Температурен датчик

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
dokovski
Мнения: 7
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот dokovski » Пет 29 дек 2006 19:50


При мен се получи следната аномалия:

Стария датчик показваше винаги 70 градуса, които се равняват на 90 (при 72-73 пуска перката).

Сложих новия датчик (жълт пръстен) и той започна да показва точно 100 градуса а перката се пуска на около 108 по негови показания. При тези данни реших че датчика е грешен и взех нов. Новия извади същите стойности. Накрая взех за проба датчик със зелен пръстен, който знам че не за мен, но просто за проба и той даде същите стойности. Какъв е извода?

П.С. Тоя датчик играе ли роля при паленето сутрин? Смесообразуване>?


При мен е същия проблем. Дори си взех и датчика за вентилатора. При мен когато е по-студено пали по трудно. Преди със стария датчик си палеше от раз при -15.
Ходих до магазина да го сменям тоя датчик и те ми казаха, че по каталог това е датчика за мен.
Айде някой ако има некво решение да предложи щото се чудя вече кво да правя.

П.С Някой знае ли с какъв ключ се отвива датчика за вентилатора (на радиатора)




Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 29 дек 2006 19:59


Ако колите ви работят и палят нормално включително и стабилни обороти при студен двигател не тормозете датчиците а си вижте таблото, по точно стабилизатора на напрежението от който зависят отчитането на тем. и бензина.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 29 дек 2006 20:02


Тоше,ми моята сутрин държи същите обороти както и като е загряла :roll:
Шо да напрааа :roll:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 29 дек 2006 20:11


Щом не ти прави проблеми нема да се косиш. :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 29 дек 2006 20:13


teodor6769 написа:Щом не ти прави проблеми нема да се косиш. :lol: :lol: :lol:

Добре,ама ме съмнява да не е преобогатена сместа,че мнооо гори бендзинеца :cry:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 29 дек 2006 20:18


Извинявай кажи какви обороти по точно ти държи че май нещо не се разбрахме.


Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Asen_D » Пет 29 дек 2006 20:27


dokovski написа:Някой знае ли с какъв ключ се отвива датчика за вентилатора (на радиатора)

Би трябвало да е 24 или 22...


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 29 дек 2006 20:35


teodor6769 написа:Извинявай кажи какви обороти по точно ти държи че май нещо не се разбрахме.

Ми братле,аз съм без оборотомер :roll:
Да кажем 800 и в двата случая


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 29 дек 2006 20:35


AGS написа:
dokovski написа:Някой знае ли с какъв ключ се отвива датчика за вентилатора (на радиатора)

Би трябвало да е 24 или 22...

    И внимателно с развиването че някой път вместо датчика излиза цялата втулка и тогава :banghead: :banghead: :banghead:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 29 дек 2006 20:44


Ами за ABD-то не съм много запознат но мисля че са нормални, а за разхода би трябвало да ти е около 8/100 градско просто защото 1.4 е слаб за 3-ката както и моя 1.8 за пасата. Ако е по голям иди да ти видят центровката.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 29 дек 2006 21:05


teodor6769 написа:Ами за ABD-то не съм много запознат но мисля че са нормални,

За студен мотор ?
Иначе съм с газова и я паля на бензин всеки път,с две думи работи на бензин винаги студена :roll:


Потребителски аватар
Теодор
Мнения: 4928
Регистриран на: Вто 21 ное 2006 16:27
Автомобил: Ford Fiesta 6 BMW 325XI
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Теодор » Пет 29 дек 2006 21:22


Е как разбра тогава че ти харчи много бензин. На предишния ми пасат който беше с газова и също го палех на бензин ми отиваха между 20-25л на месец за палене като колата се кара всеки ден.


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 29 дек 2006 21:25


Даскала написа:Тоше,ми моята сутрин държи същите обороти както и като е загряла :roll:
Шо да напрааа :roll:
Да се радваш на живота-точно така трябва да е.


Потребителски аватар
Даскала™
Мнения: 5454
Регистриран на: Сря 16 мар 2005 23:41
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот Даскала™ » Пет 29 дек 2006 21:31


Е Жорка,нали говорим за някви аУтоматични смукачи :roll:


Потребителски аватар
Жоро
Мнения: 418
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Дупница

Мнениеот Жоро » Пет 29 дек 2006 22:51


Моят смукач изключва след около минута,осезаемо е,защото от 1100 оборотите рязко падат на 900 и такива си остават (с оборотомер съм).



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта