да се види ако има следи от таил бензин (като тече бързо се изпарява и се вийдат само сухи следи)
П.П. и да има нещо дето го скрива не го слагайте поне 200 км след смяната на горивният филтър ,за да се види ако има следи от таил бензин (като тече бързо се изпарява и се вийдат само сухи следи)
Последна промяна от Anbuch на Чет 30 ное 2006 22:16, променено общо 1 път.
- scirocco gt
- Мнения: 1135
- Регистриран на: Сря 06 апр 2005 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
buFka написа:slav написа:Да питам нещо тук за да не отварям друга тема само за това. Днес и аз си смених горивния филтър, че не го бях сменял въобще откакто съм я купил - вече около 14 - 15 хил км. Голяма мизерия излезе от тоя стария и кой знае от кога не беше сменян. Въпроса ми е трябва ли някаква пласмаса да покрива филтъра отдолу или направо си се вижда? Щото при мен няма нищо, а някъде се споменаваше че има пласмаса която скрива филтъра. Колата е Голф 3 1.8 ABS 93 г.
бе и пи мене няма, в книгата ми за голфа не се споменаваа да има таково нещо...ама знае ли човек, може да са ни ударили в грамажа на голфа
има пласмасов предпазител в който се защипва филтъра,без него не виждам как ще се закрепи за купето
- zemon_C4455XP
- Мнения: 1171
- Регистриран на: Вто 23 авг 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
колега парати му много поздарави на тоя дето го сменя по този начин,това напълно неправилна смяна,виждал съм какви ли не филтри но такава сняма няма никъдеAnbuch написа:При мен не е защитен от нищо, Ако го праснеш със чук и да вдлъбне 2 см - нищо няма да му стане от алуминий е и само се изкривява. Плюс това е на една стойка на тампончета дето му дава да мърда нагоре на долу.
П.П. и да има нещо дето го скрива не го слагайте поне 200 км след смяната на горивният филтър ,за да се види ако има следи от таил бензин (като тече бързо се изпарява и се вийдат само сухи следи)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
- (да поясня) при моята кола не е защитен от нищо серийно е така , ако имах нещо дето ми скриваше погледа към горивният филтър нямаше да забележа теча от прекъсаното от скобата маркучле от горивният филтър към моното...Anbuch написа:При мен не е защитен от нищо,
П.П. Без лоши чуства
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
П.П.2 Не съветвам никой да праска с чук по филтъра ,просто казвам ,че при удър няма да му стане нищо
zemon_CA9977AA написа:buFka написа:slav написа:Да питам нещо тук за да не отварям друга тема само за това. Днес и аз си смених горивния филтър, че не го бях сменял въобще откакто съм я купил - вече около 14 - 15 хил км. Голяма мизерия излезе от тоя стария и кой знае от кога не беше сменян. Въпроса ми е трябва ли някаква пласмаса да покрива филтъра отдолу или направо си се вижда? Щото при мен няма нищо, а някъде се споменаваше че има пласмаса която скрива филтъра. Колата е Голф 3 1.8 ABS 93 г.
бе и пи мене няма, в книгата ми за голфа не се споменаваа да има таково нещо...ама знае ли човек, може да са ни ударили в грамажа на голфа
има пласмасов предпазител в който се защипва филтъра,без него не виждам как ще се закрепи за купето
Много интересно при мен такъв предпазител няма а самият филтър се хваща с една скоба, която по един по-особен начин се закрепва в една планка, а планката е хваната за купето. И всичко това е фабрично - личи си. А нарочно се поогледах за някакви свободни дупки за болчета, които евентуално да са държали пласмасата но така набързо не успях да открия и затова питам. Иначе в цялото захващане няма нищо пласмасово - поне при мен.
Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта